arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
در جلسه کمیسیون صنایع مجلس عنوان شد:

ایران از نظر دفاعی و موشکی جزو ۱۰ کشور مطرح جهان است

نماینده مردم سُنقر در مجلس گفت: در این جلسه که رئیس سازمان هوافضای سپاه، فرماندهان ارتش و مدیران مرکز مطالعات هوافضای کشور حضور داشتند، معاون وزیر دفاع با تشریح توانمندی‌ها و توانایی‌های صنعت دفاعی کشور، بر رفع نیازمندی‌های بودجه‌ای وزارت دفاع تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی بنیه دفاعی و موشکی کشور با حضور مقامات لشکری در این کمیسیون، خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس گزارش معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران از نظر بنیه دفاعی و موشکی جزو ۱۰ کشور مطرح جهان است.

نماینده مردم سُنقر در مجلس ادامه داد: در این جلسه که رئیس سازمان هوافضای سپاه، فرماندهان ارتش و مدیران مرکز مطالعات هوافضای کشور حضور داشتند، معاون وزیر دفاع با تشریح توانمندی‌ها و توانایی‌های صنعت دفاعی کشور، بر رفع نیازمندی‌های بودجه‌ای وزارت دفاع تاکید کرد.

وی با اشاره به تصمیم اتخاذشده در این کمیسیون، گفت: مقرر شد، در نشست مشترک کمیسیون‌های صنایع و امنیت ملی مجلس، حمایت‌های بودجه‌ای لازم در قالب لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ برای تقویت هرچه بیشتر بنیه دفاعی و توسعه توانمندی‌های موشکی کشور، انجام شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
1
اين ادعا چقدر ميتونه صحت داشته باشه انتخاب ؟! اگر پنج كشور داراى حق وتو را كنار بذاريم ، كشورهاى آلمان و تركيه كه عضو ناتو هستند و ارتش اين آخرى هم قوى ترين ارتش منطقه است ، تا اينجا شد هفت تا ، درسته ؟! ميرسيم به هندوستان كه سالهاست ماهواره هاى مخابراتى و اطلاعاتى اروپا را هم به فضا مى فرستد و بخاطر صنعت موشكى قوى در ارسال ماهواره به فضا تقريباً مقام اول يا دوم در جهان را دارد. كشورهاى پيشرفته بعدى عبارتند از : كانادا ، ژاپن و كره شمالى هسته اى . و ايضاً كره جنوبى كه سالها پيش از ما شش ميلى گرم پلوتونيوم در آزمايشگاه توليد كرده بود، حالا بگذريم از اسرائيل كودك كش ، پاكستان هسته اى ، قزاقستان هسته اى ، برزيل و آرژانتين ! تا اينجا شدند ١٦ تا درسته ؟! يعنى ما بايد شش تا از اين كشورها رو پشت سر گذاشته باشيم تا بتونيم مقام مورد نظر را از ديد جناب سردار وزارت دفاع يا نماينده شهر ناشناخته سنقر بدست آورده باشيم !
نظرات بینندگان