arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
رئیس دادگستری تهران:

کیفرخواست پرونده احمد عراقچی صادر شده / محاکمه او علنی خواهد بود

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده های معاون سابق بانک مرکزی و یکی از دلالان ارز و سکه به دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی خبرداد.واردات غیر قانونی خودرو، تلفن همراه، سکه و ارز، عناوین چهار پرونده بزرگ اقتصادی است که چند ماهی می شود قوای سه گانه و چندین نهاد پیگیر آن بوده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیفرخواست پرونده احمد عراقچی صادر شده / محاکمه او علنی خواهد بود

رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده های معاون سابق بانک مرکزی و یکی از دلالان ارز و سکه به دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی خبرداد.

به گزارش «انتخاب»، غلامحسین اسماعیلی، در خصوص آخرین وضعیت پرونده های معاون ارزی سابق بانک مرکزی و سالار آقاخان از دلالان ارز و سکه ،گفت: کیفرخواست این پرونده ها اخیرا صادر شده است.

کیفرخواست پرونده احمد عراقچی صادر شده / محاکمه او علنی خواهد بود

وی در گفت و گو با مهر افزود: اکنون این پرونده ها به دادگاه ارسال شده و در نوبت رسیدگی قرار دارد و همچون سایر پرونده های فساد اقتصادی اخیر، دادگاه این افراد هم به صورت علنی برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه ای پیرامون پرونده های فساد اقتصادی اخیر گفت: صبح امروز جلسه ای در همین رابطه برگزار شد. برخی پرونده های فساد اقتصادی اخیر همچنان مفتوح است.

«بعد از دستگیری سالار آقاخان از وی تحقیقات می‌شود و سپس به احمد عراقچی می‌رسند و این فرد مطالبی را می‌گوید که در نتیجه آن از آقای سیف تحقیق می‌کنند» این جملات یکی از کلیدی ترین جملات سخنگوی قوه قضائیه در یک ماه اخیر است. احمد عراقچی با تامین قرار وثیقه آزاد شد و سیف هم ممنوع الخروج شد .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
4
12
متاسفانه دولت روحانی یک سال قبل از شروع تحریم ها ترمز اقتصاد کشور را توسط نوبخت و جهانگیری کشید و امثال نورچشمی های مثل این میلیاردها خوردند
اقایان خیلی راحت می توانستند از تجربه تیم احمدی نژاد بهره ببرند که در اوج تحریم های بین المللی نه گمرک را محتل کردند .و نه کسب و کار را
الان واردات لوازم خانگی هم ممنوع شده امری که فقط در زمان جنگ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
2
8
آدرس پولشویی رو آقای ظریف میتونه از ایشون بگیره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
البته فکر کنم از عموش بهتر بتونه بگیره!!!
سید عباس تسبیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
2
سلام علیکم به همگی .. سوال من اینکه دولت احمدی نژاد با ۷ قطع نامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و یکپارچهگی تمام قدرت های شرق غرب در تحریم ایران و سوء استفاده کشور های دوست مثل چین و روسیه و هند و تمع ورزی همیشگی اروپایی ها توانست ارزش پول ملی رو نهایتها تا ۳۸۰۰ تومان نگه داره اما دولت پر ادعای تدبیر و امید و همینطور اصلاح طلبان که همیشه تشنه قدرت هستند در ششمین سالگرد دولت فخیمشون دولار رو به عدد ۱۲۵۰۰ تا ۱۹۰۰۰ هزار تومان رساندند و مدعی هستند که ما با دنیا بلدیم تعامل داشته باشیم... فقط و فقط کافیه فیلم هایی رو که همین حضرات تو آرشیو های تبلیغاتی و یا در سمینارهای داخلی و خارجی و یا حتی در هیئت دولتشون هست رو به نمایش بگذارند و قیاس کنند با وضعیت افتضاح واسنفناک مردم در دوران حکومت داریشون و قیاس کنند با شعار هایی که در طول این مدت برای گرفتن مناسب و کرسی های ریاست بر نظامی که مدعی اصلاحاتش هستند نمایش بدند تا حافظه مردم بیدار بشه از اینکه این اصلاح طلبان و حامیان آنها نتها توان اداره هیچ ارگانی رو ندارند بلکه احتیاج به یک اردوغان حرفه ای برای خلع مسولیتشون در طول عمرشان برای مردم ساده باور ایران دارند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
1
عاقبت کسانی که با پارتی بازی میان سرکار هم ابروی خودشون میره و هم ابروی اونی که براش پارتی بازیکرده
خداروشکر
مارت
|
Netherlands
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
2
0
این قیافه ها ی حق به جانب و معصومانه و پیغمبر زاده ای که این اراذل سیاسی به خودشون می گیرن آدمو دیوانه می کنه . البته در حال حاضر از این اراذل سیاسی در دولت ما به وفور پیدا میشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
3
البته اگر عراقچی اصلی الان در خط کیهان و علیه برجام میبود، شاید دنباله اش هم دچار این عوارض نمیشد!
نظرات بینندگان