arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰

تسلیت سيد حسن خميني و جبهه ایستادگی به محسن رضايي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در پي درگذشت احمد رضايي، فرزند دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني، خطاب به وي پيام تسليتي صادر کرد.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي

برادر گرامي جناب اقاي دکتر محسن رضايي (زيد عزه)

درگذشت نابهنگام فرزند آن جناب، باعث اندوه همه دوستان گرديد.

اينجانب اين مصيبت را به جنابعالي و خانواده مکرمتان، به‌خصوص به مادر داغ‌دار آن مرحوم و خواهران و برادر ايشان تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آن مرحوم، غفران واسعه و براي بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سيد حسن خميني 



پیام تسلیت جبهه ایستادگی ایران اسلامی

جبهه ایستادگی ایران اسلامی، به مناسبت شهادت سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم و 16 تن از پرسنل جهاد خودکفایی سپاه پیامی تسلیتی به این شرح منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جمعی از فرزندان برومند ایران اسلامی در حین انجام وظیفه، در حادثه ای دردناک مظلومانه به شهادت رسیدند و مردم شهید پرورمان را در سوگ خود عزادار نمودند.

در این حادثه تکان دهنده سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم مسئول جهاد خودکفایی سپاه به همراه 16 تن همکاران خود به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهید حسن تهرانی مقدم عمر شریف خود را به مجاهدت و پاسداری در صراط حق گذرانده بود و سرانجام به آرزوی دیرینه خود در رسیدن به لقاء الله دست یافت.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی شهادت سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم و دیگر شهیدان سرافراز را به پيشگاه رهبر معظم انقلاب،‌ ملت بزرگوار ايران و خانواده‌هاي آن عزیزان تسلیت عرض می نماید و برای مجروحین این حادثه جانسوز نیز از درگاه احدیت سلامتی عاجل مسئلت می نماید.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی
نظرات بینندگان