arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷

روبات سوفیا خواننده شد! / از مصاحبه با ویل اسمیت تا کنسرت مشترک با جیمی فالون

روبات سوفیا با همراهی جیمی فالون؛ چهره مشهور دنیای رسانه کنسرتی دو نفره برگزار کرد. با این حرکت جالب، روبات سوفیا همه فن حریف محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روبات سوفیا با همراهی جیمی فالون؛ چهره مشهور دنیای رسانه کنسرتی دو نفره برگزار کرد. با این حرکت جالب، روبات سوفیا همه فن حریف محسوب می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هنوز مدت زیادی از مصاحبه جذاب روبات سوفیا و ویل اسمیت بازیگر مشهور سینما نمی گذرد و این بار نوبت به همکاری سوفیا با جیمی فالون رسیده است. جیمی فالون که به عنوان آهنگساز، خواننده، مجری، تهیه کننده و ...شناخته می شود در یک اقدام عجیب با روبات سوفیا اجرایی مشترک داشت.

جالب است بدانید روبات سوفیا تابعیت عربستانی دارد و نخستین روبات در جهان است که به شکل رسمی شهروند یک کشور محسوب می شود. افزون بر این روبات سوفیا ویزای گردشگری هم دارد و از این منظر نیز یکه تاز است.

اکنون با این اجرای مشترک و به نوعی برگزاری کنسرت دو نفره با جیمی فالون می توان روبات سوفیا را از شگفتی ساز ترین چهره های دنیای روباتیک دانست. این کنسرت دو نفره پس از آن برگزار شد که روبات سوفیا در بخشی از مصاحبه با جیمی فالون مدعی شد هوش مصنوعی وی توانایی آواز خوانی را دارد و سپس همراه با جیمی فالون آوازی از هنرمند سرشناس آمریکایی «کریستینا آگویلرا» را خواندند.

سوفیا بعد از این آوازخوانی گفت که عاشق استفاده از ویژگی جدید آوازخوانی خود است و دوست دارد این مهارت را تقویت کند. مدتی پیش «یان لکان»، رئیس سابق بخش امنیتی فیسبوک از سوفیا انتقاد کرده و گفته است که روبات درواقع یک عروسک متحرک است و نه یک مخلق هوشمند.

نظرات بینندگان