arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷
رویترز به نقل از دو منبع آگاه خبر داد:

توافق اولیه در اوپک برای کاهش تولید نفت / همه در وین پیش از تصمیم گیری نهایی منتظر روس ها هستند/ قیمت نفت افزایش پیدا می کند؟

به گفته منابع آگاه، اعضای اوپک با کاهش تولید نفت موافقت کردند اما منتظر شنیدن نظر تولید کننده موثر و غیر عضو اوپک یعنی روسیه برای تصمیم گیری نهایی در مورد حجم دقیق کاهش تولید به منظور افزایش قیمت نفت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توافق اولیه در اوپک برای کاهش تولید نفت

دو منبع آگاه در گفتگو با رویترز از توافق اولیه در اوپک برای کاهش تولید نفت خبر دادند.

به گزارش «انتخاب»، به گفته منابع آگاه، اعضای اوپک با کاهش تولید نفت موافقت کردند اما منتظر شنیدن نظر تولید کننده موثر و غیر عضو اوپک یعنی روسیه برای تصمیم گیری نهایی در مورد حجم دقیق کاهش تولید به منظور افزایش قیمت نفت هستند.

وزیر انرژی روسیه الکساندر نواک که برای پاره ای از مذاکرات از وین به مسکو بازگشته بود روز جمعه به اتریش باز می گردد تا به مذاکرات اوپک بپیوندد.

ارزش نفت دوسوم از ماه اکتبر کاهش پیدا کرده اما ترامپ خواستار این شده است که اوپک قیمت نفت را با توسل به عدم کاهش تولید نفت ارزانتر کند.

وزیر انرژی عربستان گفته است که ما باید تا پایان فردا به نتیجه برسیم و کشورهایی که عضو اوپک نیستند را هم باید با خود همراه کنیم. وی افزود اگر همه آماده نیستند که به ما ملحق شوند، منتظر خواهیم ماند تا به ما بپیوندند.

وزیر انرژی عربستان در ادامه گفت که کاهش 500 تا 1.5 میلیون بشکه ای تولید نفت قابل قبول است.

برچسب ها: اوپک
نظرات بینندگان