arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

سخنگوی وزارت کشور: پاسخ استعلام شهردار منتخب تهران واصل نشده است/ مکاتبه با وزارت اطلاعات براى دریافت پاسخ استعلام حناچى

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به فرایند صدور حکم شهردار تهران گفت: پس از معرفی گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران، بلافاصله بررسی ها در وزارت کشور آغاز شد، اما تا کنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نگردیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به فرایند صدور حکم شهردار تهران گفت: پس از معرفی گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران، بلافاصله بررسی ها در وزارت کشور آغاز شد و جهت احراز صلاحیت های عمومی در همانروزى که نامه شورا واصل شد استعلامات لازم از وزارت اطلاعات به عمل آمده است اما تا کنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نگردیده است.

وی تاکید کرد: امروز طى مکاتبه با وزیر اطلاعات، با اشاره به مستندات قانونى و تاکید بر مهلت 10 روزه وزارت کشور براى اعلام نظر، از ایشان خواسته شد به منظور رعایت موازین قانونى، نتیجه بررسى ها و نظر آن وزارتخانه را حداکثر تاپایان وقت ادارى پنج شنبه به وزارت کشور ارسال کنند.

سامانى افزود: اظهار نظر نسبت به صلاحیتهاى عمومى افراد صرفاً در حیطه وظایف وزارت اطلاعات است و اعلام نظر نهایى وزارت کشور و صدورحکم شهردار تهران منوط به وصول پاسخ از وزارت اطلاعات است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان