arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۴۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

خودکشی یک دانش آموز با سقوط از طبقه سوم مدرسه

پسری نوجوان در زمان زنگ تفریح مدرسه که همکلاسی‌هایش در کلاس نبودند از طبقه سوم مدرسه در ارتفاع 10 متری خود را به پایین انداخت و جان سپرد.جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اقدامات قانونی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دانش آموز مدرسه قبل از سقوط مرگبار در دست نوشته‌ای از خانواده اش خواست تا در مراسم خاکسپاری اش کسی لباس سیاه به تن نکند.

ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری مسئولان مدرسه شاهد مبشر تهران در تماس با ماموران پلیس و امدادگران اورژانس از سقوط یک از دانش آموزان از طبقه سوم مدرسه خبر دادند.

خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین همراه تیمی از پزشکان اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و پسر کلاس یازدهم را که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش رکنا، پسر نوجوان پس از ۲۴ ساعت تلاش پزشکان برای نجات جان، روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر نوجوان در زمان زنگ تفریح مدرسه که همکلاسی‌هایش در کلاس نبودند از طبقه سوم مدرسه در ارتفاع ۱۰ متری خود را به پایین انداخته و قبل از این اقدام دست نوشته‌ای برای خانواده‌اش نوشته است.

پسر دانش آموز در نامه‌ای که برای خانواده اش نوشته از آن‌ها حلالیت خواسته و عنوان کرده که من باعث پیر شدن و سفید شدن موهایتان شده ام و بخاطر مشکلاتی که در این چند روز برای شما پیش آمده دست به این کار زدم.

وی در ادامه از خوانده اش خواسته تا در مراسم خاکسپاری‌اش کسی لباس سیاه به تن نکند و همگی لباس سفید به تن کنند و کسی برای او گریه نکند تا روحش در آرامش باشد.

دانش آموز کلاس یازدهم عنوان کرده که همه وسایل و لباس هایش را به خیریه بدهند وتن‌ها یک سویشرت که آن را خیلی دوست داشته نگه دارند.

بنا به این گزارش، جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از اقدامات قانونی در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۳
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
8
باسلام / اين خبر جاي تاسف بسيار دارد ..!
اما بايد توسط كميته هاي انتظامي،روانشناسي و جامعه شناسي پي به دليل اينجور اتفاقات برد و ريشه يابي دقيقي صورت گيرد،در اين پرونده ام نياز به تحقيق كامل مي باشد تا عوامل موثر در اين واقعه تلخ معين گردد و در صورت لزوم با افرادي كه مسبب اين موضوع بوده اند برخورد قانوني شود
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
1
3
با سلام وعرض تأسف وتسليت وصبر براي خانواده به نظر من اگر آمورش در كنار پرورش قوي باشد چه در خانه وچه در مدرسه واينكه اولياي مدرسه وخانواده اگر توجه بيشتر داشته باشند وهرچند مدت يه روانشناس در مدارس با دانش آمرزان بخصوص توسن نوجواني يه گفتگويي داشته باشند شايد جلو خيلي از اين اتفاقهاي ناگوار گرفته بشود
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
1
به نظر من او یک انسان با روحی بسیار لطیف و پاک بوده. دنیا برای انسان های خوب و روحیه ای حساس جهنمی بیش نیست.
البته خودکشی راه خطایی هست. مگه میشه برای از دست رفتن جوانی به این سن و سال غصه نخورد و مشکی نپوشید و درد مند نشد. او با خودکشی درد ها را بیشتر کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
خدايا او را ببخش و به خانوانده او صبر عطا كن
نظرات بینندگان