arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۸۹۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

روایت سردار حاجی زاده از موشک ایرانی که به اتاق جلسات تروریستها با حضور نماینده عربستان و اسرائیل اصابت کرد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بعد از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان سپاه پاسداران به دنبال گرفتن انتقام سخت از این گروهک تروریستی بود، گفت که طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار اطلاعاتی دقیق 2 اتاق جلسات این گروهک تروریستی با موشک‌های ساخت کشورمان مورد اصابت قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر در تحریم نفتی درست عمل کنیم این تهدید به فرصتی بزرگ تبدیل می‌شود، گفت: جنگ‌های امروز به‌ویژه جنگ اقتصادی بسیاربسیار ساده‌تر از جنگ‌های نظامی و سیاسی هستند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران طی سخنانی در چهارمین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه برگزاری چنین محافلی موجب احیای روح معنوی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: کشور ما در طول انقلاب بیش از 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که هرکدام از آن‌ها سرمایه بزرگ برای کشور ما محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ما باید همواره قدردان و ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم؛ چراکه امنیت امروز ما ارمغانی از جانب آن‌هاست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد فرازونشیب‌های بسیار بودیم لذا نیاز است با نگاهی دوباره به این چهار دهه راه را برای خود هموار کرده و ادامه دهیم.

وی بیان کرد: ملت ایران در دهه اول انقلاب بیشترین فشارها و تهدیدها را متحمل و کلکسیونی از اقدامات وسیع دشمنان علیه کشورمان انجام شد که با ایستادگی ملت مواجه شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در حال مقابله با تفاله‌های دوران شاهنشاهی، تجزیه‌طلبان و منافقان بودیم، 8 سال دفاع مقدس و ترورها بر ملت ما تحمیل شد.

حاجی‌زاده عنوان کرد: نسل ابتدایی انقلاب دشمنان را شناخت، به فرمان ولایت عمل و موانع را رفع کرد و امروز نیز باید متولدین دهه 60 و 70 بکوشند تا بتوانند مشکلات کشور را در حوزه اقتصادی و جنگ روانی برطرف کنند.

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس در تحریم تسلیحاتی به‌سر می‌بردیم البته این تحریم‌ها پس از جنگ و تاکنون نیز ادامه دارد اما با پایان دفاع مقدس مسیر سازندگی ایران ادامه یافت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران به لحاظ نظامی در منطقه قدرت اول است و در بسیاری از حوزه‌های تسلیحاتی جزو 10 کشور نخست جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: ایران امروز سبدی از تجهیزات و تنوعی از تسلیحات دارد، اگر موشک دوربُرد و کوتاه‌بُرد، موشک نوع سوخت مایع و جامد، بالستیک، کروز و نمونه بالستیک ضدشناور داریم بخاطر تلاش جوانان برای دفع تحریم‌های دشمن است.

حاجی‌زاده ابراز کرد: پهبادهای بمب‌افکن ایده ایرانی است که نظیر ندارد و هیچ‌یک از کشورهای قدرتمند جهان نیز این ایده را نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر در تحریم نفتی درست عمل کنیم این تهدید به فرصتی بزرگ تبدیل می‌شود، افزود: جنگ‌های امروز به‌ویژه جنگ اقتصادی بسیاربسیار ساده‌تر از جنگ‌های نظامی و سیاسی هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بعد از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان سپاه پاسداران به دنبال گرفتن انتقام سخت از این گروهک تروریستی بود، اعلام کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و کار اطلاعاتی دقیق 2 اتاق جلسات این گروهک تروریستی با موشک‌های ساخت کشورمان مورد اصابت قرار گرفت.

وی افزود: ما فکر می‌کردیم تنها نماینده رژیم آل‌سعود در این جلسات حضور دارد اما بعد متوجه شدیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در اتاق جلسات این گروهک تروریستی بود که به دَرَک واصل شدند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی دیگر در اوج قدرت نیست، تأکید کرد: دشمن با غلو و تبلیغات رسانه‌ای و سیلی سرخ کردن خود را قدرتمند نشان می‌دهد در این شرایط ما باید از منافع کوتاه‌مدت خود بگذریم و به فکر منافع ملی باشیم و در این راه از حمایت دولت، عمل به وصیتنامه شهدا و مدیریت کلان مقام معظم رهبری غافل نشویم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران یادآور شد: توفیق ما در عرصه نظامی و دفاعی مرهون«چشم» گفتن مجموعه دست‌اندرکاران به رهنمودهای داهیانه و هدایت‌کننده مقام عظمی ولایت است که متأسفانه در عرصه‌های دیگر شاهد چنین امری نیستیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۷
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
2
درود بیکران برشما رزمندگان ولایت که پیرو خط رهبری وراه شهیدان عزیزمان هستید.
جهانبخش کمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
2
زنده باد سرداران شجاع کهن ایران زمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
2
زنده باد سپا پاسداران درود خدا بر شما .به گفته حضرت امام (ره ) اگر سپاه نبود کشور هم نبود .واقعا نور به قبرش ببارد .این امام همیشه زنده تاریخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
2
سلام
امیدوارم دولت هم با الگوبرداری از سپاه ،دست از خودسری و امیدوار بودن به دشمنانی مثل آمریکا و اروپا دست بردارد.
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
1
1
درود درود درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
2
درود خدا بر عزت مدارن غیور
Mehdi motmaen faal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
با سلام به شما دلاوران کشورم خاک پای شما سرمه چشمه ما کاش دولت هم مثل شما عمل می‌کرد .در هر صورت بدانید که ما خوب میبینیم.یا علیمد
علی اکبر غفاریان نیاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
باسلام شهدا وامام شهدا ذخائر عالم بقا هستند
نظرات بینندگان