arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

محمدجواد لاریجانی: فتنه اقتصادی در خارج از کشور سازماندهی شده است/ باید چشم فتنه را کور کرد/ بیشترین توانمندی جمهوری اسلامی در حقوق بشر است

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه امروز اقتصاد ضروری ترین مساله است تصریح کرد: فتنه اقتصادی در خارج از کشور سازماندهی شده است و باید چشم فتنه را کور کرد و قوه قضاییه در حال انجام وظیفه است. تمامی مسئولان دولتی و غیر دولتی بدانند که اگر ناکارآمد کار کنند، زمینه را برای حرکت دشمن فراهم می سازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد جواد لاریجانی شامگاه یکشنبه در همایش تبیین حقوق بشر اسلامی در فصل 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: ساختار مدنی که پس از انقلاب در کشور ما شکل گرفته است در هیچ یک از کشورهای اطراف وجود ندارد.


وی بیان کرد: مهمترین نکته کلیدی در نظام اسلامی حقوق بشر بشمار می رود و ملت ایران تصمیم گرفته زندگی مدنی خود را بر اساس اسلام شکل دهد و غرب نمی خواهد این اتفاق رخ دهد.


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تاکید کرد: جمهوری اسلامی بهترین نظام مدنی غرب آسیا را شکل داده است و به آن افتخار می کند.


وی با اشاره به برخورد 2گانه غرب با موضوعات حقوق بشری تصریح کرد: آنها به اسم حقوق بشر تروریسم را در منطقه ترویج می کنند و امروز منافقین با داعش تفاوتی ندارند و حقوق بشر با انفجار مساجد و حسینیه ها رشد نمی کند.


لاریجانی با اشاره به ماهیت و ملاک مشروعیت حکومت ها افزود: نظام ما مبنی بر ولایت فقیه و رای مردم است و این یک دموکراسی پیشرفته و معقول محسوب می شود.


وی گفت: نظام ما دیکتاتوری نیست و مردم حرفشان را می زنند و حقوق بشر غربی برای ضربه زدن به دستاوردهای مدنی ایران طراحی شده است.


معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: اسلام سرچشمه توفیقات نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان اگر بتوانند مردم را از اسلام جدا کنند به آن ضربه می زنند و باید نقاط آسیب پذیر را ترمیم کنیم.


وی با بیان اینکه امروز اقتصاد ضروری ترین مساله است تصریح کرد: فتنه اقتصادی در خارج از کشور سازماندهی شده است و باید چشم فتنه را کور کرد و قوه قضاییه در حال انجام وظیفه است.


لاریجانی افزود: تمامی مسئولان دولتی و غیر دولتی بدانند که اگر ناکارآمد کار کنند، زمینه را برای حرکت دشمن فراهم می سازند.


وی گفت: حقوق بشری که به عنوان پرچم توسط غرب به رهبری آمریکا، دول اروپایی و صهیونیست بلند شده، پرچم کفر است و باید آن را بشناسیم.


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تاکید کرد: دشمنی آمریکا و غرب با اسلام دشمنی ریشه داری است و امروز جمهوری اسلامی شانیت ام القرایی پیدا کرده و پیروزی یا شکست نظام ایران، پیروزی و شکست اسلام است.


وی افزود: جمهوری اسلامی پیشرفته ترین کشورها در علوم، تکنولوژی و نظام مدنی است و در مساله هسته ای تنها کشوری در غرب آسیا بودیم که فنون هسته ای را بدست آوردیم.


لاریجانی تاکید کرد: دشمن 2 موضوع حیا و عفت در میان زنان و غیرت در میان مردان را مورد هدف قرار داده است و برای اینکه مردم حق را از باطل تشخیص ندهند به سراغ فضای مجازی رفته است.


این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولان در تکیه میدان قلعه کرمان برگزار شد. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
کسانی که بخاطر مشکلات اقتصادی اعتراض می کنند می شوند فتنه گر
خدایا کرمت را شکر
نظرات بینندگان