arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

مرورگر فایرفاس ایمن تر از همیشه شد / سیستم هوشمند بررسی نقض امنیتی

مرورگر فایرفاکس از این پس به کاربران هشدار می دهد تا از امنیت صفحاتی که بازدید می کنند مطمئن شوند. این مرورگر با روش جدید برای کاربران یک سوپاپ اطمینان ویژه ایجاد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرورگر فایرفاکس از این پس به کاربران هشدار می دهد تا از امنیت صفحاتی که بازدید می کنند مطمئن شوند. این مرورگر با روش جدید برای کاربران یک سوپاپ اطمینان ویژه ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با کمک مرورگر فایرفاکس، اگر وبسایتی که بازدید میکنید دچار نقض اطلاعات باشد به سرعت از سوی مرورگر فایرفاکس هشدار دریافت می کند.

این سرویس حفاظت از حسابها که« Firefox Monitor»نام دارد  برای 26 زبان موجود است. تا کنون برنامه های زیادی برای حمایت از امنیت کاربران رونمایی شده اند اما به نظر می رسد سیستم هشدار فایر فاکس یکی از برترین آنهاست.

خدمات جدید فایرفاکس در ماه سپتامبر معرفی شد و بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون منتشر شده ، می تواند به شما در خصوص خطر هک اطلاعاتتان در پلتفرم هایی مانند یاهو هشدار دهد. از ویژگی های جدید این سیستم می توان به ارسال اعلان نشت اطلاعات اشاره کرد. این سیستم جدید می تواند اطلاعات  12 ماه گذشته را به طور کامل بررسی کند. بنابراین شما می توانید به طور کامل از امنیت پلتفرم های خود مطلع شوید.

نیک نگوین، معاون مدیر موزیلا فایرفاکس در این خصوص می گوید: با استفاده از مرورگر فایرفاکس جدید ، زمانی که شما در یک سایت که نقض حریم خصوصی انجام داده وارد می شوید به سرعت به ما اطلاع رسانی می شود. بنابراین می توانید سیستم خود  را به حالت ایمن در بیاورید.  

این سرویس تمامی نقض داده های موجود را نشان می دهد، اگرچه برخی از سیستم های مخرب هجومی تر و خطرناک تر هستند. این روزها نقض های داده ها به صورت مخرب بسیار رایج است زیرا مهاجمان سایبری نیز هر روز پیچیده تر می شوند، بر این اساس ابزارهایی که ما باید از طریق آنها به آن حملات پاسخ دهیم نیز قوی ترمی شوند.

 

نظرات بینندگان