arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۵۲۸
تعداد نظرات: ۱۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

رئیسی: قالیباف آمادگی داشت در ستاد بنده حاضر شود / به هیچ کاندیدایی نگفتم شما نیایید تا من بیایم / خود را حقوقدان می‌دانند ولی فرق معاون دادستان و قاضی را نمی‌دانند / خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود / می‌خواهند با برخی کنوانسیون‌ها خودتحریمی ایجاد کنیم / مرکز پژوهش‌های مجلس در ایام انتخابات هر روز یک جزوه علیه حرفهای ما منتشر می کرد / این انتخابات از پرتخلف‌ترین انتخابات‌های کشور بود +فیلم

خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود. / جمنا ایرادانی داشت اما ورود من به خاطر احساس تکلیف بود / اگر از کسانی که درآمد بالایی دارند مالیات گرفته شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود / اگر ما بودیم تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم و در محیط زیست قانون فرانسه را بر قانون خودمان ترجیح نمی‌دادیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیسی: قالیباف آمادگی داشت در ستاد بنده حاضر شود /  به هیچ کاندیدایی نگفتم شما نیایید تا من بیایم / خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود / می‌خواهند با برخی کنوانسیون‌ها خودتحریمی ایجاد کنیم +فیلم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسید «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» گفت: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی۱۶ آذر را روز مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی برشمرد و گفت: ماهیت جنبش دانشجویی عدالتخواهی است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح گری همواره در نگاه جنبش دانشجویی است و اگر نقصی ببیند همواره از در نقادی در می آید، اظهار داشت: این خصلت دانشجویان است که اگر نقصی ببینند، برنتابند و عکس العمل داشته باشند.

رئیسی حضور دانشجویان را همواره امیدآفرین خواند و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دانشگاه را به عنوان جایی که دغدغه انقلاب را دارد، می شناسیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود.

 

**روشنفکر واقعی کسی است که به استقلال کشور بیاندیشد

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: ما در دشمنی های بسیاری که با نظام انجام شده چه در جنگ سخت و چه جنگ نرم، مقاومت کردیم. دشمن دیده است که سیاست او در جنگ سخت و نرم شکست خورده است و امروز نوع جدیدی از جنگ را که تلفیقی از جنگ سخت و‌ نرم است را علیه ملت ما آغاز کرده است. جنگ اقتصادی و روانی که امروز علیه ما برنامه‌ریزی کردند برای تسلیم کردن ملت ایران است تا به نتایج خود برسند. در این راهبرد قراردادهایی را پیش روی ملت ایران می‌گذارند اما به واقع می‌خواهند، نوعی خود تحریمی برای ما به بار بیاورند.

وی تاکید کرد: یقین داریم صبوری و ایستادگی جامعه مردم ما را در مقابل این نقشه هم پیروز خواهد کرد. وظیفه همه مسئولان است که به داشته‌های خودمان اعتماد کنند و بدانند راهکار برون رفت از مشکلات اعتماد به خدا و اعتماد به نفس است.

** بسیاری از مشکلات محصول بی‌تدبیری‌ها است

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه مردم ما کشور را در بسیاری از حوزه‌ها نظام را موفق می‌دانند، گفت: فقر، تبعیض و‌ فساد اداری زیبنده نظام اسلامی نیست. چطور ما در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های فراگیر داریم اما در بخش‌هایی دچار عدم تدبیر هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: بسیاری از مشکلات محصول بی‌تدبیری‌ها است و در شرایط فعلی که فشار دشمن وجود دارد، راهکار این است که همه دست به دست هم بدهند و با کار و‌ تلاش همه به یک جهت نگاه کنیم. یقین داشته باشیم در این مسیر موفقیت وجود دارد. د‌و قطبی کردن جامعه و آدرس غلط دادن به نفع کشور نیست. مسئله اصلی مردم مسئله اقتصادی است. بسیاری از تهدیدها و تحریم‌ها می‌تواند به فرصت تبدیل شود. امروز می‌توان مشکلات را درون کشور حل کرد. اینکه برخی مشکلات اصلی را مشکلات اقتصادی نمی‌دانند و دنبال راهکار سیاسی هستند، اشتباه می‌کنند. رهبر انقلاب اختیارات ارزشمندی را به رؤسای سه قوه دادند و مردم از آنها انتظار دارند.

وی گفت: خدا را شکر که من رئیس جمهور نشدم که قیمت دلار افزایش پیدا کند. در گزارشات مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفته شده که مشکل اصلی تولیدکنندگان وجود مشکلات مالی است. مگر این تولیدکننده می‌تواند با این سودهای بانکی وام بگیرد؟ اگر‌ نقدینگی‌ کشور در اختیار تولید قرار نگیرد در هر بخشی برود، مشکل ایجاد می کند. مبلغ بسیار بالایی از واردات کالاها مربوط به کالاهای لوکس است که مورد نیاز کشور نیست. درصد بسیار بالایی از سوداگر‌ی‌ها با مالیات حل می‌شود.

**پاسخ رئیسی درباره پرداخت مالیات از سوی آستان قدس

تولیت آستان قدس رضوی در همین زمینه افزود: حالا بعضی می‌گویند آستان قدس، مالیات می‌دهد یا نه؟ گفته‌ایم در این دو سال که رفته ایم آستان قدس مالیات داده است اما باید مالیات را از یقه سفیدها گرفت. اگر از کسانی که درآمد بالایی دارند مالیات گرفته شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. اگر ما بودیم تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم و در محیط زیست قانون فرانسه را بر قانون خودمان ترجیح نمی‌دادیم. ما اگر بودیم، مرکز هوشمند مدیریت سوخت را تعطیل نمی‌کردیم که این قاچاق در کشور شکل بگیرد.

**دلیل کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری

حجت الاسلام رئیسی درباره کناره‌گیری قالیباف از انتخابات گفت: ایشان ابتدا قصد حضور در انتخابات را نداشتند اما چون سابقه حضور در انتخابات را داشتند، ما گفتیم که از حضور هیچ‌کس جلوگیری نمی‌کنیم. جلسه‌ای با آقای جلیلی داشتیم که گفتند اگر شما بیایید من نمی‌آیم. آقای قالیباف هم گفتند من به انتخابات می‌آیم و تا آخرین مناظره حضور خواهم‌داشت، بعد به نظر‌سنجی‌ها نگاه می‌کنیم، اگر رای من پایین‌تر بود،کنار می روم. من به هیچکدام از کاندیداها نگفتم شما نیایید تا من بیایم. آقای قالیباف بعد از مناظره سوم کنار رفتند.

وی افزود: البته دوستان ستاد درباره کنار رفتن ایشان حرف داشتند و‌ می‌گفتند، نگذارید ایشان کنار برود. حتی آقای میرسلیم هم قبل از انتخابات تماس گرفتند و گفتند، برخی می‌گویند به نفع شما کنار بر‌وم که من گفتم آنچه صلاح می‌دانید، عمل کنید و ایشان هم کنار نرفتند.

تولیت آستان قدس رضوی درباره اتفاقات سال 67 تصریح کرد: شما جوانان در جریان اقدامات جریان نفاق در سال‌های ابتدایی انقلاب نیستید. جریان نفاق 17000 نفر را در این کشور ترور کردند. بسیاری از مقامات کشور و ائمه جمعه کشور تحت اقدامات آنها ترور‌ شد. قهرمان مبارزه با نفاق در این کشور امام‌خمینی است. تمام کسانی که در این کشور با نفاق برخورد کردند، باید تشویق شوند. چرا برخی برای جلب رای افراد ضدانقلاب از ادبیات نامناسب استفاده می‌کنند؟

**به هرکسی که بخواهد گره از کار مردم باز کند، کمک‌ می‌کنم

رئیسی ادامه داد: یک نگاه معتقد به استقلال کشور است و یک‌نگاه این است که برای آب آوردن هم باید به امضای بیگانه متوسل شد. معتقدیم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. نگاه به غرب، کشور را تهدید می‌کند و قبل از هرجایی دانشگاه صلاحیت دارد، درباره 2030، برجام و سایر کنوانسیون‌ها نظر علمی دهد. من معتقدم آنجا که حوزه استقلال و آرمان‌های کشور است مردم موافق هستند و آنجایی که مربوط به مسایل اجرایی است مردم گله‌مندند. من به هرکسی که بخواهد گره از کار مردم باز کند، کمک‌ می‌کنم و همراه هستم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه به جز اسرائیل و آمریکا موافق ارتباط با تمام دنیا هستیم،گفت: ما هر کنوانسیونی که منافع کشور را تضمین کند با آن موافق هستیم. اما امروز‌ بحث از کنوانسیونی است که خود پدید آورندگان آن حاضر به اجرای آن نیستند.

وی در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره اینکه آیا شما از مشکلات مردم خبر دارید یا خیر؟ اظهار داشت: زمانیکه مسئولیت قضایی داشتم روزی را برای ارتباط با مردم داشتم و در حال حاضر با حضور در حرم حضرت رضا از مشکلات مردم با خبر می‌شویم. معتقدم بسیاری از مشکلات مردم توسط مدیران توانمند قابل حل شدن است. معتقدم بخش مهمی از راه حل مشکلات مربوط به مدیریت‌ها است. شما دیدید بعد از انتخابات هم آقایان همان حرف‌های ما را زدند. چرا مرکز پژوهش‌های مجلس در ایام انتخابات هر روز یک جزوه علیه حرفهای ما منتشر می کرد. ما می‌گفتیم این حرف‌ها عین قانون کشور است. باید رئیس‌ جمهور براساس قانون عمل‌کند.

**اقدامات آستان قدس طی سال‌های اخیر

حجت الاسلام رئیسی درباره اقدامات انجام شده در آستان قدس رضوی تصریح کرد: ما برخی رویکردها را در آستان قدس تغییر دادیم. پاساژسازی را تعطیل کردیم و سرمایه اجتماعی را توجه با زائر و محرومان می‌دانیم.همان سال اول از پروژه مشهد مال بیرون آمدیم و پروژه ساخت یک زائر شهر را آغاز کردیم که کار ساخت فاز اول آن تمام شده است و افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون روزی 1000 زائر اولی را به مشهد آوردیم. باغاتی در مشهد داشتیم که استفاده اختصاصی داشت. یکی از این باغ‌ها را با 70 هکتار در اختیار مجموعه جوانان آستان قدس گذاشتیم و دومین‌ مجموعه هم باغ خاتون بود که با مساحت 110 هکتار در قلب‌ مشهد در اختیار جوانان گذاشتیم که مخصوص دختران و زنان است. روز جمعه اولین مجتمع دانشجویی را در مشهد افتتاح کردیم. کار آینده هم این است که در غرب تهران باغ 5 هکتاری داریم که شهرداری هم مجوز برج سازی آن را داده است اما ما اینجا را به اردوگاه جوانان تبدیل می‌کنیم.

حجت الاسلام رییسی عنوان کرد: کار دفاتر استانی ما تسهیل زیارت زائران و کمک به مستمندان است. بیشترین مراجعه به من برای اشتغال است. این حق مردم است که اشتغال داشته باشند. آستان قدس در حوزه کشاورزی هم کارهای بسیاری کرده است. ما در این بخش نسبت به تولید بذر گام‌های مهمی بر داشته‌ایم. تولید دار‌وی آستان قدس را دوبرابر کردیم. به دنبال آن هستیم که کارهایی را انجام دهیم که گره از زندگی مردم را حل کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره شکایت‌های رئیسی درباره انتخابات سال 96 گفت: به گفته رئیس‌ شورای نگهبان این انتخابات از پرتخلف‌ترین انتخابات‌های کشور بود. علیرغم بسیاری از کارهایی که کردند به همه مسئولان کشور گفتم درخواست می‌کنم به تخلفات رسیدگی‌ شود.اما به نظر شورای نگهبان به عنوان فصل‌الخطاب احترام می‌گذارم. باید به این تخلفات رسیدگی‌شود تا دیگر تکرار نشود و د‌ولت مستقر به خود اجازه ندهد، هر کاری کند. باز هم من پیگیر قضیه هستم. هرکسی در این عرصه بیاید باید بداند انتخابات کاملا سالم و بدون هرگونه شائبه‌ای صورت می‌گیرد.

** امیدبخشی باید با اقدام و‌ عمل همراه باشد و الا فریب تلقی‌ می‌شود

وی یادآور شد: امید بدون اقدام و عمل سراب است. مردم باید بیینند امیدبخشی همراه با اقدام و‌ عمل باشد و الا ممکن است فریب تلقی‌ شود. شرکت‌های اقتصادی آستان قدس امروز تحت حسابرسی بیرون از این آستان قرار دارد. شاید حدود 10 درصد از درآمدهای آستان توسط این شرکت‌ها تامین می‌شود و 99 درصد آن از موقوفات و نذورات تامین می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آستان قدس رضوی گفت: اصل این تصمیم را درست می‌دانم و‌ وظیفه خودم می دانم به قانون عمل کنم. تاکنون چند نفر ار‌بازنشستگان را مرخص کردیم. برای چند نفر از بازنشستگان هم دنبال جایگزین هستیم . این قانون را در تمام سطوح آستان اجرا می‌کنیم.

**قانون منع به کارگیری بازنشستگان در تمام سطوح آستان قدس اجرا می‌شود

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه قوه قضائیه نقش بسیار مهمی درباره اجرای عدالت در کشور دارد، تاکید کرد: این ‌قوه با اجرای عدالت می‌تواند این اعتماد را در مردم به وجود آورد که هر دستی که به بیت المال دراز شود را قطع می‌کند. مردم کار آمدی نظام را می‌خواهند و‌ بی‌عدالتی چه در قوه قضائیه، چه دولت و چه مجلس ناکار آمدی نظام است و از نظر ما پذیرفته نیست.

**اگر به عقب برگردیم درباره شرکت در انتخابات همان تصمیم را می‌گیرم

حجت الاسلام رییسی درباره عملکرد اصولگرایان و جمنا عنوان کرد: جمنا کار خوبی بود که ایراداتی هم داشت. جوان‌گرایی در جمنا با اشکال روبرو بود. البته آمدن من در انتخابات خواسته یک‌ حزب و جریان نبود. آمدن من در انتخابات به خاطر احساس تکلیف و وظیفه بود. من از این تصمیم هرگز پشیمان نیستم و اگر به آن زمان برگردم، همان تصمیم را می‌گیرم. مسئله ما مسئله حفظ آرمان‌های امام و رهبری و‌ حفظ گفتمان انقلاب است. در انجام این وظیفه هرگز ملامت‌کنندگان من را از میدان خارج نخواهد کرد.

وی درباره موضوع اعدام های سال 67 تصریح کرد: افرادی که پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گرفت، و حکم داده بود و دادگاه عالی این حکم را تایید کرده بود، این افراد در رده‌هایی نبودند که حکم در مورد آنها اجرا شود، در زندان نگهداری می‌شدند. حکم امام مبنی بر این بود که افرادی که محارب هستند و ثابت شده که با سازمان منافقین در ارتباط هستند. هیئت‌هایی پرونده‌های این افراد را بررسی‌ کردند تا وضعیت این افراد، حکمشان که صادر شده و هم جرمشان که اثبات شده را روشن کنند.

**در انتخابات برخی حرف‌ها از سمت کسانی مطرح شد که فرق معاون دادستان و قاضی را نمی‌دانند

رئیسی با بیان اینکه متاسفانه منافقین از آن طرف و افرادی هم در داخل با آنها همصدا شدند، اضافه کرد: معتقدیم برخورد با جریان نفاق، کشور را از لوث وجود منافقین پاک‌ کرد. برخی می‌خواستند با بنده تسویه حساب کنند در صورتی که به حکم امام که مراجعه کنید نامی از من برده نشده است. آن زمان من معاون دادستان بودم. اما از زمانیکه در دستگاه قضایی آمدم پیگیر حقوق مردم بودم و با چپاول‌گران اقتصادی برخورد کردم. برخی حرف‌ها در ایام انتخابات از سوی کسانی مطرح شد که خود را حقوقدان می‌دانند ولی فرق معاون دادستان و قاضی را نمی‌دانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
7
42
واقعا خدا رحم کرد
اگه دلار الان 5000 بود چه بلایی سرمون میومد!!!؟؟
پاسخ ها
ME
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
مسکن متري چند؟ اجاره تهران چند؟ مهاجرت از تهران به تعداد چند ؟ يه شرکتي قطعه نداشت ولي تحويل فوري ميده با قيمت چند؟ رب گوجه چند؟ هسته اي که نمي چرخد... کارخانه هاي تعطيل چند؟ آبرو فرصت از دست رفته بورسيه هاي دانشگاه با نداي رئيس جمهور" بورسیه و ما ادراک البورسیه" چند؟ فاصله 16 آذر دانشگاه سرخه تا دانشگاه تهران چند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
. . .در شرایط فعلی که فشار دشمن وجود دارد، راهکار این است که همه دست به دست هم بدهند و با کار و‌ تلاش همه به یک جهت نگاه کنیم. . .
از نوع این سخنرانی مشخص است که فقط و فقط به قصد دست به دست هم دادن سخنرانی فر مودند.
متاسفانه همه فشارهای دشمن را میشناسند ،ولی دیماه بوجود می آید ،کارشکنی ها بوجود می آید و . . و به اسم همدلی تهدید به استخر و بتون و چیزهای دیگر هم که از طرف یک عده نامرئی ایجاد میشود هم بوجود می آید.
ایشان با کدام پشتوانه ی علمی و تجربی کاندید شده بودند.خودش هم باورش شده که در حد و اندازه پست ریاست جمهوری است اگر کسی بغیر از روحانی، لایق تر وجود داشت ،اول جهانگیری ،بعد هم قالیباف بود و نه کس دیگر.
درست است که دولت روحانی در بعضی زمینه ها کوتاهی کرده ولی اگر رییسی رییس جمهور میشد و شرایطی که برای روحانی پیش آمد برای ایشان پیش می آمد با توجه به بی تجربه بودنش شرایط امروز به مراتب بدتر بود.
البته شاید خلاء بی تجربگی ایشان را بعضی نهادها و صدا و سیما (مانند دوره احمدی نژاد)لا پوشانی و ماست مالی میکردند و مملکت را گل و بلبل نشان میدادند.
اداره ی کشور با اداره ی آستان قدس که به جایی نباید جوابگو باشد فرق میکند.ضمنا و البته کاندیدا شدن ایشان اگر برای مردم آب نداشت برای خودشان که نون داشت.!!!
پیشنها میکنم یکبار دیگر آقای رییسی خودشان را در معرض انتخابات قرار دهند همانطور که قالیباف چند بار اینکار را انجام داد.تا بدانند انتخاب نشدن ایشان از طرف مردم ،چیزی فراتر از جناح بندیهای دو گروه است.ایشان این عطش خدمت را در جاهای دیکر هم میتواند برطرف کند.
اگر دردم یکی بودی چه بودی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تا به حال به فکر وحدت نبودید؟!!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
52
88
اگر الان دلار صد هزار تومن هم بشود کسی به شما رای نخواهد داد.
پاسخ ها
امین
| - |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خلایق هر چه لایق !!!!
امین
| - |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با کیا شدیم 80 میلیون نفر
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
بله راست میگی کسایی که فهمشون پایین هستش همچنان با انتخاب افتضاحشون بجای عذرخواهی حرف مفت میزنن. همونا مثل شما عمل میکنن
ناشناس
| - |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شما فقط رای بده...بقیه پیشکشت...داداش
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
بله اونهایی که نمی فهمن همچنان حامی روحانی هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فعلاً شما ۱۶ میلیون رای رو داشته باش ، جمع بزن با آرای پشیمان شده از روحانی ، حالا ببین کسی رای میده یا نه
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خدا پدرت رو بیامرزه واقعا همینطوره. روحانی آمد و اینطوری شد وای بروزی که یک تفکر احمدی نژادی دیگر با گرایش تندروی بیشتر سرکار بیایند.
همون چند تا نماینده طرفدار رئیسی امثال قدوسی و دلیگانی و ... بخوبی بیانگر تفکر طیف آقای رئیسی هستند.
مردم از تندروی و افراطی گری مذهبی بشدت خسته و پشیمان هستند.
باز هم اگر مجبور به انتخاب بین روخانی و رئیسی باشیم قطعا همه 24 میلیون بارام پای صندوق می آیند و به روحانی رای میدهند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
17
57
خداهم به خودت رحم کرده که انتخاب نشدی شک نکن کاسه کوزه برجام سرت شکسته میشدو هم به مردم که گرفتار حزب تندروی اصولگرا نشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
تهمت تندروی زدید خود تندرو بودید و با چه تندی کشور را به لبه پرتگاه بردید ، تهمت دیوارکشی زدید خود بین اتحاد مردم دیوار کشیدید ، تهمت کاسبی زدید خود از تحریم ها کاسبی کرده و رای آوردید و سپس از برجام کاسبی کردید تا در دور دوم رای بیاورید،تهمت نابود شدن اقتصاد و دلار پنج هزار زدید خود دلار را به بیست هزار رساندید و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
30
54
خودش زده به اون راه که من خبر ندارم قیمت دلار چنده. در صورتیکه قائله دلار از مشهد شروع شد.
شاید ایشان هم مثل آقای جهانگیری میخواهد برند دلار 5000 تومانی را به نام خودشان بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
چه درک بالایی....وای خدای من
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فعلا که اقای تکراریتون خودشو زده به اون راه. نمی خواید بفهمید رای به روحانی اشتباه بود؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
38
61
شما اگر رييس جمهور بوديد وضع به مراتب بدتر از امروز ميشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اینم توجیه خوبیه
البته بهتر از توجیه زیر استفاده بشه؛
*میخواند کارکنن ولی نمیزارند*
ناشناس
| - |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
پس قبول دارین که مقصر در خوب بودن ونبودن رییس جمهور میتونه باشه ....تا این حد هم بلوغ سیاسی در بین شما ...محشره
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ببخشید بدتر از اینم مگه میشه؟! دیگه باید چطور بشه؟ شایدم وضع شما خیلی خوبه که به وضع الان نمی گی بد!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
36
62
منفوری بفهم درک کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
زور نزن نمی فهمه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
منفور با ۱۶ ملیون رای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
منفور امثال شماها هستید که با توجه به اشتباهاتی که کردین همچنان با روی زیاد حرف میزنید
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شما اگر حالیتون بود با تمام گندهایی که اقای روحانی زده اینطوری کورکورانه ازش حمایت نمی کردید. شما کاسب تحریم هستید که اینطوری از روحانی حمایت می کنید
ناشناس
| - |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
منفور شماهایی هستین که مارو بخاطر کنسرت و مختلط بودن دختر وپسر به این روز سیاه نشوندین...خدا ازتون نگذره با این انتخابتون
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
14
14
سلام
اگه شما رئیس میشدی عزت پاسپورت برنمیگشت
اگه شما رییس میشدی دیپلماتهامون تو اروپا دستگیر میشدند
اگه شما رئیس میشدی تحریما برمیگشت
اگه ...دلار چند برابر میشد
ولی خوبیش اینه که هنوز تورم حول و حوش 10 درصد هست.
راستی اگه ...زاینده رو هم خشک میشد
آخه رییس فعلی قول داد خشک نشه مث خیلی قولای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اره الان همه دنیا علیه متحد میشد داشتن آماده جنگ بعدی میشدن
دیوانه ترامپ فقط امثال رییسی و جلیلی رو کم داره که هرکاری دوست داره با ایران بکنه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
62
34
مردم منتظرن انشاالله این دوره خواهی امد سید خدا
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
انشاء ا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
21
51
اتیش بازی مشهد یادته فکر کردی نمیدونیم فتنه دی ماه زیر سر کیا بود چقدر هنوز تو انتخاباتی جقدردردت اومده چقدر واقعا فکر میکنی به روحانی رای دادیم نه ما اگه تو نبودی فقط قالیباف بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
13
53
آقای رئیسی اگر می خواهی کار سیاسی کنی از آستان قدس بیرون بیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
19
17
والا هرچی بگه حق داره، آقای روحانی کاری کرد که زبان ما کوتاه شد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
واقعا خوار وخفیفمون کرد.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خودتون می دونید عامل بدبختی کشور خود حق مطلق پنداری دلواپسانی است که خود را قیم اسلام و مسلمانان می دانند و با جهان سر ستیز دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
8
43
خجالت هم چیز خوبی است ولی حیف که نه شرم از خدا دارید و نه از بندگان میترسید . آقای رییس تو نبودی که به کس حتی تتلو متوسل شدی که ربیس جمهور شوی؟ حال چطور میگی خدا رو شکر که نشدی ؟،از قدیم گفته اند که دروغگو کم حافظه میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با تَکرار یک دروغ دروغ راست نمیشود ، کی به تتلو متوسل شد ! تتلو خودشو خواست گنده کنه رفته بود دیدنش ، چی بگه !؟ بگه اجازه نداری منو ببینی !! اگر میخواست عوام فریبی کند موردهای بهتری هم بود ، فقط خوشحالیم که همه تیرهایتان به سنگ خورده و دست به دامن تتلو شده اید برای تخریب!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
9
34
خجالت هم چیز خوبی است ولی حیف که نه شرم از خدا دارید و نه از بندگان میترسید . آقای رییس تو نبودی که به کس حتی تتلو متوسل شدی که ربیس جمهور شوی؟ حال چطور میگی خدا رو شکر که نشدی ؟،از قدیم گفته اند که دروغگو کم حافظه میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
بسه دیگه. تتلو مرد. اقای روحانی رو دریاب. تعصب بیجا نداشته باش. روحانی گند زده.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
16
35
جناب رئیسی
علی رعم پرونده سفید شما
ردای ریاست جمهوری برای شما بسیار بزرگ است!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اره اندازه روحانی بود! گند زد به مملکت.
ناشناس
| - |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
برای روحانی چی
امین ت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
41
21
آقایی که نوشتی : ( اگر الان دلار صد هزار تومن هم بشود کسی به شما رای نخواهد داد. )
باید بهت بگم که خلایق هر چه لایق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آقایی که نوشتی خلایق هر چه لایق یجور حرف نزن که فکر کنیم آقای رییسی یکی از بزرگترین اقتصاد دانان و سیاستمداران دنیا هستن سابقه ایشون در قوه قضاییه خود گویای همه چیز هست. جالبه که نظرات رو دوقطبی برداشت میکنید، یا طرفدار روحانی یا طرفدار رییسی، ولی جالبه بدونین کسایی هم هستن که طرفدار هیچکدوم ازین دو بزرگوار! نیستن، در ضمن حرف دوستی که شما نقدش کردی هم درسته آقای رییسی فقط روزی رای میاره که مردم فکر کنند رای دادنشون تاثیری نداره، که اینجوری که داره پیش میره مطمین باشید سید عزیزتون دوره بعدی دوره تاخت و تازشه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
12
47
ایکاش اینها می فهمیدند که مردم به روحانی رای دادن که شما ها نشین ریس جمهور.خیلی ساده
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
لایق شما همینها هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
10
48
واقعا خدا به ما رحم کرد تو رئیس جمهور نشدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
همین که با انتخاب شدن روحانی بلای اعظم سرتون نازل شد براتون کافیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ناشناس پاسخگو به ناشناس عزیزمون، همینکه الآن زنده ایم خدا بهمون رحم کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
11
35
در اين كه خدا رحم كرده رئيس جمهور نشدي با تو هم عقيده هستم ولي نه از منظري كه تو به آن نگاه مي كني سلف تو احمدي نژاد بود كه كاش نبود و كاش نبود و كاش نبودي
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فعلا که اقای روحانی یه تنه روی هرچی احمدی نژاده سفید کرده. از چی حمایت می کنی مشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
همان احمدی نژاد در زمان دلار ۱۰۰۰ تومان به هر نفر ۴۵۰۰۰ تومن معادل ۴۵ دلار میداد یعنی یک خانواده ۵ نفره ۲۲۵ دلار معال ۳.۶ میلیون تومان امروز میگرفت حال دوسال اخرش کمی بهم خورد ولی نه مثل الان
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
15
12
با این نظرایی که میبینم حقتونه روحانی رییس جمهورتون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
از رییسی که بهتره!
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اره روحانی خیلی بهتره! نابودمون کرد. فقط یه عده ادم نادان همچنان از روحانی حمایت می کنن
ناشناس
| - |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
واقعا گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
هیچکی از روحانی حمایت نکرد فقط مهدی جان عزیزم شما از کجا حقوق میگیری که از آقای رییسی حمایت میکنی، به ما هم بگو چند وقته کمبود حمایت کردن داریم و ایضا کمبود پول
ايرانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
7
26
واقعا فكر ميكنى بدون حتى يك روز سابقه كار اجرايى موفق ميشدى، معلوم است كه اشتباه گرفته اى جناب رييسى
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فعلا که اقای روحانی به هزار سال سابقه اجرایی مملکتو نابود کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
15
9
به دولت بی کفایتی رای دادیدکه شماراازدلار5000تومنی ترساندوبه دالار 19000تومنی گرفتارکرد.هسته ای رانابودکرد ودوباره تحریمها برگشتندوهیچ چیزعاید مردم نشد جز گرانی وبیکاری وحقوقهای نجومی واختلاس های میلیاردی وافتخار به نساختن مسکن این سیلی امام رضا به کسانی بود که فرزندش را به ناحق قاتل خواندندواین داستان هنوز ادامه داره صبرکنید.باروحانی تا1400 خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ما به روحانی رای دادیم نه به خاطر دلار و هسته ای رای دادیم که امثال این شخص متوهم نشن رییس جمهور . کسی که واسه کوه رفتن خانوما تو مشهد اجازه همسر و ولی بخواد ببین رییس جمهور میشد چه کارها که نمیکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فتنه مشهد در دی ماه رو فراموش نکن برادر، امروز اگر امثال جلیلی و رییسی در دولت بودن دوران جنگ بود و نابودی ایران،
100 بار دیگه هم بین روحانی و رییسی و جلیلی به روحانی رای میدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
متاسفانه نه همه چیز را میشود نوشت و نه انتخاب منتشر میکند.بهتر است بنشینی سر سفره ی وجدانت و همه آن چیزهایی که غرور و تعصب اجازه نمیدهد تا پیش دیگران بپذیری یا به زبان بیاوری ،در خلوت خودت مرور کن ،بعد حرف بزن.
من اعتقادم این است که اگر اصولگراها بخواهندحرفی را از طریق کسی بزنند و کسی در راس قوه مجریه آنها را نمایندگی کند آن فرد رییسی نیست ،چرا که قالیباف به مراتب از ایشان کارآمدتر خواهد بود هر چند که مردم در سه دور قالیباف را هم نپذیرفتند.
دولت روحانی هم اعتدالگرا نبود به دلیل اینکه بخشی از وزیرانش را اصولگراها و بخشی هم اصلاح طلبها تشکیل دادند در واقع معدل وزرا معتدل بود به همین خاطر هم، اصولگراها در کابینه بدون گوش دادن به حرف روحانی ، ساز خودشان را زدند و اصلاح طلبها ساز خودشان را.نتیجه ی آن شد انفعال دولت روحانی و بیچارگی مردم.البته اصلاح طلبها در این بین بیشتر متضرر شدند چون برای آمدن به سطح سعی زیادی کردند که روحانی اصولگرا را اصلاح طلب نشان دهند. هر چند الان سعی میکند خود را از روحانی کنار بکشند ولی ،خیلی از مسائل به نام آنها ثبت شد.
بله دوست عزیز اگر واقع بین باشیم چیزی که اتفاق افتاده دسته گل دو جناح است که با کی بود کی بود من نبودم خود را از آن مبرا میکنند.
این سیلی سیاستمداران تشنه ی قدرت است که به نام تشنگان خدمت روی گونه «مردم » نقش بسته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
12
28
مگر ۱۹۰ کشور که به کنوانسیونها عمل می کنند خود تحریمند؟
آقای رییسی شما و همفکران تان جایگاهی در بین مردم ندارید اما در نهادهای غیر انتخابی قدرت دارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
حماقت تا کجا؟ گند روحانی کافی نیست؟ بازم می خواید؟
ناشناس
| - |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
کجای کاری ...اونها یکی یکی دارن خارج میشن ...جای خالیشونو میدن به ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
هیچ کشوری به اندازه ایران دارای منابع و موقعیت استراتژیک در جهان نیست که تصادفا یک زمانی مستعمره آمریکا بوده و حال تحریم باشد ، ۱۹۰ تا کشور و هی تَکرار نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
9
28
آقای رئیسی با این حرفها معلوم شد واقعا ظرفیت رئیس جمهور شدن را نداشتی هنوز در گیر مسائل انتخابات گذشته هستی و باختت رو قبول نکردی اگر رئیس جمهور شده بودی دو حالت بیشتر نداشت یا برجام را امضاءکرده بودی که وضع همین بود که العان هست یا امضا نکرده بودی که با تحریمهای بد تر از العان شورای امنیت مواجه بودیم که دیگه عراق هم از ما نمی توانست برق بخرد البته یا اینکه با مسائل حکومت آشنانیستی مردم را چی فرض کردی که این حرفها رو می زنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خوبه حالا بهتون نگفته برید به جهنم! اگرم بگه تازه شده اقای روحانی. خوبه معنی ظرفیت رو فهمیدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
8
14
میشه و پست و مقام این اقارو بگید.چرا خبر به این بی ارزشی رو اینقدر بولد میکنید.نکنه شما خبری داری ما نداریم انتخاب.اگه شما انتخابیهای عوضی هر ننه قمری رو اینجوری بزرگ نکنید امر به کسی مشتبه نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ننه قمر اقای روحانیه با طرفداراش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
8
21
اگه حتی بر فرض محال رییسی بتونه ایران و به ژاپن و حتی آمریکا تبدیل کنه من یکی که هزار سال بهش رای نمیدم چون فکرش مریضه اصلا در حد و اندازه یه پستی مثل وزارت هم نیست تا برسه به رییس جمهور و ...استغفرا...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فکر نمی کنی خودت مریضی؟ اصلا فهمیدی چی گفتی؟ شما طرفداران اقای روحانی متاسفانه فاقد قوه تعقل هستید. برای همین خام وعده های پوچ ایشون شدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با این طرز فکر کاملا روشنه چه کسانی مریضند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
9
15
آقای رییسی به این سوال هم پاسخ بده که کدام نابخردی ننگ ملاقات ویژه با تتلو را بر شما تحمیل کرد که تا ابد از دامانت پاک نخواهد شد. آنهم احساس وظیفه بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شما اول جواب بده ننگ دلار 18 تومنی رو کی به بار اورد! خودتونو زدید به نفهمی؟ مملکت نابود شد. گیردادید به یه دیدار؟ با همین منطق رفتید به روحانی رای دادید؟
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
از کجا معلوم اگر رئیسی رئیس جمهور میشد با توجه به تحریمها دلار 18000 تومان نمیشد .
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
16
11
خدا از روحانی و حامیانش نگذره. مارو به خاک سیاه نشوند. امیدوارم اه دل ما دامن شما رو بگیره. ان شاالله سری بعد شما رییس جمهور بشی اقای رییسی ببینیم شما چه گلی به سرما می زنید. خسته شدیم دیگه بخدا
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
کسی که مارو به خاگ سیاه نشوند کیی بود؟
سهام عدالت :اگر وا قعا اجرا می شد به هر ایرانی ماهی یک میلیون تومان
مسکن مهر :اگر درست اجرا میشد قیمت خانه الان کمتر از سال 84 بود
هدفمند سازی: اگر درست اجرا میشد هر خانوار کم در آمد دغدغه گرانی نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
چقدر تو ساده لوحی عزیز دل.به خدا اگه روحانی و ظریف نبود الان وضع مملکت و گرونیها خیلی خیلی بدتر بود.همین برجام که دولت روحانی به سرانجام رسوند و گشایش حداقلی ایجاد شد کلی فحش و تهمت از همین جریان رییسی و پایداری ها شنید.انگ خیانت خورد حالا تو داری ما رو نفرین میکنی.همین یه ذره تنفست هم از صدقه سر طرفدارای روحانیه.البته اگه درکش و داشته باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
18
9
واقعا متاسفم برای کسانی که جرات ندارند بگن ما رای اشتباه دادیم...خلایق هرچه لایق....برید کنسرتهاتونو گوش کنین
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
باید برای افرادی متاسف باشی که حزب مرده اصلاح طلب رو زنده کردو اینقدر احمق هستند که هنوز متوجه نشدند مردم برای اینگه اصولگرا وارد میدان نشه به اصلاح طلب رای دادند
ناشناس
|
Italy
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
3
16
برای ما که بهتر شد ولی تتلو خیلی بد شد که شما رییس‌جمهور نشدی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
4
17
مرغی که انجیر می خوره نوکش کجه و از شکمش تتلو می زنه بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فعلا که دلار 19 تومنی. نوش جونتون. لیاقتتون همینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
همه کامنتارو خودت گذاشتی !! چون تتلو تتلو شده استدلالت میگم ! به شعور مردم توهین نکن
حسینی دولت آبادی از قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
9
اگه توزیع مواد غذایی و هزینه تبلیغات از جیب آستان قدس و ایاب و ذهاب و شام و نهار فلان نهاد رو تخلف ندانیم باید به حقانیت شما ایمان بیاوریم. یک قلم سابقه قضایی شما برای رای ندادن به شما کافی بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
5
3
انتخاب همه کامنت ها به صورت کاملاً مشخص در جهت تخریب جناح و تفکر مخالف اصلاح طلبان از سوی خودت گذاشته میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
3
0
کسی که میاد سایت انتخاب و عصر ایران معلومه طرفدار چه حزب و گروهی هستند وبالطبع افرادی هم که میرند تسنیم و رجا و مشرق معلومه طرفدار کی هستند و پس الکی زیاد دلخوش این نظرات و و مثبت و منفی ها نباشیم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
3
مردم رو بدبخت کردند این به فکر خودشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
4
2
یعنی آدم باید خیلی ساده باشه که فکر کنه کسی اومده زیر این پست به طرفداری از روحانی نظر گذاشته ! به نظرها که دقت کنید همه از طرف یک یا دو نفر خاصِ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
2
10
به نظر من اگر رییس جمهور میشدی، الان دلار پنجاه هزار تومان بود و هر کس اعتراض میکرد به اشد مجازات محکوم می شد. به احتمال زیاد ایران مثل مشهد اداره میشد.. همه شبکه های مجازی فیلتر می شد..هر رسانه ای اسم رییسی رو به عنوان اعتراض می نوشت، مسدود میشد..هنوز دوره احمدی نژاد رو فراموش نکردیم...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
2
11
من به روحانی رای دادم . با تمام مشکلات موجود بازم پشیمان نیستم چون با وجود رییسی و دیدگاهشون نسبت به تقابل با دنیا قطعا الان چیزی در حد ونزوئلا بودیم. حداقلش الان نفتمون رو میفروشیم و مملکت میچرخه هر چند با چرخ پنچر ولی از خاموشی موتور که بهتره.
ناشناس
|
Sri Lanka
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
7
شما تمام تلاشتون خراب کردن اوضاع است تا روحانی را خراب کنید البته ایشون هم با خرابکاری هاش کمک بزرگی به شما کرد، مردم هم که نه برای شما و نه دیگران مهم نیستند قدرت را عشق است ، انشااله که دور بعد شما کاندید نشوید که مردم برای نه یه شما به طرف کسی مثل روحانی نزوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
9
دوستان کسی که فریب تتلو رو میخوره به راحتی فریب غرب و سایر کشورها رو میخورد
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
8
شما ها برای دهن کجی نشان دادن برای رای مردم که میخواست در آرامش و صلح زندگی بکند , آمدید در راستای اهداف صهیونیزم هر استراتژی آن را ایفا کردید , حتی دلار را هم شما به این شکل درآوردید , حتی ترامپ را شما تهییج کردید , شما به برجام تاختید در حالیکه همه حرکتهای برجام زیر نظر رهبری بود فقط بخاطر اینکه رهبری اظهار کرده بود به آمریکا خوشبین نیست شما مملکت را خرج کردید تا گفته ایشان درست از آب دربیاید . در حالیکه این برای همه مشخص بود و است که آدمی به دشمن اعتماد نمیکند و اعتقاد هم ندارد . مگر روسیه بهتر از آمریکاست ولی ما چاره ای نداریم داریم کار میکنیم باهاشون . در هر حال وقتیکه شما شورش و تظاهرات راه میاندازید علیه دولت و آن رسوایی بدست میاید و دستتان رو میشود که ما قصدمان فقط شعار دادن علیه روحانی و طرفداران او بود نه خود نظام , معلوم میشود شما تشنگان قدرتید نه شیفتگان خدمت . شما آبروی اسلام را بردید همه تان نه شما فقط و تیمتان .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
4
اتفاقا سخنگوی شورای نگهبان چندین بار بعد از انتخابات در مورد تخلفات گفتن مه تخلفات در حد انتخاباتهای گذشته بود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
8
چند سال هست که انتخابات تموم شده ایشون تا هنوز تو فضای انتخابات مونده !! پیداست که بد جور حال گیری شده ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
11
تتلو کجایی؟ بیایی تبلیغ کنی برای حاج آقا که کم آورده.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
9
سلام .جناب آقای رییسی .همه برنامه های شما را درهشت سال دولت مهر ورز ودوست و هم جناحی تان جناب احمدی نژاد با همه پشتیبانی های قدرت از وی بصورت عینی دیدیم.بهتره از اون زمان عبرت بگیریم. تو را خدا دست از سر کچل این مردم بردارید .بذارید با درد خودشون کنار بیان .این همه وعده های تو خالی ندهید.آزموده را آزمودن خطاست .
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
1
8
خودتون می دونید عامل بدبختی کشور خود حق مطلق پنداری دلواپسانی است که خود را قیم اسلام و مسلمانان می دانند و با جهان سر ستیز دارند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
4
1
کسی که مارو به خاگ سیاه نشوند کیی بود؟
سهام عدالت :اگر وا قعا اجرا می شد به هر ایرانی ماهی یک میلیون تومان
مسکن مهر :اگر درست اجرا میشد قیمت خانه الان کمتر از سال 84 بود
هدفمند سازی: اگر درست اجرا میشد هر خانوار کم در آمد دغدغه گرانی نداشت
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
2
10
مردم از نظام قطع امید کرده اند , روحانی حرفهایی را زد که مردم دوست داشتند بشنوند . من که یک بسیجی هستم و پی برده ام که شما ها چقدر در بند هوی و هوس گرفتار شده اید و چقدر تشنه قدرتید , مردم به روحانی رای دادند تا امثال رئیسی رئیس جمهور نشود . رئیسی اگر مومن بود باید ابدا کاندید نمیشد برای اینکه یک روز هم کار اجرایی نکرده بود نه اینکه امروز هم بفکر رویای ریاست جمهوری است .
lمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
ورود من به خاطر احساس تكليف بود . انشاالله خداوند اين احساس تكليف را از شما و ساير مسئولان نگيره . ما مردم كشته احساس تكليف شما هستيم..!!؟؟؟
یک روحانی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
من در انتخابات به روحانی رای دادم و الان هم شدیدا به او و عملکردش انتقاد دارم ولی به خداوندی خدا قسم اگر صد بار به عقب برگردیم، حاضرم در انتخابات شرکت نکنم ولی اسم رئیسی را روی برگه ننویسم

والسلام
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
4
از تتلو چه خبر
اهل سرخه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
1
مهم اینه که رئیس جمهور نشد تا دلار بشه 5000 تومان.
پرویز سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
0
من نظرات همه دوستان چه موافق و چه مخالف را خواندم اینکه حق مطلق کیست و باطل نطلق کیست نمی توان وجدانا اعلام نظر کرد هر دو طرف محسناتی دارن و ایراداتی نیز دارا هستند. بیاییم همگی برای برون رفت از وضعیت فعلی تلاش کنیم نه پوشاندن عیبهای یکی و پر رنگ کردن ایرادات رقیب که در این شرایط بنظرم به اصلح وتقوا نزدیکتر است
جانباز 70 درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
لطفا این پیغام را به جناب رئیسی بدهید اگر جنگ نمی شد بنده هم جانباز نمی شدم و هزاران نفر از عزیزان مان شهید نمی شدند انها رفتند تا شما اجازه پیدا کنید جایشان را پر کنید اگر جنگ نمی شد شما یک طلبه ساده ایی بیش نبودید و اگر نظام اقتصادی کشورمان بیمار است برای این است که شما رئیس ثروت بسیار بزرگی از امام رضا (ع) هستید ... همانجاییکه گندم پخش شده توسط مردم برای کبوتران را جمع آوری می کنید و مجددا به آنها می فروشید ... برای این است که کبوتران جلد حرم را بارها و بارها می گیرید و به مردم می فروشید تا مردم آنها را مجددا آزاد کنند و چرخه بی پایان کسب درامد حلال؟؟؟؟؟ تا ابدیت ادامه دارد و این دو فقره فقط تنها دو موردی نیستند و خیلی چیزهای دیگر ..... شرم کنید و حیا پیشه کنید شما هم مقصریید از باب بی ارزش شدن پول ملی کشور و البته بی ارزش کردن مقام والای انسانیت .... حیا کنید جناب رئیسی
مردم در خواب ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
بنده ؟

تو اصلا کی هستی ؟
پاسخ ها
جانباز 70 درصد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
رفیق و برادر و پدر دردمند 60 ساله ات که متاسفانه سعادت شهید شدن را نداشتم . چشمان باز رفیق شهیدم در دستانم هنوز دارد به من یادآوری می کند من که رفتم تو مراقب این ملک ومیهن باش !!! آیا مراقب بوده اییم؟؟؟ ... اسم قشنگی گذاشته ایید مردم در خواب ایران .... نه اینکه نخواهم فریادی بزنم ....گلویی دیگر نمانده
نظرات بینندگان