arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ثروتمند شدن روباتیک تا معرفی 5 موبایل مناسب برای هدیه دادن

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

وقتی صحبت از روباتها می شود توجه همه ما به سمت خود روبات و ویژگی ها و تکنیک های به کار رفته در روبات ها جلب می شود اما کمتر پیش می آید به این موضوع دقت کنیم که روباتها توسط کدام شخص یا اشخاصی طراحی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های آلفابت، آمازون، اپل و مایکروسافت برنامه هایی ویژه برای مراقبت های بهداشتی دارند. این برنامه ها می توانند آینده سیستم های بهداشت و درمان جهان را متحول کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 هدیه دادن همیشه پروژه ای زمانبر محسوب می شود چرا که انتخاب هدیه بسیار سخت است. اما اگر قرار باشد برای مخاطب خود موبایل هدیه بخرید شرایط بسیار متفاوت خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد فیسبوک، با وجود همه نقدها همچنان به فکر به روزرسانی و پیشتازی در حوزه شبکه های اجتماعی است و این بار هم نوبت به به روزرسانی مسنجر فیسبوک رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آلفابت اعلام کرد برای مدتی نامشخص لنزهای تماسی هوشمند خود را که با کمک گلوکز طراحی شده بودند متوقف خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لنز هوشمند و جدید «مومنت» محصولی عالی برای افرادی است که به عکاسی علاقه مند هستند. این لنز هوشمند می تواند عکسهایی با کیفیت فوق العاده ثبت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

«روبو کال» یا تماس خودکار در ایالات متحده به سختی مجازات خواهد شد. این موضوعی است که از سوی مجلس سنا در حال پیگیری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هدفون هوشمند و جدید «3Wind Series» می تواند صداها را به شکل سه بعدی به کاربران هدیه دهد. این هدفون هوشمند تجربه ای بی نظیر در دنیای آوا را به کاربران هدیه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان