arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

تغییرات در وزارت صمت شروع شد/احکام جدید رحمانی برای معاونت‌ها

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه سه معاون جدید خود را منصوب کرد. بر این اساس محسن صالحی نیا به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و فرشاد مقیمی نیز به عنوان معاون وزیر در امور صنایع منصوب شدند. عباس قبادی به عنوان معاون وزیر در امور بازرگانی داخلی منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه سه معاون جدید خود را منصوب کرد. بر این اساس محسن صالحی نیا به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و فرشاد مقیمی نیز به عنوان معاون وزیر در امور صنایع منصوب شدند.

عباس قبادی به عنوان معاون وزیر در امور بازرگانی داخلی منصوب شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سواد
|
United States of America
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
با آرزوي موفقيت براي دكتر رضا رحماني ، از ايشان خواهش مي كنيم به وضعيت نابسامان و فاسد مديريت در شركت مديريت طرحهاي صنعتي ايران كه بزرگترين شركت ايدرو بوده رسيده و نسبت به بركتاري هر چه سريعتر مدير عامل آن شركت كه با فساد و از طريق رشوه به آن سمت رسيده و خودش نير داراي فساد اخلاقي ، عياشي در دفتر كار ، رشوه گيري از پيمانكاران و فروشندگان مي باشد اقدام نمايند كه آبروي نظام جمهوري اسلامي ايران و اعتماد ملي و سرمايه اجتماعي را پايمال مي كنند ، ناگفته نماند .... از طريق لابي و رشوه با حمايت ....رئيس ايدرو آن پست خطير را در اختيار گرفته و سرمايه ملي را پايمال مي كنند
نظرات بینندگان