arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

واریز ۱۷۵ هزار تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان از فردا

فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده‌اند، مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولین به طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فردا اول آذر ماه به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده‌اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اجرای وظیفه ابلاغی به سازمان خصوصی‌سازی از سوی شورای عالی اجرای سیاست­‌های کلی اصل (۴۴) مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌های سرمایه ‌پذیر و واریز آن به حساب مشمولین، همچنین پیرو تأکید رئیس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پرداخت به موقع و سریع این مبالغ، پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه‌ پذیر، از روز پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷ همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز می‌شود.

در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام پرداخت می شود. این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولین که در سامانه سهام عدالت به نشانی WWW.samanese.ir اعلام کرده‌اند به طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.

همچنین سود سهام سال ۱۳۹۵ آن دسته از مشمولین که شماره شبای بانکی معتبر خود را با تأخیر به این سازمان اعلام کرده‌اند و همچنین آن دسته از وراث قانونی مشمولان متوفی که ناشی از تقسیم سهام فوت شدگان مشمول، واجد شرایط دریافت سود شده‌اند و تقسیم سهام آنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت قطعی شده نیز در این مرحله پرداخت می‌شود.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: واریز سود سهام عدالت منحصراً به حساب بانکی همان سهامدار صورت می‌گیرد و مشمولین می‌بایستی کاملاً هوشیار باشند که این سازمان از طریق هیچ شخص یا واسطه و افرادی، از هیچ روشی از جمله تماس تلفنی یا ارسال پیامک یا سایر شیوه‌های ارتباطی تحت عناوین نیابت، نمایندگی یا کارگزاری با مشمولین ارتباط برقرار نمی‌کند و اینگونه ارتباطات دارای زمینه کلاهبرداری یا سودجویی بوده و مشمولین باید نسبت به این ارتباطات و تماس‌ها حساسیت و آگاهی داشته و از هر گونه در اختیار قرار دادن اطلاعات مالی و بانکی و هویتی خود جداً اجتناب کنند و در خصوص سهام عدالت صرفاً به اطلاعیه و اخبار رسمی از طریق رسانه ملی و جراید و سایت اطلاع رسانی WWW.samanese.ir توجه کنند.

نظرات بینندگان