arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

به یکی از پرطرفدارترین مقاصد اروپایی سفر کنید

شما که مسافر تور قبرس شمالی می‌شوید فقط با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر به نیکوزیا می‌رسید و می‌توانید در ساحل‌های آرام آن به کافه‌های چوبی خوشگل بروید و در کنار آب بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و یونانی را با نوشیدنی‌های خنک نوش جان کنید و از موسیقی و رقص جوانان آنها لذت ببرید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر تصمیم به سفر گرفته‌اید نگران ویزا و یا مراحل اداری ورود به کشورهای خارجی نباشید، می‌توانید با برنامه‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر همراه باشید و یکی از بهترین تورهای بدون ویزا را انتخاب و مسافر آنجا شوید.

لم دادن زیر آفتاب داغ ساحلی در تور قبرس

خوش‌گذرانی بدون ویزا در سه کشور دیدنی دنیا

تور قبرس را خیلی ساده می توانید انتخاب کنید و به یکی از پرطرفدارترین مقاصد اروپایی سفر کنید. کشوری زیبا و با فرهنگی شبیه به ترک‌ها و یونانی‌ها آنقدر تماشایی است که شما به غیر از اقامت در هتل‌های زیبای ساحلی می‌توانید ساعت‌ها در خیابان‌های نیکوزیا بچرخید و در زندگی روزمره و معماری‌های زیبای اروپایی آنها غرق شوید.

شما که مسافر تور قبرس شمالی می‌شوید فقط با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر به نیکوزیا می‌رسید و می‌توانید در ساحل‌های آرام آن به کافه‌های چوبی خوشگل بروید و در کنار آب بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و یونانی را با نوشیدنی‌های خنک نوش جان کنید و از موسیقی و رقص جوانان آنها لذت ببرید.

سفرتان را حتما ثبت کنید و بهترین عکس‌ها را از این سفر در شبکه‌های اجتماعی‌تان هم‌خوان کنید. یکی از این مناطق زیبا در نیکوزیا Patio است اینجا محیطی بی‌نهایت جذاب و غیر متعارف است که مکان خوبی برای عکس‌های اینستاگرامی خاص معرفی می‌شود که محلی‌ها آن را به خوبی می‌شناسند. به آن سر بزنید و مانند یک شهروند قبرسی حتما در آنجا عکس بگیرید!

اگر با همراهی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر این سفر را انتخاب می‌کنید می توانید با ارایه مدارک خود برای ویزای قبرس اروپایی به این بخش از کشور هم بروید و با تور قبرس اروپایی میهمان لارناکا شوید. شهری که ساحل‌های آن در فصل گرم همیشه پر از اروپایی است که برای لذت بردن از آفتاب به آنجا می‌آیند و حسابی تفریح‌ها و البته هتل‌های ساحلی را شلوغ می‌کنند.

اگر هنوز برنامه‌ریزی طولانی مدت سخت است، می‌توانید به برنامه‌های سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و هم‌اکنون بلیط تور قبرس نوروز 98 را بخرید و تعطیلات رویایی را برنامه‌ریزی کنید.

سفر به پایتخت خوشمزه‌های آذری در تور باکو

خوش‌گذرانی بدون ویزا در سه کشور دیدنی دنیا

با تور باکو خیلی ساده و ارزان به یکی از زیباترین شهرهای نزدیک به ایران می‌رسید که می‌توانید تعطیلات خوبی را در آن داشته باشید. سفر به باکو مقروه به صرفه است و شما با هر هزینه و پیش‌بینی ریالی می‌توانید به این شهر زیبا بروید و حسابی خوش بگذرانید.

باکو علاوه بر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره، بوتیک هتل‌هایی دارد که با قیمتی ارزان‌تر در آنها می مانید و علاوه بر مسافرت به دنیایی دیگر با مردمان آذری هم معاشرت می‌کنید.

فرهنگ اینجا به ایران نزدیک است و اگر شما از آذری زبان‌های ایران باشید اصلا احساس غربت نمی‌کنید و خیلی ساده به معارشتتان با آنها ادامه می‌دهید و حسابی خوش می‌گذرانید.

برای اینکه لذتتان را تکمیل کنید فرصتی را برای خوردن غذاهای خوشمزه ب گذارید و طعم خاطره‌تان را خوشمزه کنید.

سبک غذاها به ایران نزدیک است، اما طعم پخت آنها و ترکیب‌های ادویه‌ای و نحوه‌ی پخت آن کمی متفاوت است که می‌تواند برای شما تازه باشند؛ پلو آذری یکی از همان خوشمزه‌هاست. کمی با پلوی سفید ما تفاوت دارد، در این غذا به طور اصیل برنج به همراه گوشت، پیاز، فلفل، ادویه و سبزی تازه پخت می‌شود اما ترکیب‌های آن در هر منطقه از این کشور متفاوت می‌شود و همین تنوع باعث شده که ۴۰ نوع پلو آذری در این کشور وجود داشته باشد!

مسافراین شهر زیبا که باشید نباید پارک ملی قوبوستان را از دست بدهید، در اینجا در مجموع بالای ۳۰۰ گل‌ فشان در کنار دریا وجود دارد که نزدیک به ۳۰ درصد از کل گل فشان‌های دنیا را در بر می‌گیرد آنها را ببینید و از این شگفتی طبیعت لذت ببرید.

همین که تصمیم به سفر بگیرید می‌توانید چمدانتان را ببندید و اولین برنامه تور باکو نوروز 98 را رزرو کنید که تعطیلات عید خوبی را از امروز پیش‌بینی کرده باشید.

سفری ارزان به دنیای رویایی آسیا با تور مالزی

خوش‌گذرانی بدون ویزا در سه کشور دیدنی دنیا

همانطور که خیلی ساده می‌توانید به مالزی سفر کنید، ازران و مقرون صرفه هم مسافر آن می‌شوید. در واقع شما به یکی از بهترین کشورهای دنیا سفر کرده‌اید و همه چیز برای تفریح و خوش گذرانی تا دیدن زیبایی‌های طبیعی، موزه‌ها و گالری‌های هنری مهیاست.

هم می‌توانید لوکس و ویژه میهمان مالزی باشید و هم می‌توانید با برنامه‌ریزی‌های ویژه همراه شوید و ارزان سفر کنید.

شما در سفر به مالزی یا میهمان تور کوالالامپور می‌شوید و یا در تور ترکیبی مالزی به تماشای لنکاوی و پنانگ می‌نشینید.

سفر به مالزی همیشه شدنی است، اما اگر فرصت مناسبی برای این سفر داشته باشید بیشتر خوش می‌گذرانید، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از هم‌اکنون برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید و یکی از برنامه‌های تور مالزی نوروز 98 را بخرید.

تصمیم شما سفر ارزان است و بهتر است بدانید که در همه‌ی این مکان‌ها وسایل نقلیه عمومی خوبی پیش‌بینی شده‌اند که کافی است نقشه‌ی شهر را داشته باشید و در شهر با آنها همراه شوید. به غیر از آن خیلی ساده می‌توانید به تماشای جاذبه‌های گردشگری رایگان بروید و حسابی با تاریخ و هنر آنها آشنا شوید.

مثلا دیدن از معابد اصلی شهرهای مختلف مالزی عموما رایگان هستند، یا پیاده روی در طبیعت شهرهایی همچون پنانگ و لنکاوی یا بودن در پارک‌های عمومی کوالالامپور که هم حالتان را خوب می‌کند و هم بدون هزینه بهترین مناظر طبیعی را از نزدیک می‌بینید و در عکس‌هایتان ثبت می‌کنید. از اینها گذشته گالری‌های هنر هم با نمایش آثار هنر و فرهنگی همیشه درهایشان به روی گردشگران باز است و خیلی ساده می‌توانید به تماشای آنها هم بنشینید.

در مالزی به همه‌چی فکر شده است به فودکورت‌های بزرگ شهر بروید که هم با هزینه‌ای کمتر انواع غذاها را بخورید و هم سریع‌تر به برنامه‌های مسافرتی‌تان برسید.

حالا که برنامه‌ای ساده برای سفر ارزان پیش‌روی شماست به وب سایت مقتدر سیر نگاه کنید و هم‌اکنون تور مالزی را بخرید.

منبع : ویرلن

نظرات بینندگان