arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 6G چین تا سیستم امنیتی جدید فایرفاکس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

وزیر دارایی فرانسه می گوید اتحادیه اروپا باید با ترامپ مقابله کند و چه روشی بهتر از این که مالیات اتحادیه اروپا را برای غولهای فناوری مانند فیسبوک و اپل رسمی تر پیگیری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مرورگر فایرفاکس از این پس به کاربران هشدار می دهد تا از امنیت صفحاتی که بازدید می کنند مطمئن شوند. این مرورگر با روش جدید برای کاربران یک سوپاپ اطمینان ویژه ایجاد کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لندن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ برای توسعه هوش مصنوعی است. در واقع لندن با کنار گذاشتن رقبا روندی خیره کننده را ثبت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک گزارش جدید که از سوی شبکه NTK  منتشر شده مدعی است که فیسبوک  به طور رسمی با همکاری یک شرکت روابط عمومی مقالاتی منفی درباره رقبای خود یعنی اپل و گوگل منتشر کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برنامه های جدید اندروید برای بیدار کردن کاربران و برنامه ریزی زندگی آنان طراحی شده است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد که به صورت خودکار موبایل روشن خود را تحویل بگیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش های جدید از پکن نشان می دهند چینی ها در تلاشند اینترنت 6G را وارد سامانه اینترنتی خود کنند. این موضوع اخیرا از سوی برخی از منابع خبری مطرح می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از کاربرانی هستید که دلتان برای لوگو و صفحه اصلی یاهو تنگ شده است، یک خبر خوش برای شما داریم. یک پلتفرم موبایلی جدید این احساس دلتنگی را رفع می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان