arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله هکرها به «دل» تا بیرون کردن زاکربرگ از بیمارستان سانفرانسیسکو

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از هکرها موفق شده اند به پایگاه داده های شرکت "دل" حمله کرده و اطلاعات مشتریان این شرکت را هدف قرار دهند. حمله ای که صدها مشتری این شرکت را شامل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد گوگل بی سر و صدا هوش مصنوعی خود را به شیوه ای پیکربندی کرده که حدس زدن ضمایر جنسیتی یا ادامه دادن جملات بر اساس کلمات جنسی را متوقف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سرویس ارتباطی «فای» گوگل را می توان یکی از محبوب ترین و البته کاربردی ترین دستاوردهای ارتباطی این شرکت دانست. پروژه ای که کاربران را قادر می سازد به سرعت شبکه اتصال به اینترنتخود را توسعه داده و از سرویسی یکپارچه تر استفاده کنند. اکنون به نظر می رسد قابلیت های این سرویس مورد توجه شرکت اپل نیز قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از معترضان به سیاست های مدیرعامل فیسبوک؛ مارک زاکربرگ، در اقدامی نمادین نام او را از روی تابلوی بیمارستان سانفرانسیسکو حذف کردند. این اقدام در اعتراض به مسائلی انجام گرفت که فیسبوک در ماههای اخیر با آن مواجه است. اما شاید برایتان پرسش باشد که اصلا نام زاکربرگ روی تابلوی بیمارستان سانفرانسیسکو چه می کند؟مشروح خبر را اینحا بخوانید. 

بر اساس اسنادی که اخیرا توسط فعالان حقوق کاربران مجازی منتشر شده، مارک زاکربرگ مدیرعاملفیسبوک از مدتی پیش تحت فشار FBI  قرار دارد تا برخی قوانین مرتبط با حریم خصوصی کاربران را آگاهانه نقض کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت زیادی از ارائه برخی از نامه ها و اسناد داخلی فسبوک به مقامات پارلمان بریتانیا نمی گذرد و به نظر می رسد به همین سرعت از میان این اسناد، اتهامی جدید علیه فیسبوک به جریان افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان