arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

تحریم‌های تلافی‌جویانه اتحادیه اروپا برای آمریکا

در پی تعرفه ۲۵ درصدی روی خودروهای اروپایی وارداتی به آمریکا توسط ترامپ، کمیسر تجارت اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه هم فهرستی از تحریم‌های تلافی‌جویانه آماده می‌کند.مالمسترو،کمیسر تجارت اتحادیه اروپا، گفت که به دنبال این هستیم تا مبادلات تجاری روی کالاهای صنعتی مثل خودرو را محدود کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در پی تعرفه ۲۵ درصدی روی خودروهای اروپایی وارداتی به آمریکا توسط ترامپ، کمیسر تجارت اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه هم فهرستی از تحریم‌های تلافی‌جویانه آماده می‌کند.

مالمسترو،کمیسر تجارت اتحادیه اروپا، گفت:اتحادیه اروپا به دنبال این است تا مبادلات تجاری روی کالاهای صنعتی نظیر خودرو را محدود کند و تلاش می‌کند تا تعرفه خودروهای وارداتی از آمریکا و صادراتی به این کشور را صفر کند اما نتیجه این صحبت‌ها تا ابتدای سال آینده روشن نخواهد شد چرا که نمایندگان تجاری آمریکا باید مشاوره‌های خودشان را با کنگره تکمیل کنند.

پیش از این دونالد ترامپ در اوایل ماه ژوئن به نام منافع ملی آمریکا تعرفه ۲۰ تا ۲۵ درصدی روی خودروهای اروپایی وارداتی به آمریکا وضع کرد.

او در نشست گروه ۷ که در اوایل ماه ژوئن برگزار شد با کنایه ضمن اشاره به فراوانی خودروهای تشریفات مرسدس‌بنز گفته بود امیدوار است به جای مرسدس شاهد حضور شورلت‌های شرکت جنرال موتورز باشد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان