arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

دادستان نظامی استان گلستان: اگر در اسکورت مدیران تأمین اجتماعی قصوری بوده، برخورد قاطع می‌کنیم/ با هیچ‌کس تعارف نداریم

دادستان نظامی استان گلستان گفت: چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تأمین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان وی به گرگان صورت گرفته با مقصران در هر مقامی مطابق قانون برخورد قاطع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا محمودی اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ققنوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
من یک باردر معیت یکی از مقامات ارشد یکی از قوای سه گانه نظام بودم و از نزدیک شاهد جانفشانی محافظین و همراهان امنیتی ایشان بودم و در مسیر سفر شاهد جانفشانی و جان نثاری آنها در برابر حوادث احتمالی از سوی خودروهای عبوری مقابل بودم طوری که هر لحظه احساس میکردم الانه که خودروی محافظین با خودرویی که از مقابل میاد شاخ به شاخ تصادف میکند من واقعا" از تصادفی که منجر به فوت مرحوم نوربخش و یکی از همراهانش شده بدون آنکه به محافظینش آسیبی برسد متعجب و متاثر شدم معلوم میشود محافظین حرفه ای نبوده اند و یا برخلاف وظیفه ذاتی خود که جان نثاری در حفظ امنیت مقامات است ترسیده و شانه خالی کرده اند ولی با وجود این تشخیص و کشف حقیقت با مقامات محترم قضایی نظامی است ولی امیدوارم هر چه زودتر حقیقت امر معلوم و به اطلاع عموم برسد کسانی که قصور یا تقصیر داشته اند به مجازات مناسب برسند. با این حادثه بنظر میرسد محافظین اوایل انقلاب هم از نظر حرفه ای و هم از نظر عقیدتی و ایمانی بهتر از بعضی از محافظین امروزی آموزش داده میشدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
قصور که بوده ولی خدا وکیلی چرا همیشه این اتفاقا برای دولتیها میفته.اونا از دست رفتن برین ت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
چرا ایربگ ها ی لند کروز عمل نکرده
دکتر نوربخش از مدیران پاکدست بوده
نظرات بینندگان