arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

سخنگوی سپاه: عوامل پشتیبان حمله تروریستی چابهار، رهگیری و به شدت تنبیه می شوند/ این حملات، پاسخ های کوبنده ای دربر دارد

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص عملیات تروریستی چابهار گفت: گروهک های تروریستی عمدتا با سرویس های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند.عوامل پشتیبان حمله تروریستی چابهار به شدت تنبیه می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عوامل پشتیبان حمله تروریستی چابهار رهگیری و به شدت تنبیه می شوند.

سردار رمضان شریف در گفتگو با مهر در حاشیه همایش ورامین انقلابی در خصوص عملیات تروریستی چابهار اظهار داشت: گروهک های تروریستی عمدتا با سرویس های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند.

وی افزود: در این مورد نیز یک خودرو انتحاری تلاش می کرده خود را به مقر نیروی انتظامی در چابهار وارد کرده و تلفاتی ایجاد کند، قبل از این که اقدام خاصی انجام دهد توسط ماموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در اثر انفجار این خودرو تعدادی از پرسنل انتظامی به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح شده و عوامل انتحاری نیز به هلاکت می رسند.

شریف گفت: معمولا این حملات تروریستی پاسخ های کوبنده ای در بردارد و علاوه بر تلفات میدانی که این افراد می دهند رهگیری شده و گروه های پشتیبان کننده آن ها نیز تنبیه می شوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
سلام.ضمن احساس همدردی باخانواده های شهیدان ومجروحان این این حادثه ازسپاه وارتش همیشه آماده جمهوری اسلامی ایران انتظاری جزاین نیست وخواهشمندم قبل از خشک شدن خون این عزیزان بیگناه جواب کوبنده ای به عوامل پشت پرده مثل عربستان داده وباعث شادی روح آن عزیزان وهمه ملت ایران شوید.بابت زحمات شماسپاسگذارم
نظرات بینندگان