arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی

پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ارتباطی، باعث شده است تا افراد زیادی در سرتاسر جهان، شهری خارج از محل سکونت دائمی خود را جهت اشتغال یا تحصیل برگزینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا می دانید خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به خرید بلیط از دفتر آژانس مسافرتی به صرفه تر و ارزان تر است؟
در سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، امکانات بی نظیری مانند قابلیت کنسل و استرداد بلیط خریداری شده فراهم است که مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه های مربوطه با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و بر اساس قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری به حساب شخص خریدار واریز خواهد شد تا کاربران در این سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما، قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد بلیط در یک سامانه جامع باشند.

خرید آنلاین و اینترنتی بلیط هواپیما شامل مجموعه ای از قوانین و مقررات در حوزه تجارت الکترونیکی است و هرگونه تخلف از آن قوانین موجب خواهد شد که فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی آشنا سازیم.


مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی:

در خرید بلیط هواپیمای چارتر خریدار موقع خرید آنلاین بلیط هواپیما، متعهد می شود که از کلیه قوانین و مقررات خرید آنلاین بلیط هواپیما آگاهی کامل داشته و رعایت خواهد نمود.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

مهم ترین مزیتی که خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی دارد این است که یک سامانه معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل خاصی در جریان خرید انلاین بلیط هواپیما، بلافاصله می توانید با پشتیبانی آنلاین تماس برقرار نمایید تا مشکل رفع گردد. همچنین یک سامانه معتبر جهت رفع نیاز مشتریانش و پاسخگویی به سوالات مشتریان، از پشتیبانی 24 ساعته کادری حرفه ای و مجرب در حوزه خرید آنلاین، برخوردار می باشد.

بنابراین شخص خریدار قادر است هرگونه سوال یا اشکالی در جریان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را سریعا و طی یک تماس تلفنی، رفع و عملیات خرید بلیط را تکمیل نماید.


مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی:

مزیت دیگر خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که امکان به روزرسانی لحظه ای و آنلاین سامانه جهت مشاهده سایر پروازهای موجود فراهم است.

بنابراین شخص خریدار قادر خواهد بود خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما خود را با اطمینان به اینکه از تمامی قیمت ها و پروازهای موجود در سامانه مطلع است به انجام برساند.

کنسلی و استرداد آنی مبلغ بلیط از دیگر خصوصیات خرید آنلاین بلیط هواپیماست که به خریدار اطمینان می دهد که در صورت وجود هرگونه تصمیم درخصوص استرداد بلیط هواپیما، مبلغ بلیط قابل استرداد خواهد بود. بخصوص آنکه به شخص خریدار اطمینان می دهد که در صورت تصمیم به لغو سفر خود می تواند بدون مراجعه به دفتر آژانس مسافرتی، بلیط هواپیمای خود را در همان سامانه کنسل و مبلغ آن را نیز مسترد نماید.

لازم به ذکر است که شخص خریدار حق تغییر در مشخصات و قیمت بلیط، به هر شکل ممکن را ندارد. بلیط هواپیمای خریداری شده تنها متعلق به شخصی است که مشخصاتش در بلیط هواپیما درج شده است، بنابراین خریدار نمی تواند بلیط هواپیمای خریداری شده خود را مجددا با قیمتی متفاوت از مبلغ درج شده روی آن، به شخص دیگری واگذار نماید یا بفروشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما علاوه بر اینکه از لحاظ مالی به صرفه تر از دفاتر آژانس های مسافرتی خواهد بود، زمان کمتری خواهد برد. خرید آنلاین بلیط هواپیما موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد که اهمیت خرید و رزرو آسان بلیط هواپیما را برای افرادی که تمایل زیادی به سفر با هواپیما دارند دو چندان می کند.

 

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به دفتر آژانس مسافرتی:
خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق اینترنت برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با نرخ های متفاوتی صورت می گیرد و معمولا با هم برابر نیست. این در حالی است که قیمت بلیط کودک و بزرگسال در بلیط های چارتری و غیر قابل استرداد، با هم برابر می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ارتباطی، باعث شده است تا افراد زیادی در سرتاسر جهان، شهری خارج از محل سکونت دائمی خود را جهت اشتغال یا تحصیل برگزینند.

امروزه با گسترش تکنولوژی های نوین ارتباطی و همچنین ورود آن به عرصه حمل و نقل هوایی، دیگر فاصله های مکانی و جغرافیایی، در فعالیت های روزانه انسان ها اهمیت چندان زیادی ندارد.

این انتخاب به گونه ای است که سفر با هواپیما را به جزء جدایی ناپذیری از زندگی این افراد تبدل می کند و از طرف دیگر افرادی که به جهت تحصیل یا اشتغال در سایر نقاط جهان ناگزیر از سفرهای روزانه یا هفتگی هستند، جهت صرفه جویی در زمان، تمایل بیشتری نسبت به سفر با هواپیما دارند.

 

 

 

نظرات بینندگان