arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

امیر سیاری: امن‌ترین آسمان را داریم/ ادعای عدم امنیت مرزها یاوه‌گویی است

امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش گفت که امنیت در مرزهای کشور به طور کلی برقرار است، اگر در طول زمان اتفاقی بیفتد دور از ذهن نیست اما امنیت مرزهای کشور در مقایسه با مرزهای منطقه از ضریب قابل اطمینانی برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اگر کسی در خارج از کشور پیش‌بینی کرده که امنیت مرزهای کشور در دوران اعمال تحریم‌های جدید دچار مشکل می‌شود، یاوه گفته است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه همایش بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی و کلانشهرها، فرصت ها و چالش ها در جمع خبرنگاران در درباره تاثیرات تحریم‌های دولت آمریکا بر صنعت دریایی کشور، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ۲۲ بهمن ۵۷ و شاید حتی قبل تر از آن تحت تحریم بوده و در حال حاضر هم تحریم های همه جانبه وجود دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه دریایی، گفت: در آینده نزدیک شاهد الحاق ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح به ناوگان نیرو دریایی خواهیم بود.

امیر سیاری تصریح کرد: تمامی کسانی که ما را تحریم کرده اند، بدانند که ما از تحریم سازندگی به وجود می‌آوریم و اگر کسی در خارج از کشور پیش‌بینی کرده که امنیت مرزهای کشور در دوران اعمال تحریم‌های جدید دچار مشکل شود، اشتباه کرده و یاوه گفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه تصریح کرد: امنیت در مرزهای کشور به طور کلی برقرار است، اگر در طول زمان اتفاقی بیفتد دور از ذهن نیست اما امنیت مرزهای کشور در مقایسه با مرزهای منطقه از ضریب قابل اطمینانی برخوردار است.

امیرسیاری با اشاره به اینکه مدیریت مرزهای ما به لطف خدا بسیار خوب است و آنچه که باعث ایجاد امنیت با این ضریب بالا شده است، پا در رکاب بودن نیروهای مسلح و همه سازمان های لشکری و کشوری است، گفت: امروز امنیت خوبی در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور وجود دارد؛ به گونه‌ای که ایران امن ترین آسمان را دارد و همچنین در حوزه دریا و آبهای سرزمینی نه تنها امنیت را در آبهای خود بلکه در خلیج عدن برقرار کرده‌ایم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان