arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

سخنان نخست وزیر پاکستان درباره حضرت مسیح جنجال برانگیز شد

سخنان نخست‌وزیر پاکستان در کنفرانس رحمت للعالمین در خصوص حضرت مسیح واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«عمران خان» در کنفرانس بین المللی رحمت للعالمین در اسلام آباد با حضور جمعی از علمای دینی از کشورهای مختلف جهان سخنرانی کرد و گفت که « در تاریخ بشر گاه به حضرت موسی اشاره‌هایی شده است، اما هیچ اشاره‌ای به عیسی وجود ندارد».


برخی از کاربران در فضای مجازی که فیلم آن در حال انتشار است، بر این عقیده اند که «عمران خان» وارد تاریخ دینی شد و فراتر از انتظار پیش رفت.


سناتور «طاهر حسین مشهدی» از تحلیل گران ارشد پاکستان نیز در واکنش به اظهارات نخست وزیر، در پیامی توئیتری نوشت:حضرت مسیح(ع) بیشترین تعداد اشارات زبانی و نوشتاری را در تاریخ به خود اختصاص داده است.
کنفرانس دو روزه رحمت للعالمین به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) و در هفته وحدت روز 30 ابان در پایتخت پاکستان برگزار شد و عمران خان، نخست وزیر پاکستان در روز نخست و عارف علوی رئیس‌جمهوری این کشور در روز دوم همایش سخنرانی کردند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پاکستان ، فضای مجازی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
اتفاقا موضوع را خیلی بد عنوان نموده و شاید بهتر بود عمران خان قران کریم را و یا حداقل سوره مریم را می خواند.و دیگر این که اعتقادات مسلمین نسبت به حضرت عیسی مسیح بسیار عمیق است.و در بسیاری از کتب شیعه و سنی از ایشان بسیار یاد شده و فضائل زیادی از این پیامبر بزرگ خدا نقل شده!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان