arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

سختگیری به سبک ایلان ماسک

ایده کار سخت از دید ایلان ماسک همسشه مهم بوده و حتی خود او طی ماه های آخر سال گذشته روی نیمکتی در دفترش می خوابید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ایده کار سخت از دید ایلان ماسک همسشه مهم بوده و حتی خود او طی ماه های آخر سال گذشته روی نیمکتی در دفترش می خوابید.

ایلان ماسک چند روز پیش با انتشار پستی در توییتر مدعی شد که مردم برای اینکه بتوانند دنیا را عوض کنند، مجبورند که طی هر هفته ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت به فعالیت کاری بپردازند.

ایلان ماسک

او با اشاره به استاندارد ساعات کاری در شرکت‌ های تحت مدیریت خود یعنی تسلا، اسپیس اکس، بورینگ کمپانی و Neuralink اشاره کرد و گفت که می‌توان مجل‌ کار های آسانتری نسبت به این شرکت‌ ها انتخاب کرد اما هیچکس با ۴۰ ساعت کار در هفته نتوانسته دنیا را تغییر دهد.

ایلان ماسک در پاسخ کاربران شبکه‌ اجتماعی توییتر نیز مدعی شده که ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت کار در هفته می‌تواند به تغییر دنیا بیانجامد. از نظر او، این افراد به خصوص باید حداقل ۸۰ ساعت در هفته کار کنند و در مواقع موردنیاز آن را به رقم ۱۰۰ ساعت برسانند.

ایلان ماسک

وی باور دارد که سطح آستانه‌ی درد افراد در صورتی که ۸۰ ساعت طی یک هفته کار کنند می‌توانند افزایش پیدا کند.او چند وقت پیش مسئولیت هایش را طاقت فرسا خوانده بود و متذکر شده بود که در برخی مواقع حتی هفته ای ۱۲۰ ساعت در هفته کار می کرده تا از تولید مداوم تسلا مدل 3 اطمینان پیدا کند. این در حالی است که به گفته‌ی وی سال گذشته، همه‌ی افراد در تسلا هفته‌ای ۱۰۰ ساعت فعالیت می‌کنند.

این مسئله به علت بالا رفتن میزان تولید ماشین های الکترونیک تسلا مدل ۳ بوده است و آنها مجبور بوده‌‌اند چنین زمانی را برای برآورده‌ کردن وعده‌هایشان کنار بگذارند تا مطمئن شوند روند تولیدات به درستی سپری می‌شود.

ایلان ماسک

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان