arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۱۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷
انتقاد بی سابقه رئیس جمهور از منتقدان تصویب FATF؛

روحانی: عده‌ای شعار می‌دهند و هزینه‌ها را از جیب مردم می‌پردازند / از مردم بپرسید که زندگی ارزان دوست دارید یا گران؛ اگر گفتند گران، خب اهلا و سهلا / می‌گویند اگر فلان کنوانسیون را امضا کنیم، اسلام از دست می‌رود؛ تو از اسلام چه می‌فهمی؟ / اگر با برجام یا FATF مخالفید، لااقل به مردم بگویید هزینه اش برای آن‌ها چقدر است

رییس جمهور در دیدار وزیر، معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی اظهارداشت: عده ای شعار می دهند و هزینه ها را از جیب مردم می پردازند. روحانی افزود: اگر با برجام یا FATF مخالفید، لااقل به مردم بگویید هزینه اش برای آنها چقدر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: عده‌ای شعار می‌دهند و هزینه‌ها را از جیب مردم می‌پردازند / از مردم بپرسید که زندگی ارزان دوست دارید یا گران؛ اگر گفتند گران، خب اهلا و سهلا / می‌گویند اگر فلان کنوانسیون را امضا کنیم، اسلام از دست می‌رود؛ تو از اسلام چه می‌فهمی؟ / اگر با برجام یا FATF مخالفید، لااقل به مردم بگویید هزینه اش برای آن‌ها چقدر است

رئیس جمهور توسعه حمل و نقل ریلی را به لحاظ ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و بهره گیری از مزیتهای ترانزیتی آن، از اولویت فعالیت ها در وزارت راه و شهرسازی برشمرد و با اشاره به برنامه های گسترده دولت در گسترش خطوط ریلی کشور، تاکید کرد: حدود ۲۰ درصد خطوط راه آهن کشور در این دولت احداث شده است.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر، معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی اظهارداشت: وزارت خانه های راه و شهرسازی و ارتباطات،برای امن کردن جاده ها از طریق سیستمهای هوشمند برنامه ریزی و همکاری کنند.

رئیس‌ جمهور لزوم شتاب و تحرک در بخش مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: از وزیر مسکن و شهرسازی می‌خواهم که عقب‌ماندگی‌های گذشته را در بخش مسکن جبران کند، به نحوی که تحرکات ایجاد شده در این حوزه باعث ایجاد آرامش در بازار مسکن شود.

روحانی گزارشات ارایه شده در این جلسه را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، وزارتخانه بزرگ و گسترده‌ای است که طبیعتاً اداره آن هم دشوار است از این‌رو از اواسط دولت یازدهم به این نتیجه رسیدیم که برخی از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت هر کدام به دو وزارتخانه تبدیل شوند و لایحه آن را برای تفکیک مسکن و شهرسازی از راه و حمل و نقل و بازرگانی از صنعت و معدن به مجلس شورای اسلامی تقدیم کردیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: نمایندگان مجلس به هر دلیلی با این لایحه همراهی نکردند، اما تفکیک این وزارتخانه‌ها را امروز هم یک ضرورت و بخصوص در شرایط تحریم به نفع کشور می‌دانیم. در شرایط کنونی نیاز داریم که بخش بازرگانی فعال باشد، منتها امروز صنعت و معدن نیز در داخل یک مجموعه قرار دارند و به مانند آن است که روی یک خودرویی با ظرفیت 10 تن، باری به وزن 30 تن گذاشته شده باشد که این کار حداقل می‌تواند سرعت این خودرو را کاهش دهد.

روحانی خاطرنشان کرد: مسکن و شهرسازی و بخش حمل و نقل هر کدام مقوله بسیار مهم و گستره بزرگی را شامل می‌شود و در شرایط تحریم نیازمند کارهای ویژه‌ای در این حوزه‌ها هستیم و امیدواریم با توجه به مسئولیت سنگینی که بر دوش دو وزارتخانه مذکور قرار دارد، بهتر از شرایط گذشته شاهد خدمات آنها باشیم.

رئیس جمهور با قدردانی از زحمات وزرا و تیم قبلی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، اظهار امیدواری کرد وزرای جدید با هماهنگی و تلاش مضاعف بتوانند بر مشکلات غلبه کرده تا عبور از مشکلات اقتصادی و تحریم به راحتی انجام گیرد.

روحانی توجه ویژه به بخش حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: در 5 سال گذشته در بخش حمل و نقل کارهای بسیار بزرگی انجام شده و راه‌آهن از اهداف و اولویت‌های مهم دولت یازدهم بوده و امروز هم توسعه آن ضروری است، چرا که وسیله‌ای مطمئن، امن، راحت و با رفاه بیشتر برای جابجایی مسافر و انتقال بار بشمار می‌رود.

رئیس جمهور افزود: یکی از اشکالاتی که در سال‌های گذشته وجود داشته این بوده که در حوزه راه‌آهن، اقدامات کمی انجام شده است. اما در 5 سال گذشته حدود 2 هزار کیلومتر خطوط راه‌آهن در سراسر کشور ایجاد شده که نسبت به کل دوره‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است و تقریباً 20 درصد خطوط ریلی کشور، در 5 سال گذشته احداث شده است و مصمم به توسعه روزافزون در این حوزه هستیم.

روحانی خاطر نشان کرد: اولویت این دولت توسعه راه‌آهن بخصوص اتصال خطوط ریلی به مسیرهای ترانزیت است، چرا که از لحاظ اقتصادی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. راه‌آهنی که به زودی به رشت متصل می‌شود و بخش بعدی آن اتصال رشت به آستارا است، باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود و امیدواریم اینچه برون به گرمسار و برقی کردن راه‌آهن قم به اصفهان و تهران به مشهد نیز به سرعت عملیاتی شود.

رئیس جمهور در ادامه افزایش ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این حوزه باید با وزارت ارتباطات همکاری نزدیکی انجام شود تا از طریق سیستم‌های هوشمند کنترل‌ها به گونه‌ای انجام شود که افزایش ایمنی را به دنبال داشته باشیم و اساساً باید از طریق سیستم‌های هوشمند جاده‌ها را امن‌تر کرده و می‌توان از این طریق راننده‌های منظم و دقیق را تشویق و کسانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند به نحوی مورد تذکر قرار داد و برای تشویق راننده‌های منظم می‌توان سوخت ارزان‌تری در اختیار آنها گذاشت و چه اشکالی دارد که در این راستا سوخت دو نرخی اعمال شود.

روحانی افزود: سوخت در کشور ما تک نرخی است در حالی که در دنیا در ایام مختلف نرخ‌های متفاوتی دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز نیازمند نوسازی در جاده‌ها، وسایل حمل و نقل، راه‌آهن و لوکوموتیو هستیم و این کار باعث رفاه بیشتر مردم، حفظ محیط زیست و امنیت بالاتر می‌شود و بایستی گام‌های خود را در این زمینه با سرعت بیشتر برداریم.

روحانی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه بنادر طی سال‌های اخیر انجام شده، اظهار داشت: در این زمینه ظرفیت بندر چابهار از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن افزایش یافته است که می‌تواند تحرک بسیار ارزشمندی را در حوزه حمل و نقل ایجاد کند. بندر چابهار بخشی از قاره را به آسیای مرکزی، قفقاز، روسیه و اروپا متصل می‌کند و می‌تواند در حوزه حمل و نقل و جابجایی کالا نقش بسزایی ایفا کند لذا بایستی توسعه بنادر را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.

رئیس جمهور در ادامه توجه به حمل و نقل هوایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز 80 درصد از پروازهای هوایی، عمدتاً از 10 فرودگاه بزرگ کشورمان انجام می‌شود و فرودگاه‌هایی که در شهرهای مختلف ساخته شده و هفته‌ای یکی دو پرواز دارند، عمدتاً براساس اولویت‌های اجتماعی و سیاسی بوده است. امروز نیازمند فرودگاه‌های مجهز مخصوصاً در شهرهای بزرگ از جمله تهران هستیم و این می‌تواند توسعه حمل و نقل منطقه‌ای و جهانی داشته باشد.

روحانی خاطر نشان کرد: در گذشته سرمایه‌گذار خارجی حاضر بود تا تمام فازهای فرودگاه امام را در طول 2 سال احداث کند و به ازای آن برای چند سال از آن استفاده کند، اما وزیری بود که می‌گفت در سالن‌های ترانزیتی که ایجاد می‌شود، اگر مسافری خارجی برای تغییر مسیر هوایی خود پیاده می‌شود، حتماً باید روسری به سر داشته باشد و یا مدعی بود که ساختن فرودگاه کار سختی نیست و خودمان می‌توانیم آن را احداث کنیم. از این گونه مشکلات هنوز هم در کشورمان وجود دارد جایی که ورود سرمایه‌گذار و دانشمند خارجی را دارای اشکال می‌دانیم، اما مربی خارجی را برای ارتقاء تیم ملی فوتبال خود بدون اشکال می‌شماریم. با چنین کارهایی است که فرصت‌ها را می‌سوزانیم و هدر می‌دهیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه بدون همکاری با بانک‌های خارجی هزینه‌ها 20 درصد گران‌تر و با وجود همکاری هزینه‌ها کاهش می‌یابد، تصریح کرد: اگر FATF، باشد هزینه‌ها 20 درصد ارزان‌تر است و بدون آن گران‌تر خواهد بود و کسی که علیه این مسأله شعار می‌دهد، باید هزینه‌اش را هم بپردازد. پذیرفتنی نیست که یک نفر در ارگان و نهادی شعار دهد و آثار این شعار برای مردم ترجمه نشود.

روحانی اظهارداشت: اینکه برجام باشد یا نباشد باید برای مردم ترجمه شود که بودن آن چه قدر سود دارد و نبودنش چقدر می‌تواند ضرر داشته باشد، مگر می‌شود در دنیای امروز با بانک‌های جهان همکاری نداشت؟ منتها کسی در گوشه ای نشسته و مردم را تحریک می‌کند که اگر این قرارداد امضاء شود، اسلام از دست می‌رود. ای کاش اسلام را می‌فهمید و چنین حرفی را می‌زد.

رئیس جمهور تأکید کرد: اداره کشور با مردم است و باید برای آن از مردم سوال شود. باید هزینه کارها به مردم گفته شود که اگر کاری انجام گرفت یا نگرفت چه تسهیلات و هزینه‌هایی برای مردم به دنبال دارد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود نظارت دقیق بر ساخت و ساز مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: در بخش ساختمان باید نظارت‌های دقیق وجود داشته باشد و حتی می‌توان شرکت ناظری از خارج بر این حوزه نظارت کند.

رئیس جمهور افزود: چقدر از ساختمان‌هایی که ساخته می‌شود در چارچوب روز است و چند سال در این حوزه عقب هستیم. آیا امروز نظارت دقیقی در حوزه مسکن اعمال می‌شود؟ اگر چنین است چطور در پل ذهاب بعد از چند سال، ساختمان‌ها فرو می‌ریزد و بیمارستانی در اسلام‌آباد در حالی که هنوز افتتاح نشده، فرو می‌ریزد و چرا در زلزله دچار تلفات زیادی می‌شویم؟

روحانی خاطر نشان کرد: در کشورهای جهان ساختمان‌ها را برای حداقل 300 سال آینده می‌سازند و در ایران گذشته نیز مساجد و ساختمان‌هایی با قدمت هزار ساله داریم که از جمله می‌توان به طاق کسرا، نقش جهان و گنبد شیخ لطف‌الله اشاره کرد که هنوز هم به زیبایی می‌درخشند، اما چرا امروز، ساختمان‌هایی می‌سازیم که بعد از گذشت 15 سال کلنگی محسوب می‌شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید تحول بزرگی در کیفیت ساختمان‌ها ایجاد شود، اظهار داشت: ساختمان‌هایی که ساخته می‌شود، باید نقشه و سند کیفیت داشته باشد.

روحانی بازآفرینی شهری و توجه به بافت‌های فرسوده را اقدامی بسیار ارزشمندی توصیف کرد و گفت: توجه به این موضوع در کنار تقویت صنعت ساختمان می‌تواند اشتغال، امنیت بیشتر و رفاه و آسایش بهتری را برای مردم به دنبال داشته باشد و امروز لازم است همه بجای ایجاد منزل به دنبال احداث مسکن و محل آرامش برای مردم باشیم.

رئیس جمهور ضرورت نظارت دقیق در حوزه مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: ناظر مسکن باید غیر از تولیدکننده باشد، باید تولید مسکن به توسعه‌گر واگذار شده، اما بایستی به دقت نسبت به ساخت و ساز آن نظارت داشت و توجه داشته باشیم که به دنبال بساز و بفروش نیستیم، بلکه خواهان توسعه‌گر و افزایش رفاه و امنیت برای زندگی مردم هستیم.

روحانی با تأکید بر ضرورت تولید مسکن خوب و ارزان برای مردم، اظهار داشت: باید مسکن ارزان را از منابع درست تولید کنیم و در این راستا دولت می‌تواند امکاناتی که در اختیار دارد از جمله زمین و یکسری خدمات را به عنوان آورده خود در اختیار مردم قرار دهد و بانک‌ها نیز می‌توانند با ارایه تسهیلات برای تأمین مسکن به مردم کمک کنند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در دوره گذشته از جیب مردم برای ساخت مسکن استفاده شد و 45 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی به بانک مسکن داده شد که این مبلغ در خوشبینانه‌ترین حالت 30 درصد تورم را برای مردم و کشور به همراه داشت. انجام چنین اقداماتی بسیار آسان است و با اینگونه برداشت از بانک مرکزی می‌توان هزاران واحد مسکونی را برای مردم احداث کرد، اما بایستی نسبت به تبعات، افزایش نقدینگی و تورم توجه داشت.

روحانی افزود: بازآفرینی بافت‌های فرسوده 50 درصد متعلق به توسعه‌گر است و بانک‌ها به خانه اولی‌ها تسهیلاتی با سود پایین ارایه می‌کنند و 50 درصد نیز در اختیار وزارت راه و شهرسازی می‌ماند که می‌تواند در بازآفرینی بافت‌های فرسوده از آن استفاده کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی، مبنی بر احداث 400 هزار واحد مسکونی در 2 سال آینده و بازآفرینی برخی محله‌های فرسوده، گفت: اگر این کار با دقت و نظارت دقیق انجام شود و زمین‌های آن را دولت در اختیار توسعه‌گر بگذارد و با دقت به فعالیت آن نظارت کند نه تنها مردم صاحب خانه می‌شوند، بلکه مصرف انرژی هم بهینه خواهد شد و صرفه‌جویی‌هایی در کنار آن انجام می‌شود که برای زندگی و رفاه مردم مفید خواهد بود.

روحانی خاطر نشان کرد: در 5 سال گذشته در بخش مسکن اگر چه اقداماتی شده، اما باید شتاب بیشتری می‌داشت، لذا از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کند و با ساخت و سازهای جدید بازار مسکن هم آرامش بیابد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله شهرک‌سازی‌های جدید، گفت: منشأ اولیه شهرسازی در گذشته وجود آب بوده است و امروز نیز ضروری‌ترین مسأله در احداث شهرک‌های جدید تأمین آب است و باید در این مقوله به سمت مهندسی‌سازی، مصرف کم انرژی، رفاه بیشتر مردم و امنیت حرکت کنیم.

روحانی همچنین توجه به معماری در احداث مسکن را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: معماری از مقوله‌های بسیار مهم در ساخت مسکن در شهرسازی است و توجه به آن یک ضرورت است. امروز می‌توان در هر استانی و در کنار شهرهای بزرگ، شهرک‌هایی با مهندسی جدید احداث کرد.

رئیس جمهور در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب، گفت: امروز در بازآفرینی بافت‌های فرسوده می‌توان رقابت سالم و خوبی بین بنیاد و سازمان نوسازی ایجاد کرد تا در نتیجه آن شاهد تحول مثبت در حوزه مسکن باشیم.

تعدادی از معاونین وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد خود در حوزه‌های مختلف مسکن‌ارایه کردند که از جمله معاون وزیر در حوزه مسکن مهر با اشاره به اهتمام ویژه نسبت به تکمیل واحدهای باقیمانده از مسکن مهر، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید به طور متوسط سالانه حدود 200 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۶
محمد
|
Seychelles
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
48
67
همین حرف ها رو در مورد برجام زدی .. آخرش چی شد؟
خیلی رو میخواد والا
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
برجام رو شماها با شعار دادن مرگ بر این اون بر هم زدید ! اگر امریکا در ایران سرمایه گذاری میکرد نمی توانست به همین راحتی کشور رو تحریم کنه چون منافع خودش به خطر می افتاد
رحیم کمالی
| - |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جواب ناشناس 12:23
همین شماها بودید که گفتید قطعنامه سازمان ملل که باشه تحریم های آمریکا کاغذ پاره ای بیش نیست و نتیجش رو دیدم !
همین شماها بودید که گفتید شرکت های خارجی بیان یعنی دیگه همه چی تموم شد و خداحافظ تحریم . نمونه بارزش شرکت نفتی توتال فرانسه . نتیجه اینم دیدیم !
ناشناس
| - |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اون که گفت تحریم ها کاغذ پاره است احمدی نژاد بود نه ما !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ناشناس 12:23 در کجای برجام اومده که رفع تحریم ایران منوط به اینه که مردمش مرگ بر آمریکا نگن؟! این حرفا که با یک شعار تحریم شدیم کلاه گشادیه که بعضیا سر ملت میذارن. ترامپ میره فرانسه یا انگلیس کلی مردم میریزن علیه خودش و پرچم آمریکا و همه چی فحش میدن و آبم از آب تکون نمیخوره ولی مرگ بر آمریکای ایرانی ها توجیه میشه برای خروج از برجام و کلی تحریم؟! -- ما در برجام تعهد دادیم فعالیت هسته ایمون رو محدود کنیم و کردیم ، اونا هم تعهد دادن تحریم های اقتصادی رو بردارن، دیگه نه شعار دادن ما شرط بود نه موشک نه fatf .. حتی تا اون حد از اعتمادسازی رفتیم جلو که رهبری گفتن اگه تو برجام حسن نیت ببینیم در امور دیگه هم شاید مذاکره کنیم اما وقتی حسن نیتی نبود و نیست چطور میشه فقط ما یک طرفه امتیاز بدیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اگر اجازه داده بودن آمریکا در بازار ایران درگیر میشد شک نکنید به این راحتی ما را در این چاله گیر نمی انداخت.اخه چرا باید بگیم به آمریکا اجازه ی ورود به ایران را نمی دیم .من فکر می کنم گول آدمی زرنگ مثل پوتین را خوردیم.لعنت بر حماقت
سراج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
سلام - قجری ها هر روز دارند بیشتر میشند. شمال و جنوب را اونها دادند به اجنبی شما هم کشور را تقسیم کنید.
ناشناس
| Hong Kong |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خود شماها با تندروی ها باعث نارضایتی هستید لطفا از تجزیه حرف نزنید
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
شمال که می گفتید امضا کری تضمین است، شمایی که می گفتید همه تحریم های مالی یک باره فرو خواهد ریخت شما که می گفتید دلار ارزان می شود، شما که می گفتید هیچ تعهد خارج از برجام ندادیدم حالا شعار دادن ما شده است برخلاف برجام، اب خوردن ما شده اتسست برخلاف برجام، موشک ساختن ما شده است برخلاف برجام؟؟؟؟
خجالت بکشید از این وضعیت، خجالت بکشید از چرخ اقتصاد خجالت بکشید از نچرخیدن سانتیرفیوژ ها....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
جناب پرزیدنت..حالا تو همون برجامتو بزرگش کن نمیخاد این حرفارو در مورد اف ای تی اف بزنی.
قضیه برجامم دقیقن همین بود.آخرشم ی آبنبات ندادن نامردا!چقد بدن اینا آخه!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
6
75
جناب روحانی لطف کن قولهایی را که موقع انتخابات به مردم دادی را مجدد مرور کن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
34
64
این هم از جنس همان سخن گهربار شماست که گفتید هم چرخ زندگی بچرخد وهم چرخ سانریفیوژها؟ بزرگوار فعلا نه سانریفیوژها میچرخد نه زندگی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
سانتریفیوژهابچرخد رفاه تولید می کند؟ اخه مواد اولیه کیک ان را می خواهید از کجا بیاورید؟ ما هنوز توان معدنی برای 10000سو نداریم چگونه می خواهیم برای 190000 سو اورانیوم تهیه کنیم ؟ لابد باید از خارج وارد کنیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
64
37
احسنت .مااین روحانی رامیخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ما دیگه هیچ کی رو نمیخوایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خیر .مملکت کلا با روحانی درست نمیشود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تورم ،گرانی ،جواب بده روحانی
شوخیه مگر وعده بدهی و عمل نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
بعضی ها با حرف و وعده خر میشن که روحانی اونها را خوب شناخته. یکی بگه تو که سلام شناسی چرا اینقدر وعده سر خرمن میدی؟
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
با همین ها دلتان رو خوش کنید و دلار را به بیست هزرار تومان برسانید! الان برجام امضا شد زندگی ما ارزان شد؟!!!!
خوبید شما ها، سرتان را از برف بیرذون بیاورید!
گند زدید به مملکت با این حرف های مسخره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
18
48
سال 91 برجام نبود و هزینه اش افزایش قیمت دلار بود. سال 97 برجام بود و هزینه اش افزایش قیمت دلاز بیشتر از سال 91 بود. تو هم اگر واقعا به مردم معتقد هستی و از اسلام چیزی می فهمی همین واقعیت رو بگو!!! تا کی باید اعتماد کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
سال 91 هم سانتریفیوژ میچرخید هم چرخ زندگی مردم
هم هسته ای داشتیم هم نشاط علمی
سال 97 سانتریفیوژ میچرخه نه چرخ زندکی مردم
نه هسته ای داریم نه نشاط
بیکاری گرانی
milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
9
54
جناب آقای رییس جمهور
به هر حال چه با برجام چه بی برجام هزینه رو این مردم دارند میدن
شما ذره ای به فکر مردم نیستید
کارگر با 1.1 میلیون چکار کنه؟ کارمند فلان اداره واجبه برای سبد کالا یا اون کارگری که واقعا نون خشک برای خوردن نداره؟
وای از روزی که صبر مردم لبریز بشه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
همش تقصیر دولت ؟؟ سیاست خارجی کشور باید اصلاح بشه تا تحریم نباشیم
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
کم عقلی شما حامیان دولت از همین جمله مشخص میشه. هسته ای رو که دادین رفت. می خواید موشکی رو هم بدید بره به امید اینکه کدخداتون بهتون روی خوش نشون بده
ناشناس
| - |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
کل دنیا کم عقل هستن فقط شماها عقل کل هستید !
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
15
51
آخه یعنی از این هم گرانتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا میخواهی بگذاری گردن مخالفین FATF آی کلک، ای بلا
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مسئول گرانی ها دولت نیست کسانی که شعار میدهند و برجام رو بر هم زدن باید پاسخگو باشند نه روحانی که تلاش خودش رو برای رفع تحریم ها کرد
ناشناس
| - |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما هم تو کار پولشویی هستی ؟ ای گلگ بلا
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
قطعا بدبختی فعلی نتیجه اجرا شدن خواست و نظر ترامپ و اسراییل و عربستان و تند روهای خودمان بوده و هست .
اگر به روح برجام پابند بودید و اجازه سرمایه گزاری امریکایی ها در صنایع نفت و گاز و اتومبیل و هواپیما را داده بودید ترامپ برجام را هوا نمی کرد .
این دیگر همه فهمیدند که عامل بربختی هایمان اقلیتی تند رو است که کاسبان تحریم و جنگ و درگیری هستند تا جیبهایشان را پر کنند .
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
مسئول گرانی شما هستید با سیاست های اقتصادی غلط، با سیاست خارجی فشا چشم به دهان ارو÷ا و امریکا با برجام مفتضح شده شکست خورده!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
46
همه پولشوهای داخلی باید شناسایی و اعدام شوند
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
28
31
پولشوها مخالف cft
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
میشه رابطه CFTرا با پولشویی بگی؟ اصلا میدونی CFTچیه که به پولشویی ربطش میدی؟
ناشناس
| Hong Kong |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی FATF
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اصلا معنی پول شویی رو می دونی ؟ چرا همیشه شما ها اینقدر زود خام میشید و بازی می خورید. فعلا یک مدت هم با سی اف تی سرکار باشید تا بعد.....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
9
25
به نام اسلام به کام عزیزان است. اینا که دغدغه معیشت ندارند.... از نظر و دیدگاه و خیال خودشون دغدغه آخرت هم که ندارند... اگر فقط چند ماه با حقوق کارگر و کارمند ساده بتوانند زندگی کنند آن موقع کاسه داغتر از آش نمیشوندو اسلام را لقلقه زبان خویش نمی کنمایند ولی حیف که شما رئیس جمهور محترم هم بودجه چنین اشخاص و افراد را روز به روز افزایش می دهید تا توان کنترل ایشان را از دست بدهید...صد حیف که از اسلام فقط شعار بلدین در عمل چیز دیگری هستید.... همین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما هم فریب خوردی مثل بعضی افراد ساده
اونی که تضمین‌کننده رفاه دنیا و آخرت همه ما است تکیه به اسلامه نه تکیه به امریکا و قدرتهای دنیایی
تعامل با همه کشورها خوبه به شرطی که احترام و عزت حفظ بشه، اگرنه ما که گدا نیستیم و امریکاییها هم نماینده خدا نیستند که دستمان را جلوی آنها دراز کنیم و آنها هم سکوت در مقابل کودک‌کشی‌هایشان را شرط کنند
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اسلام کجا بود؟ برجام یعنی اسلام؟ سی اف تی یعنی اسلام؟ فضاحت سیف در برباد دادن منابع کشور یعنی اسلام؟ همه حرف این هست که این ها اسلام نیست
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
24
15
مخالفان این قوانین برای کاهش قیمت دلار سنگ اندازی میکنند
پاسخ ها
سربندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
کاسبان تحریم و چرخ سانتریفیوژها و این واژه ها بعدا معلوم شد کلاه گشادی بود که به سر ملت رفت؛
علیکمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
میگن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه!
حالا حکایت توئه!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
17
48
حیف از آن رایی که ملت به تو دادند! کدوم برجام ؟ کدوم....؟
هدف جنابعالی تداوم ریاست بود که بهش رسیدی! مردم را انداختی سه کنج دیوار و گرفتار هزار مشکل کردی و باز هم حرفهای بی ربط میزنی؟ ای بابا !
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مسئول تحریم ها شما هستید که شعار میدهید و برای کشور هزینه درست میکنید ... هزینه ای به اسم تحریم و گرانی دلار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما پایداری چی ها نزاشتین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما پایداری چی ها نزاشتین

اگر حتی ترامپ هم بگه ایران برجام را رعایت کرده ،برخی غربگداها میگویند نه تقصیر ماست.واقعا اینقدر..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
آخه 4 تا شعار دادن اینقد سخته ک باید تحریم د؟مگه کشورای دیگه علیه آمریکا و ترامپ اعتراض ونمیکنن؟شعار نمیدن؟مگه توی همنی آمریکا مردمش علیه ترامپ اعتراض نکردن؟ینی اونا هم تحریم شدن؟
از خاب بیدار شو داداچ.مسئله شعار کلاهیه ک دارن سرت میذارن.
بگذریم از اینکه تحریما اینقد نباید روی اقتصاد ما اثر بذاره.
دولتمون تنبله وگرنه تحریم اونقد اثر گذار نیس دیگه
سیدعلیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
6
27
آقای روحانی به جای این همه هیاهو یکبار دستاوردهای برجام طی این چند سال را بصورت شفاف و موردی که قابل لمس برای سفره مردم باشد بیان تا منتقدان از رو بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ی بار دیگه بخونین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دستاوردهای برجام
بتن ریزی راکتور اراک
نابودی سانتریوفوژها
نابودی ماحصل 10سال دستاورد هسته ای و ذخایر اورانیوم کشور
تعطیلی فضایی و خروج دانشمندان آن
تعطیلی صنایع با پیروی از سیاست خام فروشی و واردات هرآنچه نیاز دازیم (دقیقا سیاست امریکا برای سلطه بر کشورها)
در برابر تحقیقا هیچ و رسیدن به منت نفت در برابر غذای اروپا
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
18
مردم خواستار برخورد جدی با باند پولشویی در کشور هستن وزارت اطلاعات به مسئله ورد کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
فقط کافیست باند پولشویی رسوا شوند آنوقت دیگر نیازی به برجام وFATF نخواهد بود
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
23
تو هم فقط حرف میزنی ... فقط حرف
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
23
چرا وزارت اطلاعات با پولشوها مبارزه نمیکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
زورش نمی رسد .
قدرت مطلق در دست مافیای هزار چنگال است
نادر
|
United States
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
7
29
سلام ، آقای روحانی اگر راست می گویید شما لطف کنید هزینه عدم پذیرش FATF را برای مردم افشا کنید چرا فرار رو به جلو . هنوز سیاست ترساندن مردم را در پیش گرفته اید . ترساندن اگر فلانی بیاید دلار می شود 5000 تومان. اگر فلانی بیاید پیاده روها را دیوار می کشد . اگر برجام امضا نشود کشور درگیر جنگ میشود . بس است بس . کمی هم شرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
احسنت
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
19
18
مرگ برآمریکا شعاراصولی ودرست مردم ایران است تاپای اصول هستیم دشمنی امریکا هم هست این وعده قران است اینها ازما راضی نخواهند شد برجام cftموشک و..همه بهانه است اینها با تسلیم ماراضی خواهند شد.ملت ایران رشیداست
پاسخ ها
آریو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
از برجام خارج شوید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
هر که طالب جنگ است بفرمایید بروید سوریه و یمن .
مردم اکثرا طالب زندگی ارام و امنیت و توسعه کشور هستند
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
تو که میگی خواستار رفاهیم عقل داشته باش بفهم هدف دشمن از جنگ در یمن نابودیه تو هست میخواد سنگرهاتو بزنه بعد خودت رو بفهم خودتو به خواب نزن مرگ بر آمریکا
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
19
14
میگفتن برجام خاصیتی نداشت
ولی وقتی از دست رفت مردم دیدن چ اتفاقی افتاد
حالا میگن این کنوانسیون سودی نداره ولی وقتی از دست بره دولت رو مسئول میدونن
لعنت بر سیاست واسه منافعشون میلیونها نفر ازار میدن اخرشم بچه هاشون اونور اب میفرستن و گرین کارت تو جیبشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خاصیت برجام فقط برای اونایی چشمگیر است که آقازاده هاشون اونور آب دارن جولان میدهند همانهایی که الان تو مجلس میگن تضمین نمیدیم که تصویب FATF باعث گشایش اقتصادی بشود
چقدر تناقض آخه
همین چند وقت پیش جناب ظریف در مجلس فرمودند نه من ونه رئیس جمهور تضمین نمیدهیم
حالا چه شده که جناب روحانی تضمین 20 درصدی میدهند الله اعلم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
18
باز هم گرانی باز هم تورم باز هم بیکاری باز هم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
8
چه اشکالی داره در کشور ما هم خودرو خوب سوار بشیم چه اشکالی داره نرخ عوارض ورود خودرو بشه پنج درصد هروقت چشماتو شبیه بقیه دنیا کردی ابروهاتم همون رنگ کن
طلبه قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
15
مردم زندگی با عزت می خواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
12
برای توسعه کشور باید به اصل بودن منافع ملی وبه اصول اقتصاد تعاملی آزاد رقابتی و عادلانه معتقد بود و زمینه جذب سرمایه ،نیروی انسانی و مدیریت کار آمد را سر لوحه اقدامات اصلاحی قرار داد.ما با امارات بیش از دو دهه اختلاف فاز در تجارت و اقتصاد داریم که جبران آن بسیار دشوار و شاید نشدنی باشد. در تمامی دنیا وزرات خارجه مروج و بسط دهنده اهداف تجاری اقتصادی یک کشور است نه منبع هزینه کرد حال و آینده منابع مالی کشور .تا دورنمای روشن معیشتی عامه و اقتصاد آزاد و رقابتی و غیر رانتی نباشد تمام حرف ها و وعده ها پوچ است و فریب کارانه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
9
16
هزینه تسلیم ازمقاومت بیشتربیشتر است عزیزان..5سال دنبال غربی ها بودیدچه شد دست بردارید...
پاسخ ها
آرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خوب مقاومت میکردید، غنی سازی را افزایش میدادید، تصمیمات قهرمانانه هم نمی گرفتید که به پای میز مذاکرات بروید الان هم دیر نشده از برجام خارج شوید و مقاومت کنید و هزینه تسلیم را ندهید.
اعظم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
هبچی نشد عزیزم .کسی که خودش رو به خواب زده محاله بتونیم از خواب بیدار کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
نتیجه ۸ سال جنگ چه شد ؟
جز عقب ماندگی و کشتار و خرابی و نابودی ؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
تسلیم شدیم بحرین‌وارمنستان‌وآذربایجان‌و...از ایران جدا شدن مقاومت کردیم الآن به دریای مدیترانه رسیدیم
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
9
8
برای ارتباط با بانکهای جهانی این قانون لازم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
7
5
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در دوره گذشته از جیب مردم برای ساخت مسکن استفاده شد و 45 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی به بانک مسکن داده شد که این مبلغ در خوشبینانه‌ترین حالت 30 درصد تورم را برای مردم و کشور به همراه داشت. انجام چنین اقداماتی بسیار آسان است و با اینگونه برداشت از بانک مرکزی می‌توان هزاران واحد مسکونی را برای مردم احداث کرد، اما بایستی نسبت به تبعات، افزایش نقدینگی و تورم توجه داشت.
فاجعه فقط در بخش مسکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
بهانه برای نساختن مسکن
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
2
بازم از این حرفای انتخاباتی و انداختن کارا گردن دیگران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
4
مسکن مهر باعث خانه دار شدن حداقل هفت هشت میلیون انسان بدبخت شده به علاوه در زمان خودش منبع عظیم اشتغال بوده در حال حاضر نیز بیشتر از دوبرابر خود برای دولت به عنوان تسهیلات بانکی سودداشته . واقع بین و رو راست باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
این مخروبه های در بیابان را همان بهتر که نداشتیم
۶۰ هزار خانه پرند روی دست دولت مانده کسی تحویل نمی گیرد و مجانی دادند به کمیته امام و باز کسی نمی تواند داخلش برود
چرا لجبازی میکنید اینها خانه نیست و قبرستان است
آریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
11
آقا برجام بد! چرا از برجام خارج نمی شید!!؟؟
همونجور که قهرمانانه وارد برجام شدید ، همونجور هم خارج بشید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جوش نزنید عزیزم خارج میشویم
منتظریم تا اروپا پرستان هم مانند کدخدا پرستان بی آبرو شوند بعد خاذج میشویم از برجامتان
انقلابی صبور است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خارج میشویم جناب .صبر انقلابیون واقعی زیاد است
فهرمانانه وارد شدیم عزتمندانه خارج میشویم
وآنوقت غربگراها رسوا خواهند شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بعدش جنگ خارجی و بعد جنگ داخلی و نابودی کشور و خیال همه تند روهای ضد میهن راحت میشود خلاص
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
5
10
وعده روحانی در ۲۰ مهر ۱۳۹۴ برای برجام : اگر برجام بیاد ۲۰% کالا ارزون‌تر میشه
وعده روحانی در ۱۹ آذر ۱۳۹۷ برای FATF : اگر FATF باشد جنس ۲۰% ارزون تر میشه

حالا این هم بماند که به لطف برجام آقای روحانی همه چیز ۲۰۰% گرون شده ، الان آقای روحانی با وعده ارزونی ۲۰% داره سرمون رو شیره میماله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
به لطف ضد دولت روحانی برجام بهم خورد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
5
انشاالله سربازان گمنام امام زمان و وزارت اطلاعات وار میدان بشند که 1 با دلالان خودرو عین دلالان سکه و ارز برخورد کنند 2 با افرادی که حقوقهای نجومی می گیرند و گرفته اند 3 با شرکتهایی که با بالا رفتن دلار هر روز قیمتهارو بالا می بردن و در حال حاضر با پایین آمدن دلار اجناس خودشون پایین نمی آرن شدیدا برخورد می کنند که قطعا نتیجه مثبتی مخصوصا برای قشر متوسط و پایین جامعه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اینجوری که باید با آقازادههای خودشان درگیر بشوند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
اقای روحانی آدم شرمش میاد عراقی های که مشهد میان کارگر سادشون داره ماهی 350 هزار دینار مگیره به عبارتی 3500000 حالا یه مهندس تو عراق چقد میگیره خدا می دونه
بعد مهندس کشور خودمون نهایتا 2500000!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
13
لطف کنید اول منافع برجام را سرسفره ما بیار بعد برو سراغ دومی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دقیقا
احسنت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
6
جناب روحانی همان گشایش 20درصدی برجام ما رابس
FATF وگشایش 20 درصدی آن پیشکش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
6
5
والا اگر واقعاً مخالفین FATF مسلمان هستند، که باید جلوی تلفیق پول کثیف با بیت المال مسلمانان رو بگیرند!! با این مخالفات ها آدم فکر میکنه اینا یک جوری به مراکز پولشویی وصلن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
موافقین FATFکه خیلی مسلمانند بفرمایند این گفته که دشمنان از شما راضی نخواهند شد تا برشما مسلط شوند ،از کیه؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
همین بازیها را زمان تصویر برجام دراوردید ، قانون داخلی و جامع پولشویی در داخل کشور تصویب شده و مسوول اجرای آن دولت است !! چرا اجرا نمیکند ، بحث پولشویی مطرح نیست و اصل هدف مطلب دیگری است که خود بهتر میدانید و خود را به ندانستن میزنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
5 ساله که افتخار وزیرتون این بود که حتی یک واحد مسکونی هم نساخته ،پس این تورم که واقعیش نزدیک 300%است ،بر اثر چیه ،هنوز هم تاثیر مسکن مهر و دولت قبلیه؟!!!!!!!!!!
خود من یک یخچال فریزر خردادماه 97 خریدم 140/000/000ریال ،الان که یکمی ارزان شده ،قیمتش در بازار 350/000/000ریال شده. یعنی 250%گران شده ظرف 6ماه!!!!!!هنوز هم تقصیر دولت قبلیه و مسکن مهر ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
ملت استقلال میخواهند و قیم نمیخواهند ،چه به بهانه FATFبخواهد بیاید ،چه با معاهده پاریس و سند ننگین 2030و یا هر چیز دیگه ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
قبلا هم مدعی بودید برجام هزینه زندگی مردم را ارزان می کند! برجام آمد و هسته ای رفت اما هزینه زندگی هم سر به فلک کشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
تمامی تحریمها که بالمره فردای اجرایی شدن برجام ،حتی تحریمهای بانکی ،و موشکی که رفع شد!!!!!!! پس الان از کدام تحریمها صحبت میکنند که با FATFباید رفع بشود؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
مگر آتش برجام دیگ فقرا را داغ کرد که حالا مدافع FATF شده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
انتخاب جان
چرا همه ی نظرات را منعکس نمیکنید؟
چه نفعی دارید از تصویب FATF؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
باند پولشویان رسوا شوند همه چیز درست میشود ونیازی به کنوانسیون خارجی نداریم جناب روحانی
علی صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
به نظرم آقای روحانی کارهایی که باید خودش انجام بده رو فقط هرسال تکرار میکنه. به نظر میرسه دولت میخواد یه دفعه در ماه های آخر همه کارها رو طوفانی شروع کنه. مثلا:
1- پروژه های راه آهن من جمله برقی سازی خط راه آهن مشهد به تهران، مشهد به گرگان و قطارهای حومه ای، ماه ها و بلکه سال ها درگیر بوروکراسی "لش" شد که دولت به شدت به آن پایبند است.
2- پروژه ای برای مسکن در "6 سال" عمر دولت فعلی تعریف و اجرا نشد. تاکید میکنم "هیچ" پروژه ای.
3- کاش دولت هزینه این تعلل های خود را هم پرداخت می کرد. هزینه این تورم افسارگسیخته ناشی از افزایش 4 برابری ارز، بزرگترین تورم تاریخ انقلاب، غرور و پاسخگو نبودن وزیران و ... . کاش درد مردم را می فهمیدند. ظرف چند سال تورم کم شد و ظرف چند ماه به بدترین حالت دهه ها رسید!!
4- برجام، قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و ... یکی پس از دیگری اجرا می شوند بدون این که تغییری مثبت در فضای اقتصادی ایجاد شود.
5- دولت به راحتی حرف گذشته خود را مبنی بر "فساد آور" بودن دونرخی بودن بنزین با کارت سوخت کنار گذاشته و الان می فرمایند "چه اشکالی دارد بنزین دونرخی باشد مثل کشورهای پیشرفته!!!!"
6- البته خدارا شکر با صرف هزینه های بسیار در برجام توانستیم آمریکا را کاملا منزوی نماییم... مشکلات اقتصادیمان هم ناشی از معترضان است. اگر در کشور هیچ صدای منتقدی وجود نداشته باشد، احتمالا با بسته شدن ده ها قرارداد ننگین دیگر، شاید اگر خدا بخواهد و شانس یار باشد و مدیران سرحال باشند و از انتقادات ناراحت نباشند و هزاراما و اگر دیگر ، بتوانیم هواپیمایی بخریم و مراسم فرش قرمز و عکس یادگاری با آن بگیریم... خداوند آخر و عاقبت ما را در سه سال باقی مانده بخیر نماید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جناب روحانی خدای فرافکنی هستند
انگار نه انگار 5 سال همه امور کشور را اداره میکنند
هرجا. احیانااگه بیشرفت کوچکی کرده ( که اصلا نکرده) کار ایشان است وهرجا پسرفت کردیم کار دشمن فرضی داخلی ودولت قبله
آخه چقدر فرافکنی
حالم ملت بهم خورد از این حرفهای تکراری
مصطفی صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
با سلام
به نظرم آقای روحانی هم اسلام را نمی فهمد چون آیه ۷ سوره محمد را ندیده است که خداوند می فرماید ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم و یا آیه اشداء علی الکفار رحماء بینهم!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
7
ما دیگه دست شما دولتها را خواندیم با برجام هم گرانی و هم ... آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
7
آقای روحانی چهال سال است در این مملکت همه کاره هستی. همه را بینداز گردن. احمدی نزاد که به انداز تمام عمر شما در چند سال دولت بهار کار کرد. لطف کنینید استعفا بده چون سرنوشت رهبر کره جنوبی در انتظار شمااست.
درود بر دولت بهار واحمدی نژادصادق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
4
رژیم صهیونیستی به عضویت FATF درآمد

اغفال شده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
7
راستش رو بخواهید حرفی برای گفتن نداری
و کاری هم از دستت بر نمیاد
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
5
اولا این اکثریت مردم نیستند که مرگ بر امریکا میگویند بر طبق نظر سنجی دولتی در سال 93ف80 در صد مردم مخالق این شعارها هستند ث اصولا شعار مرگ بر یک کشور واتش زدن پرچم آت،توهین به کل کشور وازجمله مردم ان کشور است
ثانیا دلیلداصلی خروج ترامپ از برجام همانگونه که مطهری هم به ان اشاره کرد موشک پرانی با شعار مرگ بر یک کشور عضو سازمان ملل است تهدید به بستن نتگه هرمز وسیل پناهجویان میکند که البته شکل این حرفها هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
موشک پرانی به دشمنان ملت بسیار کاری شایسته است
درمورد جناب مطهری هم باید بگویم تا یه تروریست کمربند انتحاری رو کنار گوش ایشان منفجر نکند ایشان باور نمیکنند امنیت یعنی چه!
درود برا برادران مخلص سپاه زنده یاد موشک پرانی آنها که باعث شده در به کوری چشم دشمنان در امان باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
همان دولت که آمار تورمش تک رقمی بود؟!!!!!!
2میلیون شغل فقط در آی تی ایجاد کرده بود؟
در شش ماهه اول سال 1396 ،یک میلیون و ششصد هزار شغل ایجاد کرده بود؟
به کدام آمار این دولت میشه اعتماد کرد؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
3
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سوالی از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، خواستار این شد که وزیر پاسخ داد «سند ادعای جنابعالی مبنی بر پولشوئی گسترده و اتهام غیر مستقیم به مخالفین لایحه استعماری پولشوئی مبنی بر دریافت ده‌ها و صدها میلیارد پول، رشوه و تأثیرپذیری از فضاسازی ادعائی چیست؟»

این نماینده مجلس در شرح سوال خود آورده است:

جنابعالی با ادعای واهی فوق اشخاص حقیقی و حقوقی درون نظام و جامعه، اعم از نمایندگان مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را غیر مستقیم به دریافت ده‌ها و صدها میلیارد پول از ناحیه افراد ذینفع در پولشوئی موهوم ادعائی متهم کرده‌اید و چون مسیر تصویب یا عدم تصویب لایحه استعماری پولشوئی مسیر مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد آنها را متهم به تأثیرپذیری از فضاسازی مورد ادعای ذینفعان پولشوئی کرده‌اید که این اتهام توهین به شخصیت حقیقی و حقوقی آنان و زیر سوال بردن شعور آنها می‌باشد. سند و یا اسناد چنین ادعای موهنی از ناحیه جنابعالی که خدشته به ارکان و اشخاص نظام و کشور می‌باشد چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
5
زندگی ارزان؟؟؟؟!!! این آرزو را باید به گور ببریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
8
برجام اگر توافق بدی برای ایران بود چرا آمریکا از آن خارج شد؟! در دوره ترامپ و زمانی که طرف مقابل تهدید به خروج کرد دولت و باز هم آقای روحانی در راس این ادبیات بود که اعلام کرد اگر آمریکا از برجام خارج شود ایران در برجام می‌ماند و با اروپا ادامه می‌دهد؛ آقای روحانی در سفر به خراسان رضوی و در کنفرانس مطبوعاتی چند روزمانده به اعلام موضع آمریکا گفت که ایران با اروپا برجام را ادامه می‌دهد!! و روز بعد ترامپ اعلام خروج کرد و چند روز هم زودتر نظرش را بیان کرد!!
چون گزینه مطلوب برای آمریکا این بود که ایران در برجام باشد و آن‌ها نباشند تا دستش برای تحریم، فشار و گسترش فعالیت‌های ضد ایرانی باز باشد؛ برجام در نهایت توافق خوبی برای آمریکا بود، اما می‌خواست مطمئن شود که اگر از برجام خارج شود تا به آن گزینه مطلوبش برسد ایران می‌ماند.
هدف آمریکا این بود که ایران در برجام بماند، محدودیت هسته‌ای بماند و نظارت‌های گسترده بماند، وقتی این را مطمئن شدند که ایران در برجام می‌ماند آن‌ها از برجام خارج شدند؛ این دفعه از کجا مطمئن شدند این را هم باز آقای رئیس‌جمهور گفت.
آمریکا خارج شد، چون احساس کرد می‌تواند توافق بهتری داشته باشد
در نهایت اینکه برجام توافق خوبی برای آمریکایی‌ها بود، دلیل خروج آمریکا این بود که احساس کرد توافق بهتری را می‌تواند داشته باشد درواقع توافق خوب را به توافق بهتر تبدیل کند.
یعنی امتیاز‌های گسترده‌ای که در رابطه با هسته‌ای جمع شد و دستاورد هسته‌ای که برای طرف مقابل داشت این‌ها باشند بعد در حوزه موشکی و منطقه هم امتیاز‌هایی گرفته شود؛ 
در واقع زمانی که گفته شد برجام 2 و 3 می‌خواهیم و برجام منطقه‌ای می‌خواهیم تفسیری که طرف مقابل از برجام 2 و 3 دارد این است که ایران امتیاز بیشتر را هم در این حوزه‌ها می‌دهد، چون برجام یعنی مذاکره و مذاکره یعنی بده بستان، بده بستان یعنی قابلیت امتیاز دادن هم داریم و این منطقی برای طرف مقابل یعنی آمریکایی‌ها است که دولت رسماً اعلام می‌کند من می‌توانم امتیاز بیشتر به شما بدهم.
تفکری که طرف مقابل و آمریکایی‌ها دارند این است که فشار را با خروج از برجام یکی دو سال افزایش می‌دهند و هدف سرنگونی جمهوری اسلامی ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دقیقا چون ترامپ دید می‌تواند بدتر از این هم برای ایران باشد خارج شد. وقتی چنین افکار جاهلانه‌ای در کشور داریم چرا ترامپ نباید خارج شود تا امتیاز بیشتری بگیرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
5
همونقدر که با برجام رونق اقتصادی ایجاد شد، با FATF هم قیمت ها ارزان‌تر میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
وعده روحانی در ۲۰ مهر ۱۳۹۴ برای برجام : اگر برجام بیاد ۲۰% کالا ارزون‌تر میشه

وعده روحانی در ۱۹ آذر ۱۳۹۷ برای FATF : اگر FATF باشد جنس ۲۰% ارزون تر میشه
حالا این هم بماند که به لطف برجام آقای روحانی همه چیز ۲۰۰% گرون شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
6
فرانسه در اغتشاشات دی ماه ایران گفته بود: "مقامات فرانسه با دقت تحولات ایران را پیگیری می‌کنند. فرانسه نگرانی خود را نسبت به شمار قابل توجه قربانیان و دستگیرشدگان این حوادث نیز ابراز می‌دارد. "

و حالا در جریان اعتراضات مردم فرانسه، 3 نفر کشته و هزاران نفر بازداشت شدند! در حالی که انتظار می‌رفت آقای روحانی به ماکرون در این باره تذکر دهند، یک ماهی است که ایشان روزه سکوت گرفته‌اند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
5
2
خرج چو از کیسه مردم بود دادن شعار آتشین چه آسان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تا اینجا هزینه برجام و نفی این شعارها چندین برابر بیشتر از کیسه مردم خرج کرده و هوز هم ادامه داره
یقینا هزینه سازش بیشتر از مقاومت است
هم هزینه این دنیایی و هم هزینه سنگین آن دنیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
4
▪️ سایت آمریکایی هرالد تریبون اخیرا گزارشی را منتشر کرده و طی آن از تلاش جریان تجدیدنظرطلب ایرانی(مستقر در دولت روحانی و احزاب اصلاح‌طلب) برای سوق دادن ایران به مذاکره و سازش با آمریکا خبر داده است.. به نوشته هرالد، هوشمندی رهبر ایران، مهم‌ترین مانع برای تحقق این #بازی_سازش است!
روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
4
مقام سیاسی -نظامی اسراییل: به احترام ایرانی ها کلاه از سر بر میددارم !"یوزی رابین" مدیریت برنامه دفاع موشکی اسرائیل در سال‌های قبل با اشاره به برنامه های موشکی کشورمان اعلام کرده که با وجود موشک‌های ایرانی، آنها نیازی به سلاح هسته ای ندارد. آنها (ایران) می توانند با این موشک های 2000 کیلومتری که دقت بالایی پیدا کرده‌اند کشورهایی مثل اسرائیل و حتی مصر را فلج کنند. اگر عاقلانه اهدافی را مثل نیروگاه‌ها انتخاب کرده و آنها را هدف قرار بدهند، پس بدون نیاز به سلاح هسته‌ای می‌توانند هر کشوری را فلج کنند.

رابین در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی از موشک استراتژیک کروز حمله به اهداف زمینی در کشورمان اشاره کرده و ادامه داد: ایرانی‌ها یک بار در سال 2012 میلادی به برنامه ای برای ساخت موشک کروز حمله به اهداف زمینی به نام "مشکات" اشاره کردند، اما تصویری از آن را نشان ندادند. در نهایت موشک سومار را رونمایی کردند. من به سرعت این موشک ایرانی را با کا اچ 55 روسی مقایسه کرده و متوجه شدم که این نه یک کپی چینی، بلکه یک کپی ایرانی از موشک موردنظر است. احتمالا موتور جتی هم که بر روی این موشک نصب شده است از نمونه روسی بهتر است. این یک دستاورد بزرگ مهندسی برای ایرانی‌ها است. این قطعا یک کپی نیست. من از لحاظ تکنیکی به احترام افرادی که این کار را انجام دادند کلاه از سر برمی‌دارم و به آنها احترام می‌گذارم.

مدیریت برنامه دفاع موشکی اسرائیل با ابراز ترس از نیروهای مسلح کشورمان گفت که این موشک ایرانی یک موشک کروز زمین پرتاب است که از یک شتاب دهنده کمک گرفته و با استفاده از آن ارتقاع می‌گیرد و سپس موتور اصلی آن فعال می‌شود. ایرانی‌ها با استفاده از این موشک می‌توانند اسرائیل را از خاک خود هدف قرار دهند. اما آنها همچنین هواپیمای سوخوی 24 را دارند. اگر بتوانند این موشک را بر روی این هواپیما نصب کرده و با آن به سمت مدیترانه بیایند و از آنجا به سمت شمال گردش کنند، این موشک توان هدف قرار دادن هر نقطه ای از اروپا را دارد.

از شمال هند تا اسرائیل زیر سیطره موشک مشکات

ارزیابی‌هایی که اندیشکده‌های غربی در مورد برنامه موشکی ایران منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد اصلی‌ترین تلاش غرب محدود کردن موشک‌های برد بلند ایران است. در حقیقت غرب تلاش می‌کند تا برنامه موشکی ایران را محدود به تعدادی از موشک‌های کوتاه برد کند؛ موشک‌هایی که برد آنها عملاً تا 500 کیلومتر بوده و کوچک‌ترین تهدیدی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی محسوب نمی‌شود. همچنین سایر همپیمانان این رژیم همچون عربستان سعودی و امارات نیز از ناحیه برنامه موشکی ایران آسوده خاطر خواهند شد.

موفقیت دانشمندان و طراحان ایرانی امروزه به همگان ثابت شده است و اکنون شاهد این هستیم که ایران در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شده است. اعمال تحریم‌های خصمانه علیه کشورمان نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و تهران توانست یکه و تنها راه خود را در حوزه دفاعی ادامه دهد.

کشور ما طی سال‌های اخیر توانسته‌ است طیف‌ متنوعی از موشک‌های بالستیک با ویژگی‌های متفاوت برای مقابله با انواع تهدیدات را طراحی و تولید کند که به همین سبب به یکی از قدرت‌های موشکی جهان و منطقه غرب آسیا تبدیل شده است. توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم ‏ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات است. همینطور بر اساس مولفه‌های قدرت، توان موشکی به عنوان یکی از مهمترین عامل بازدارنده تهاجم نظامی قرار دارد که کشور ما به خوبی از آن برخوردار است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
4
سلام: اقای رئیس جمهور
بعضی وقت ها لازم است انسان با سکوت خود شاء ومنزلت خودرا نگه دارد نه با سخن گفتن
بعضی وقتها لازم است انسان به گذشته ماقبل تر از خود وسرگذشته انان نگاه کند تا ذلت را مثل افراد گذشته نصیبش نشود
بعضی وقتها لازم است به میان مردم رفت و از نزدیک با همه وجود باورشان کرد
بعضی وقتها لازم است به سخنان گذشته خود مروری کرد از انان عبرت وپند گرفت
متاسفانه در تمامی این موارد شما نمره منفی گرفتید
که حتی نمیشود با ارفاق هم به نمره 10 رساند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
3
♦پاسخ جالب "مهدی محمدی" کارشناس و تحلیلگر سیاست بین‌الملل، به اظهارات روز گذشته روحانی درباره FATF

"گرانی‌های پس از FATF را از ارزانی‌های پس از برجام کسر کنند"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
2
3
♦اندیشکده‌ آمریکایی به بی‌تاثیر بودن تحریم اعتراف می‌کند، دولتی‌ها ناکارآمدی خود را به گردن تحریم‌ها می‌اندازند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
4
⭕️ روحانی ۱۹ آذر ۱۳۹۷: اونی که شعار میده بیاد هزینه‌شو پرداخت بکنه

⭕️ روحانی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۵ در واکنش به شعارهای مردم کرمانشاه که فریاد می‌زدند "بیکاری"، گفت: خب! گوش نمی‌کنید مدام شعار می‌دهید با این شعارها که مشکلات حل نمی‌شود!

⚠️ آقای روحانی بیا هزینه شعارهای خودتو که گفتی سالی ۹۵۰ هزار تا شغل ایجاد میکنم رو بده، جوانان بیکار منتظر شعارهای شما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
2
♦لیبرالها اینگونه اند

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
2
یادی کنیم از اعترافات مدیرمسئول روزنامه اصلاح‌طلب شرق درباره برجام: باید با مبالغه برجام را بزک می کردیم ...فضای تنگ و ترشی بود!

حالا رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب وظیفه دارند که FATF رو بزک کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
1
معلومه آقای روحانی خیلی ساده لوحی ومردم را نمیشناسی که مردم را اینقدر دست کم میگیری وفکر میکنی هر کی هر چی گفت مردم میپذیرند وقبول میکنند !!!نمونه ش خوده تو وقتی در اوج محبوبیت بودی وگفتی مردم از یارانه شان صرفه نظر کنند هیچکس حرفت را قبول نکرد
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
2
2
ظریف کل کشور را به فساد متهم کرد تا مجلس و شورای نگهبان را تحت فشار گذاشته و FATF را به تصویب برساند ولی برخی از نمایندگان مجلس و دادستانی کل کشور از ایشان خواست مستندات خود را جهت رسیدگی ارائه نماید ولی ایشان بطور مکتوب اعلام نمود فقط برای دو مورد سند داشته که به رئیس جمهور داده در واقع از ارائه مستندات جهت رسیدگی قضایی خودداری و ثابت نمود اولاً بدنبال مبارزه با فساد نبوده و در ثانی آن دو مورد مربوط به فساد ح. ف و م ج بوده که بدلیل حفظ منافع حزبی از ارائه آن به دادستانی خودداری و دولت نتوانست از آن طریق خواستۀ غربی ها را تأمین کند لذا حسن روحانی ملت مظلومی را که ایشان را به ریاست جمهوری انتخاب نمودند تهدید به گرانی می کند تا با اعمال فشار بر افکار عمومی بتواند برجام بی جام را حفظ وFATF وCFT و.. را به تصویب برساند، وقتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بجای دفاع از حقوق ملت با چاپلوسی دست رئیس جمهور را ببوسند دولت نیز بجای اینکه با کنترل تورم برای حلّ مشکلات معیشتی مردم تلاش کند با متهم کردن کشور به فساد و تهدید مردم به گرانی تلاش می کند تا به هر قیمتی که شده خواستۀ دشمنان این ملت را تأمین نماید
نظرات بینندگان