arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۱۶۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

قاضی زاده هاشمی: تاج استعفا ندهد، یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود / در این صورت، نمی‌توانند از استادیوم آزادی استفاده کنند و فدراسیون باید مالیاتش را بپردازد / ٨٠٠ نفر از وزارت نفت خود را با پاداش ٢۴٠ میلیون تومانی بازنشسته کردند و برخی مجددا به کار گرفته شدند

نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد.

به گزارش «انتخاب»، احسان قاضی‌زاده هاشمی در برنامه حالا خورشید گفت:‌ ما مداخله در فدراسیون را اصلا قبول نداریم. این قانون (منع به کارگیری بازنشستگان)‌ فقط مختص فدراسیون‌ها نیست بلکه شامل همه مجموعه‌ها می‌شود. این قانون مداخله‌ای در هیچ اداره‌ای نیست بلکه در مورد اشخاص تصمیم گرفته می‌شود.

نماینده مجلس ادامه داد:‌ راهکار ما این است که هم اساسنامه فیفا رعایت شود و هم تغییر و تحولات رخ دهد. راه حل این کار برگزاری مجمع فوق‌العاده است.

مجری برنامه از نماینده مجلس پرسید اگر در مجمع فوق‌العاده باز هم آقای تاج انتخاب شد چه اتفاقی می‌افتد؟ قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال گفت:‌ در بند اول شرایط احزار مجمع آماده است که اعضای هیات رئیسه نباید خلاف قوانین ایران عمل کنند. آقای اینفانتینو هم در مصاحبه‌اش گفته اگر این تصمیم با رای مجمع انجام بگیرد قابل اجرا خواهد بود.

اگر تاج نخواهد استعفا دهد و مجمع هم در این صورت تشکیل نشود چه خواهد شد؟ نماینده مجلس در پاسخ به این سوال گفت:‌ یک ـ‌ در صورتی که این اتفاق رخ دهد تمام منابع مالی که از سمت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال داده می‌شود قطع می‌شود و حتی یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود. دو ـ‌ وزارت ورزش نباید هیچ مکان ورزشی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد یعنی مثلا فدراسیون نمی‌تواند از استادیوم آزادی استفاده کند. سه ـ فدراسیون فوتبال که تا به حال مالیات لازم را به دولت نپرداخته باید این کار را انجام دهد و مالیاتش را بپردازد.

او همچنین گفت: ٨٠٠ نفر از وزارت نفت اسفند سال گذشته خود را با پاداش ٢۴٠ میلیون تومانی بازنشست کردند و برخی مجددا به کار گرفته شدند!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۹
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
13
فکر کنم قاضی زاده تو مجلس خواب بوده ،اگر سری به امور مالیه وحسابداری شرکت نفت بزنید ،میبینید که هر کدام با 600 میلیون بازنشست شدند و اوج افتخار و افتضاح باند بازی خود و دوستانش بود که از اینجا میرفتند و از جایی دیگر سر درمیآوردند .
ابراهیم علوی میرزایی
|
United States
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
11
9
طبق قانون همه برابرند، اما بعضی در مقابل قانون برابرترند؟!
جناب آقای یقه پاره کن برای قانون: مگه طبق قانون نباید صداوسیما به باشگاه ها حق پخش بده؟ مگه توی دولت احمدی نژاد روی این قضیه توافق نشد؟ مگه دولت روحانی هم به شدت دنبالش نیست؟ و مگه صداوسیما از بودجه پول دریافت نمی کنه؟ قانون برای صداوسیما نیست، چون اونا برابرترند؟!
و مگه شما عمداً قصد دارین فوتبال ایران تحریم بشه؟
و مگه مردم ما امید دیگه ای جز فوتبال دارن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
4
13
تاج باید به جرم وطن فروشی محاکمه شود.
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
2
10
قانون برای همه یکسان است
...بر سر تاج که حیثیت قوانین ایران را به فیفا فروخت به اینفانتیو فروخت
تو برای کدوم مردم و کدوم کشور ایثار کردی که شدی ایثارگر؟
کسی که برای مردم ایثار کنه میتونه نامه بزنه بگه آقا فوتبال ایران رو تحریم کنید؟
به چه قیمتی؟ به قیمت اینکه دو روز دیگه پشت این صندلی بشینی؟
و غیرت نداشته ات
javid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
10
7
آقاي قاضي زاده انگار اصلا از مقررات فيفا خبر ندارند. اينجا ديگه موضوع داخلي نيست كه حيدر حيدر كنيد و شعار بدين. بهتره كه كمي در موضع گيري تعقل كنند و فيفا را حساس تر نكنند. تنها دلخوشي هاي موردي ملت همين فوتبال بوده. حالا شما هم بيا و با داد و بيداد كردن اينو از مردم بگير.
قانوني تصويب شده و لازم الاجرا است. بهتره كه در اين مورد خاص، با فدراسيون و اهالي آن صحبت بشه و بهشون بگن با يك مجمع فوق العاده اين كار رو به خير و خشوي تموم كنن. پرسپوليس به استناد همين حرفاي داخلي محروم و محكوم شد. لطف كنيد در موضع گيري احساساتي نشين و كمي دورانديش باشيد
فردوس توسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
7
کاملا موافقم قانون که زیاد استثنا داشته باشه ب درد نمیخوره
ebrahim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
10
چرا هبچ‌موقع جرات نکردید کارکنان صدا وسیمای مشمول بازنشستگی را اینطور مورد خطاب قرار دهید
نظرات بینندگان