arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

تغییر ساز و کارهای سامسونگ

سامسونگ برنامه های خود را تغییر می دهد. این موضوع را می توان به سهولت با بررسی برنامه های اخیر این شرکت درک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ برنامه های خود را تغییر می دهد. این موضوع را می توان به سهولت با بررسی برنامه های اخیر این شرکت درک کرد.

شرکت سامسونگ بعد از کسب موفقیت در حوزه‌ی تولید قطعات الکترونیکی حالا به دنبال بازار مخابرات هم هست. شرکت کره‌ای در این زمینه برنامه‌های زیادی در سر می پروراند و به دنبال کسب سهم ۲۰ درصدی از بازار تکنولوژی 5G تا پایان سال ۲۰۲۰ است. بسیاری از تحلیلگران صنعت گفته‌اند که استاندارد 5G تا سال ۲۰۱۹ فراگیر نخواهد شد. بنابراین سامسونگ زمان قابل توجهی برای برنامه ریزی‌های دقیق‌تر خواهد داشت.

پس از آن که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که قصد دارد ۲۲ میلیارد دلار به بخش مخابراتی شرکت تزریق کند، غول کره‌ای بار دیگر در کنفرانس WSJ D.Live که اخیرا در کالیفرنیا برگزار شد نیز ادعا‌های خود را تکرار نمود.

مدیر بخش مخابرات شرکت سامسونگ «یونگکی کیم» گفت که تکنولوژی 5G موضوعی حیاتی برای بهره‌برداری مفید از همه‌ی توانایی‌های هوش مصنوعی خواهد بود و حجم داده‌هایی که هوش مصنوعی نیاز دارد تنها می‌تواند توسط 5G تامین شود، نه 4G!

 

از لحاظ ابزار آلات مخابراتی و شبکه‌ای، سامسونگ خود را در تعقیب شرکت‌هایی مثل هواوی، ZTE، اریکسون و نوکیا می‌بیند. اگرچه از زمانی که آمریکا و استرالیا استفاده از ابزارآلات هواوی را در کشور خود ممنوع اعلام کردند، سامسونگ توانسته از این فرصت استفاده کند و جانشین مناسبی برای شرکت‌های چینی شود.

هدف اول سامسونگ به دست آوردن مقدار زیادی پول خواهد بود. شرکت هواوی در کشور خانگی سامسونگ شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد چرا که دو تامین کننده‌ی ارتباطات مخابراتی اصلی کره‌ی جنوبی، هواوی را از لیست شرکت‌هایی که تلفن‌های هوشمندش را پشتیبانی می‌کنند خارج کرده است.

منبع:دیجیاتو

نظرات بینندگان