arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

حمله مارادونا به رئیس جمهور آرژانتین درپی اتفاقات فینال لیبرتادورس

شب گذشته فینال رقابت‌های لیبرتادورس میان تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته به دلیل حمله وحشیانه برخی از هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز به تاخیر افتاد تا این بازی امشب برگزار شود.مارادونا از رئیس جمهور آرژانتین انتقاد کرد و گفت: واقعا باعث تاسف است که چنین اتفاقاتی در کشورم رخ داده است. رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود به ما وعده داد تا چنین اتفاقاتی نیفتد و وضعیت را تغییر خواهد داد اما وضعیت ما از قبل هم بدتر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمله مارادونا به رئیس جمهور آرژانتین درپی اتفاقات فینال لیبرتادورس

اسطوره فوتبال آرژانتین مقصر اصلی حادثه شب گذشته در فینال لیبرتادورس را رئیس جمهور این کشور معرفی کرد.

شب گذشته فینال رقابت‌های لیبرتادورس میان تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته به دلیل حمله وحشیانه برخی از هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز به تاخیر افتاد تا این بازی امشب برگزار شود.

هواداران ریورپلاته با سنگ بارها ضرباتی را به شیشه اتوبوس بوکا کوبیدند که تصاویر آن در رسانه‌ها منعکس شده است.

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از این حادثه تاسف بار در فوتبال کشورش به مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین انتقاد کرد و گفت: واقعا باعث تاسف است که چنین اتفاقاتی در کشورم رخ داده است. رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود به ما وعده داد تا چنین اتفاقاتی نیفتد و وضعیت را تغییر خواهد داد اما وضعیت ما از قبل هم بدتر شده است.

وی افزود: کاری که ماکری در آرژانتین انجام داده در طول تاریخ این کشور بدترین است. واقعا مایه وحشت است که به داخل ورزشگاه می‌آیند و هر جا دست به سرقت می‌زنند. آیا این تغییری بود که هموطنانم به خاطرش به ماکری رای دادند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان