arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

حجتی:مدیریت خروجی و نتیجه محور راهکار موفقیت کشور در جنگ اقتصادی است/ وضعیت پایدار تولید و عرضه نشان از وفور کالاهای مورد نیاز مردم است

در جریان سفر اخیر دولت به استان سمنان، جوانی تحصیلکرده که دکترای کشاورزی دارد و در کودکی زیر پوشش کمیته امداد بوده،توانسته است با احداث باغ توت ۵۰ هکتاری در ایوانکی سالانه ۱۵۰ میلیون تومان از هر هکتار درآمد کسب کند که این جوان مورد توجه و محبت رئیس جمهور هم قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:در شرایط جنگ اقتصادی باید با اعمالِ مدیریت نتیجه و خروجی محور وظایف محوله را پیگبری نماییم و در بخش کشاورزی ما با هوشمندی و مدیریت جهادی توانسته ایم بر خلاف خواست بدخواهان، نهاده های تولید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

به گزارش انتخاب،محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه در جلسه با روسای سازمان های جهاد کشاورزی استانها و مدیران ارشد این وزارت،با تشریح شرایط کشور و نقش مدیران در چگونگی مدیریت در این شرایط اعلام کرد: در شرایط فعلی که دشمن جنگ اقتصادی را با هدف ضربه زدن به ملت و نظام در پیش گرفته است، باید با اعمالِ مدیریت نتیجه و خروجی محور وظایف محوله را پیگیری و دنبال نماییم.

وی با بیان این که روال ها و روش های مرسوم مدیریتی برای شرایط فعلی جوابگو نیست،اظهار داشت:در این شرایط حساس کنونی، مدیران همچون فرماندهان در زمان جنگ، باید امور محوله به مجریان را به طور مستمر و تا حصول نتیجه و خروجی پیگیری کنند و تحت نظر داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:از آنجایی که دشمن معیشت و زندگی مردم رو هدف گرفته است با هوشمندی و مدیریت جهادی در بخش کشاورزی که در خط مقدم این جنگ قرار دارد، توانسته ایم بر خلاف خواست بدخواهان، نهاده های تولید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تامین کنیم و هم اکنون وضعیت ذخایر ما در حد مطلوب است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از فرصت ها و منابع، تصریح کرد:امروز در شرایط جنگ اقتصادی، بخش کشاورزی از حساس ترین بخش هاست زیرا روزانه غذای سفره ۸۰ میلیون ایرانی دست کم در سه وعده در این بخش تامین می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بر خلاف خواست دشمن و در شرایط تحریم های ظالمانه توانسته ایم،بیش از ۵ میلیون تن ذرت و میلیون ها تن نهاده ها و کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را با مدیریت جهادی تامین نمائیم اظهار کرد:بحمدالله تاکنون نه تنها کمبودی در مواد غذایی احساس نشده است،بلکه وضعیت پایدار تولید و عرضه نشان از وفور کالاهای مورد نیاز مردم است.

وی بر استمرار هوشمندی و بکارگیری خلاقیت ها در تامین و عرضه کالاهای کشاورزی تاکید کرد و گفت:ظرفیت ها،توانمندی ها و امکانات زیادی در کشور وجود دارد که باید با شناخت و فعال سازی آنها اقدام کنیم.

حجتی خاطرنشان کرد:دشمن در چند ماه گذشته علاوه بر جنگ اقتصادی از طریق سیستم های رسانه ای،شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،جنگ روانی علیه ملت ایران به ویژه جوانان به راه انداخته است و با ایجاد یاس و نا امنی روانی که اثر آن از زخم جسمی بدتر است،سعی دارد تا جوانان را که پیشران توسعه هر کشور هستند،مایوس کند و از فعالیت و مشارکت موثر آنان در امور کشور جلوگیری نماید.

وی با اشاره به این که بر خلاف خواست دشمن،امروز خوشبختانه جوانان خلاق و فعال در عرصه کارآفرینی بخش کشاورزی در سراسر کشور حضور دارند و نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد:در جریان سفر اخیر دولت به استان سمنان، جوانی تحصیلکرده که دکترای کشاورزی دارد و در کودکی زیر پوشش کمیته امداد بوده،توانسته است با احداث باغ توت ۵۰ هکتاری در ایوانکی سالانه ۱۵۰ میلیون تومان از هر هکتار درآمد کسب کند که این جوان مورد توجه و محبت رئیس جمهور هم قرار گرفت.
نظرات بینندگان