arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

گزارش البناء؛ اسرائیلی‌ها به دنبال نشانه‌های ایران و شبح سردار سلیمانی در تعقیب آن‌ها

امکان ندارد یک روز بگذرد و رسانه های اسرائیلی به دنبال بهانه ای برای بازگشت به آسمان سوریه نباشند! شبح سردار قاسم سلیمانی همواره در تعقیب آنهاست و ایشان را بر آن می دارد تا در بیابانهای شام به دنبال او یا نیروهایش باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش البناء؛ اسرائیلی‌ها به دنبال نشانه‌های ایران و شبح سردار سلیمانی در تعقیب آن‌ها

البناء نوشت: امکان ندارد یک روز بگذرد و رسانه های اسرائیلی به دنبال بهانه ای برای بازگشت به آسمان سوریه نباشند! شبح سردار قاسم سلیمانی همواره در تعقیب آنهاست و ایشان را بر آن می دارد تا در بیابانهای شام به دنبال او یا نیروهایش باشند.

به گزارش «انتخاب»، این رسانه عرب زبان ادامه داد: در همین راستا، تعدادی از رسانه ها، مراکز تحقیقاتی اسرائیل و همچنین تحلیلگران نظامی و سیاسی وابسته به دستگاههای امنیتی این رژیم، همچنان به انتشار افتراهایی ساختگی علیه ایران و شخص سردار قاسم سلیمانی، به طور خاص، مشغولند.

سایت عبری دبکا، با انتشار یک فایل جاسوسی اسرائیلی در تاریخ 27/11/2018 نوشت:

-سردار قاسم سلیمانی در حال نظارت بر آموزش گروههای افغانی و عراقی در پایگاههای آموزشی در دیرالزور سوریه است.

-سردار سلیمانی در حال برنامه ریزی برای به راه انداختن حمله ای به پایگاه هوایی و زمینی نیروهای آمریکایی است، که شامل 12 پایگاه زمینی و 4 پایگاه هوایی در شمال شرق سوریه و همچنین در عراق می شود.

این پایگاه خبری مدعی است که فرماندهی نظامی آمریکا یقین دارد که پایگاه تنف آمریکا اولین پایگاهی است که مورد حمله قرار می گیرد؛ از این رو، 500 نفر از نیروهای این پایگاه در حالت آماده باش قرار گرفته اند و این علاوه بر 1700 نیروی مسلح از مزدوران «قسد» است که تحت فرماندهی آمریکا فعالیت می کنند.

دلیل کذب این ادعاها، علیرغم مشروعیت هر نوع مقاومتی علیه اشغال آمریکایی در شرق سوریه آن است که نویسنده اسرائیلی فراموش کرده است که شرق دیرالزور، منطقه ای است که نیروهای اشغالگر آمریکایی بر آن سیطره دارند و در ادامه، امکان وجود پایگاههای آموزشی زیر نظر سردار سلیمانی در این منطقه، وجود ندارد.

نظرات بینندگان