arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

دزدیدن زن جوان برای اخاذی از شوهرش

سوم آذر مردی به کلانتری 130 نازی آباد رفت و از ناپدید شدن همسر 32 ساله‌اش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دزدیدن زن جوان برای اخاذی از شوهرش

سوم آذر مردی به کلانتری 130 نازی آباد رفت و از ناپدید شدن همسر 32 ساله‌اش خبر داد.

طبق اظهارات مرد جوان همسرش پس از خارج شدن از خانه ناپدید شده بود و بعد از آن دیگر خبری از او نداشت.

با شکایت مرد جوان تحقیقات در این رابطه آغاز شد اما مرد جوان دوباره به پلیس مراجعه کرد و این‌بار از پیامکی خبر داد که فرد ناشناسی برای او فرستاده بود. متن پیامک از این قرار بود که او در ازای آزادی همسرش باید 200 میلیون تومان پرداخت کند.

در حالی که ردیابی‌ها برای پیدا کردن زن جوان ادامه داشت روز 9 آذر مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری بین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق خبر داد. با اعلام این خبر مأموران کلانتری 130 نازی آباد وارد محل شدند و زن و مرد را به کلانتری بردند.

زن جوان به مأموران گفت: سه روز قبل این مرد که از دوستان شوهرم است به در خانه ما آمد وقتی در را برایش باز کردم او وارد خانه شد و به زور و با کتک مرا سوار خودرویش کرد و به خانه‌ای در محدوه عبدل آباد برد و سه روز در آنجا حبس کرد. تلاش‌های من نیز برای فرار فایده‌ای نداشت تا اینکه طی این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ 200 میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است. چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم اما هربار متهم مانع می‌شد تا اینکه امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم. در حال فرار بودم که مرد آدم‌ربا خودش را به من رساند و درگیر شدیم.

سرهنگ جهانی، رئیس کلانتری 130 نازی آباد با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب آدم ربایی، افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که با همسر فرد ربوده شده اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم ربایی همسر دوستش کرده است. در حال حاضر نیز، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع:روزنامه ایران

نظرات بینندگان