arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چالش جدید دارا خسروشاهی تا روی خوش صندوق بین المللی پول به ارزهای دیجیتال

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

مدیرعامل صندوق بین المللی پول اعلام کرد که با توجه به وضعیت رو به رشد ارزهای دیجیتال و جا افتادن این ارزها در بازار تجارت، تصمیم دارد برنامه های ویژه برای ارزهای دیجتال در نظر بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دو شرکت اوبر و لیفت رقابت های خود را وارد بخش پاداش دهی کرده اند.درواقع هر دو شرکت در تلاشند با این روشها تعداد کاربران خود راافزایش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

برنامه واقعیت افزوده اپل  در گوشی های آیفون در حال توسعه است.بخشی از این برنامه در قالب اپلیکیشن« Wonderscope» باعث می شود تا شخصیت های داستانی به واقعیت افزوده تبدیل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی قصد دارد به زودی و طی یک الی دو سال آینده از عینک مبتنی بر واقعیت افزوده خود رونمایی کند. این عینک می تواند به رقیبی جدی برای عینک های شرکت های خارجی و غیر چینی تبدیل شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک حساب رسمی گوگل در توییتر توسط باند کلاهبرداری cryptocurrency هک شد. این گروه تلاش کردند تا مردم را متقاعد کنند بیت کوین را از حساب هایی جعلی بخرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیرعامل اوبر؛ دارا خسروشاهی می گوید که شرکت او در حال حاضر هیچ تغییر محسوسی در روند روابط خود با عربستان سعودی قائل نمی شود و تا روشن شدن ابعاد مختلف پرونده جمال خاشقچی صبر می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیش از 600 هزار آمریکایی حسابهای اینستاگرامی جعلی که منتسب به هکرهای روسی هستند را دنبال می کردند. این موضوع نشان دهنده نفوذ هکرها بین کاربران اینستاگرامی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جک دورسی به کاربران توییتر وعده داد که به زودی از گزینه "ویرایش" استفاده خواهد کرد. گزینه ای که می تواند نحوه استفاده از توییتر را تغییر می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان