arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

آخرین پایگاه داعش در جنوب سوریه به کنترل ارتش درآمد

فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه از نابودی آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در جنوب سوریه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین پایگاه داعش در جنوب سوریه به کنترل ارتش درآمد

فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه اعلام کرد: آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در جنوب سوریه به کنترل ارتش سوریه در آمده است.

بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه به این شرح قرائت شد: پس از یکسری عملیات دقیق و متمرکز در منطقه تلول‌الصفا که منطقه آتشفشانی ناهمواری است نیرو‌های مسلح قهرمان، توانستند منطقه‌ای را که در برگیرنده تلول الصفا، تل ماراتی، سطوح المحروقه، کوابر، المصحه، قبر شیخ حسین، قبور الویزه، جور الحصان، جور قریمه، مبیت، خنیصر، المطله، سطح الجمل، الخضرة، سطوح السلما و الجفاجف است به طور کامل به کنترل خود در آوردند.

این امر پس از نابودی ترویست‌های داعش که این مناطق را پایگاه خود قرار داده بودند، محقق شد. از تروریست‌های داعش مقادیر زیادی تسلیحات سبک و نیمه سنگین به دست آمد.

اهمیت این موفقیت در این است که مساحت گسترده‌ای از بادیه سوریه پاکسازی شد. این منطقه که سیصد و هشتاد کیلومتر مربع مساحت دارد آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در منطقه جنوبی بود. این پیروزی نشان دهنده کارآمدی بسیار زیاد نیرو‌های ارتش سوریه است و نشان از اراده ارتش قهرمان ما جهت دنبال کردن تروریست‌ها و نابود کردن آن‌ها دارد. ارتش سوریه تروریست‌ها را در هر نقطه‌ای از خاک سوریه که حضور داشته باشند نابود خواهد کرد.

با توجه به مصمم بودن فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه بر ریشه کن کردن تروریسم، بر اهمیت همکاری تمامی شهروندان سوری برای تکمیل فرایند بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی نقاط کشور سوریه تاکید می‌کنیم.

نظرات بینندگان