arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حلقه هوشمندی که وزنتان را کاهش می دهد تا احضار مدیرعامل گوگل به کنگره ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل آلفا یکی از جدیدترین محصولات دنیای ماشین لباسشویی ها است. این ماشین لباسشویی تمام هوشمند است و امکاناتی خاص دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت امازون قصد دارد به زودی از طریق تکنولوژی تشخیص چهره اقدام به شناسایی سارقان کند. این موضوع عجیب به نظر می رسد اما واقعیت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اسباب بازی رباتیک موسوم به «Mabot» یکی از برترین محصولاتی است که اخیرا برای افزایش توانایی های برنامه نویسی و آموزش به کودکان طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر وایرلس و زیبای " Oakywood" یکی از جذاب ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود. این شارژر زیبا برای کاربران آیفون طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فلش مموری یکی از کاربردی ترین وسایلی است که بسیاری از کاربران کامپیوتر از آن استفاده می کنند. درواقع فلش مموری کاربردهایی متعدد دارد که از مسائل کاری تا ذخیره سریالهای محبوب را شامل می شود. اما چرا گاهی فلش مموری ها از کار می افتند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مدیران ارشد کاخ سفید در دوران ریاست رئیس جمهوری باراک اوباما معتقد است فیسبوکبا تعطیل کردن پروژه مبارزه با نفوذی های انتخاباتی، عملا چراغ سبز را برای هکرها روشن کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 حلقه هوشمند و شگفت انگیز موسوم به "motiv" یکی از جالب ترین ایده های دنیای فناوری است. با کمک این حلقه هوشمند می توانید کارهای جالبی انجام دهید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بالاخره نوبت به مدیرعامل گوگل رسید که به کنگره احضار شود. ساندار پیچای چهارشنبه ساعت 7 صبح به وقت محلی موظف است در کنگره ایالات متحده حاضر و به نمایندگان پاسخگو باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان