arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

مراسم وداع با مدیرعامل تامین اجتماعی در گرگان برگزار شد / استاندار گلستان: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم / بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه نبود

مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان از با حضور مسئولان ملی و استانی در گرگان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان از با حضور مسئولان ملی و استانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مراسم وداع با پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی و دیگر مسئولان ملی و استانی از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی با حضور پرشور مردم گرگان برگزار شد.

امام جمعه موقت گرگان: مرحوم نوربخش انسانی خدوم، درستکار و دست‌پاک بود

امام جمعه موقت گرگان مرحوم نوربخش را ‌انسانی خدوم، درستکار، دست‌پاک و ... دانست و گفت: این پزشک دلسوز هفته‌ای یک روز وقتش را برای ویزیت بیماران به طور رایگان صرف می‌کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین قاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش اظهار داشت:‌ این دو عزیز در راه خدمت به مردم عزیز به ویژه کاگران خدوم جان خود را از دست دادند.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نوربخش و تاج‌الدینی افزود: این دو عزیز در سفر به استان گلستان روز گذشته پروژه‌هایی را کلنگ‌زنی کردند که مردم از آنها بهره خواهند برد. آنها به نیت کمک به مردم به این استان سفر کرده بودند که متاسفانه در حادثه تصادف جان عزیزشان را از دست دادند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه مرحوم دکتر نوربخش چهره‌ای آشنا و خدوم برای همه مردم ایران بود، تصریح کرد: این پزشک دلسوز هفته‌ای یک روز وقتش را برای ویزیت بیماران به طور رایگان صرف می‌کرد.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش انسانی خدوم، درستکار، دست‌پاک، دل‌پاک، چشم‌پاک و ... بود، ادامه داد: روز گذشته نماز ظهر و عصر را با هم اقامه کردیم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که ممکن است این حادثه اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه این دو عزیز بلافاصله بعد از اقامه نماز به همراه آقای دکتر شریعتمداری و استاندار به سمت علی‌آباد برای کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌ها حرکت کردند، گفت: این حادثه ناگوار واقعا برای مردم گلستان سخت بود. به هر حال من این ضایعه را به همه مردم استان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند روح این دو عزیز را با روح امام عسگری محشور کند.

استاندار گلستان: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم / بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه نبود

استان گلستان با تشریح حادثه تصادف مرحوم نوربخش گفت: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم و بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه نبود.

سیدمناف هاشمی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش با تسلیت درگذشت مرحوم نوربخش و دکتر تاج الدینی اظهار داشت: واقعا حادثه سنگین و تلخی بود و امیدوارم چنین حوادثی نداشته باشیم.

وی در ادامه تشریح ماجرای حادثه دیروز افزود: بعد از کلنگ‌زنی در علی‌آباد به سمت گرگان به اصرار مرحوم دکتر نوربخش برای بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان تغییر مسیر دادیم و این بازدید در برنامه ما نبود.

هاشمی با بیان اینکه مرحوم نوربخش اصرار بر دیدار با همکاران در تأمین اجتماعی را داشتند، تصریح کرد: آقای وزیر هم موافقت کردند و حتی در مسیر علی‌آباد به گرگان دو پروژه را افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اصرار دکتر نوربخش به رسیدگی به همه پروژه‌ها در این استان گفت: واقعا حادثه تلخی بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه خودروی مرحوم نوربخش در جلوی ما حرکت می‌کرد، ادامه داد: پشت یکی از تقاطع‌های در مسیر حرکت یک تریلی با سرعت بالا دید ماشین‌های دیگر را‌ گرفته بود که آن حادثه تلخ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش انسانی درست و فداکار بودند، گفت: آقای وزیر می‌گفت این مرحوم یک روز در هفته را در شهرری رایگان خدمت می‌کرد‌ و دکتر ربیعی که سال‌ها با وی کار می‌کرد می گفت مرحوم نصف حقوق خود را نمی‌‌گرفت.

نظرات بینندگان