arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

تکذیب خبر زخمی‌شدن استاندار سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی

پیش از ظهر امروز یک عامل انتحاری در یک خودرو وانت نیسان بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این عامل انتحاری وقتی با مقابله نیروهای انتظامی روبرو شد، همانجا خودرو را منفجر کرد. در پی این اقدام تروریستی تعدادی شهید و مجروح شدند. درپی این حادثه برخی خبر از زخمی‌شدن استاندار سیستان و بلوچستان دادند در حالیکه این خبر صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

خبر زخمی‌شدن احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی چابهار تکذیب شد.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) یک عامل انتحاری در یک خودرو وانت نیسان بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این عامل انتحاری وقتی با مقابله نیروهای انتظامی روبرو شد، همانجا خودرو را منفجر کرد. در پی این اقدام تروریستی تعدادی شهید و مجروح شدند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه پیش از ظهر امروز در چابهار نسبت به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد و به خبرآنلاین گفت: برخی گفتند استاندار سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی زخمی شده است، در حالیکه این خبر صحت ندارد چون استاندار اصلا آنجا نبوده که زخمی شود.

روز چهارشنبه ۲۳ آبان امسال ۴ استاندار جدید در جلسه هیات دولت انتخاب شدند. احمدعلی استاندار سیستان و بلوچستان از جمله این استانداران بود. او پیش از این مسئولیت فرمانداری مشهد و معاونت استاندار خراسان رضوی را برعهده داشت.

نظرات بینندگان