arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

دلار آزاد زیر قیمت دلار دولتی/ احتمال ریزش بیشتر قیمت‌ها افزایش یافت

بعد از حضور رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز، قیمت‌ها در این بخش نزولی شد؛ هم اکنون دلار نقدی در تهران زیر قیمت دلار تزریقی از سوی بازار ساز فروخته می‌شود.دلار نقدی صبح امروز در بازار آزاد از دلار تزریقی از سوی صرافی‌های دولتی پیشی گرفته و به ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان هم رسیده بود، اما بعد از حضور همتی در خیابان فردوسی، قیمت دلار نقدی ریزشی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بعد از حضور رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز، قیمت‌ها در این بخش نزولی شد؛ هم اکنون دلار نقدی در بازار آزاد تهران زیر قیمت دلار تزریقی از سوی صرافی‌های دولتی فروخته می‌شود.

بعد از انتشار خبر حضور رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز و گفتگو با صرافی ها، تابلوی صرافی‌ها که ابتدا همرنگ تابلوی صرافی‌های دولتی شده بود، شاهد ریزش قیمت هاست.

دلار نقدی صبح امروز در بازار آزاد از دلار تزریقی از سوی صرافی‌های دولتی پیشی گرفته و به ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان هم رسیده بود، اما بعد از حضور همتی در خیابان فردوسی، قیمت دلار نقدی ریزشی شد.

هم اکنون دلار نقدی در تهران ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان از سوی صراف‌ها اعلام شده است آنهم درحالی که دلار تزریقی از سوی بازار ساز ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورده است.

احتمال ریزش بیشتر قیمت‌ها افزایش یافته است.

عبدالناصر همتی با حضور در خیابان فردوسی از نزدیک در جریان مراودات بازار آزاد ارز قرار گرفت و با چند صراف نیز گفتگو کرد.

همتی درجریان بازدید سرزده خود از صرافی‌های خیابان فردوسی در گفت وگوی رو در رو با صراف‌ها از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل صرافی‌ها قرار گرفت.

اقدام شایسته رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در بازار ارز آنهم بدون هیچ مقدمه‌ای را باید جزو اولین‌های تاریخ ریاست بانک مرکزی برشمرد.

نکته مهم در حین بازدید همتی از خیابان فردوسی این بود که اکثر صرافی‌های خیابان فردوسی و جمهوری تابلو‌های فروش خود را با قیمت صرافی بانک ملی یکی کردند و به همان قیمت فروش دارند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
5
پریروز کانال ده تومن نبود ماروگرفتید با این ریزش و خیزشاتون دلار در بدترین حالت باید هفت تومان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
9
حالمون رو بهم زدی هر روز می نویسی ریزش قیمت ها. کدام ریزش؟. روز به روز قیمت اجناس بالاتر میره . تعجب میکنم مگه خودتون خرید ندارید ؟ نمی بینید افزایش قیمت ها را.
حسین
|
Germany
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
3
خریدهاتون را از بقالی و سوپری سر کوچه نوبخت و شریعتمداری انجام بدهید به صرفه هست.
نظرات بینندگان