arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

کولاک شیائومی در هند / افتتاح 5 هزار فروشگاه تا پایان سال 2019

شرکت شیائومی در نظر دارد تا پایان سال 2019 بیش از 5 هزار فروشگاه را در هند افتتاح کند. این برنامه ریزی نشان می دهد شیائومی زیرکانه به فکر تسخیر بازارهای آسیا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت شیائومی در نظر دارد تا پایان سال 2019 بیش از 5 هزار فروشگاه را در هند افتتاح کند. این برنامه ریزی نشان می دهد شیائومی زیرکانه به فکر تسخیر بازارهای آسیا است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی در نظر دارد یک رکورد فوق العاده در هند ثبت کند. این روزها توجه بسیاری از برندها به بازار هند جلب شده است و بر همین اساس نیز برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود به دنبال راهی برای نفوذ در هند هستند.

شیائومی نیز از شرکت های مطرح هند است که در تلاش است موقعیت خود را در هند به عنوان یک بازار رو به رشد تثبیت کند. این موقعیت قرار است با ثبت یک رکورد خیره کننده محقق شود.

مدیرعامل شرکت شیائومی در این خصوص گفت: "بیش از یک سال است که ما از طریق خرده فروشی های آفلاین به ارائه محصولات خود در بازار هند می پردازیم و بنابراین شاهد افزایش شدید اقبال بازار محصولاتمان هستیم. خرده فروشی آفلاین یک بخش بزرگ در کشور ما است و شیائومی هم اکنون نزدیک به 40 درصد از سهم بازار آفلاین را در اختیار دارد اما ما قصد داریم این سهم را تا پایان سال آینده 50 درصدی کنیم.

حساب کاربری رسمی شیائومی در توییتر نوشت: فروشگاه خرده فروشی جدید  ما در هندوستان تجربه خرید ویژه ای برای مشتریان روستایی ما به ارمغان می آورد. تجربه ای که 15 هزار شغل جدید نیز ایجاد می کند. جالب است بدانید پیش از شیائومی سامسونگ نیز برای تسخیر این بازار تلاش کرده است.

برچسب ها: شیائومی ، هند ، فناوری
نظرات بینندگان