arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

​افزایش فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی

رئیس اتاق اصناف البرز گفت که نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همین فضای مجازی، بستر مناسبی را جهت فعالیت‌های ناسالم اقتصادی نیز بوجود آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.

به گزارش ایسنا، حمید کریمی در دومین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کار اینترنتی(فضای مجازی) که امروز شنبه سوم آذرماه در استانداری البرز برگزار شد با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر فعالیت اینترنتی گفت: رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و تمایل مردم به خرید از فروشگاه‌های مجازی، روند خرید و فروش و تبادلات مالی و اقتصادی را سرعت بخشیده است.

کریمی افزود: این موضوع یکی از دستاوردهای بزرگ فضای مجازی است نکات مثبتی چون کاهش ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و حفظ سرمایه‌های ملی ناشی، جلوگیری از اتلاف وقت، از میان رفتن شبکه بزرگی از واسطه‌ها و کاهش نرخ تمام شده کالا را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همین فضای مجازی، بستر مناسبی را جهت فعالیت‌های ناسالم اقتصادی نیز بوجود آورده است.

کریمی افزود: انتشار اخبار کذب و تحلیل‌های اشتباه از وضعیت اقتصادی کشور که بعضاً موجب جریان‌های منفی در سطح جامعه و بازار می‌شود، فروش کالاهای قاچاق ، ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و استفاده از کالاهای وارداتی، فروش داروهای تقلبی و فاقد مجوز و... از جمله موارد منفی است که متأسفانه به سرعت در حال افزایش است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.

نظرات بینندگان