arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

محسن هاشمی: طبق قانون، امروز آخرین روز تصدی افشانی در شهرداری تهران بود/ امیدواریم حکم انتصاب حناچی جهت تصدی شهرداری بزودی صادر شود

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران گفت: با توجه به بخشنامه وزارت کشور که اجرای اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان، مصوب مجلس را از امروز الزامی دانسته است، امروز، آخرین روز تصدی افشانی در شهرداری تهران محسوب شده و شهرداری امکان استفاده از خدمات ایشان و سایر مصادیق این قانون را نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محسن هاشمی گفت: دستور کار این جلسه شورا، انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران می‌باشد، با توجه به بخشنامه وزارت کشور که اجرای اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان، مصوب مجلس شورای اسلامی را از امروز الزامی دانسته است، امروز، آخرین روز تصدی جناب آقای افشانی در شهرداری تهران محسوب شده و شهرداری امکان استفاده از خدمات ایشان و سایر مصادیق این قانون را نخواهد داشت.

به گزارش انتخاب، رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: حضور حدود شش ماهه جناب آقای افشانی در شهرداری تهران، هرچند که همانند دوره مسئولیت جناب آقای نجفی شهردارمنتخب این شورا، کوتاه بود، اما متضمن دستاورد‌هایی بود که اخلاقا بایست از این دستاورد‌ها قدردانی صورت گیرد.

وی گفت: تعیین تکلیف و فعال شدن مجدد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهری که تونل آرش، ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی و چندین زیرگذر و روگذر در بزرگراه‌ها از جمله آنان محسوب می‌شد یکی از اولویت‌های جناب آقای افشانی بود که در دوران مسئولیت ایشان انجام شد و به افتتاح رسید.

محسن هاشمی گفت: رییس شورای شهر تهران گفت: تقویت نظارت بر حوزه خدمات شهری، ارائه برنامه سوم توسعه شهرتهران به شورای شهر و اجرای طرح ترافیک جدید از جمله اقداماتی بود که در زمان مسئولیت ایشان در شهرداری صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: شورای پنجم تمایل داشت جهت حفظ ثبات در مدیریت شهری، از تداوم خدمات ایشان در شهرداری استفاده کند، اما با تصویب قانون جدید این امکان ممکن نشد.

هاشمی گفت: برای جناب آقای دکتر حناچی، شهردار منتخب شورا، که عهده دار سرپرستی شهرداری تهران نیز شدند، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم حکم انتصاب ایشان جهت تصدی شهرداری نیز بزودی صادر شود.

رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: در اینجا از اصحاب رسانه می‌خواهم تا طی شدن فرایند قانونی انتخاب شهردار تهران، از انتشار هرگونه شایعه و اخبار غیررسمی بپرهیزند و قطعا به محض ابلاغ موضوع، اخبار رسمی توسط روابط عمومی شورای شهر تهران منعکس خواهد شد

وی گفت: همچنین از سایر مدیران وکارکنان شهرداری تهران که مشمول اصلاحیه قانون منع بکار گیری بازنشستگان می‌شوند نیز جهت انجام خدمات صادقانه و دلسوزانه طی دوران خدمت آن‌ها قدردانی می‌کنم و امیدواریم مدیریت شهری بتواند از دانش و تجربه آنان جهت بهبود توانمندی مدیران وکارکنان استفاده کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Canada
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
قانون کلید نجات ایران از بحران ها است. اجرا و عمل به اصل قانون و بی کم و کاست. کسانی که در برابر قانون سر خم میکنند بندگان مخلص خداوند هستند.
نظرات بینندگان