arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

نیکی هیلی: حتی یک دلار نباید به پاکستان کمک کرد

نیکی هیلی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل با انتقاد از کمک های آمریکا به پاکستان گفته است که نیازی به کمک ایالات متحده به کشورهایی که به دولت واشنگتن آسیب می رسانند، نیست و لازم است که این اقدامات متوقف شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده پیشین ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد با متهم کردن دولت اسلام آباد به همکاری نکردن در آنچه که وی مبارزه با تروریسم می خواند، گفت که واشنگتن نباید حتی یک دلار دیگر به پاکستان کمک کند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «نیوز» پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد:به رغم تاکید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد نقش حیاتی پاکستان در تحقق صلح افغانستان در نامه اخیر وی به «عمران خان» نخست وزیر پاکستان، نماینده پیشین واشنگتن در سازمان ملل متحد، بار دیگر ادعاهای خود را علیه اسلام آباد تکرار کرد.

بر اساس این خبر، نیکی هیلی با انتقاد از کمک های آمریکا به پاکستان گفته است: نیازی به کمک ایالات متحده به کشورهایی که به دولت واشنگتن آسیب می رسانند، نیست و لازم است که این اقدامات متوقف شود.

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد آمریکا بیش از یک میلیارد دلار به پاکستان داده است ولی دولت این کشور، همچنان به تروریست ها کمک کرده و آنها را پناه می دهد.

وی تاکید کرده است که دولت واشنگتن نباید حتی یک دلار دیگر به پاکستان کمک کند تا دولت اسلام آباد در رفتارهای خود تجدید نظر کرده و آن را اصلاح کند.

این سخنان در حالی بیان می شود که دوشنبه هفته گذشته، دونالد ترامپ پیش از آغاز سفر «زلمای خلیلی زاد» نماینده ویژه خود در امور صلح افغانستان به پاکستان، با ارسال نامه ای به «عمران خان» نخست وزیر پاکستان، از دولت این کشور خواسته بود تا در صلح افغانستان به واشنگتن کمک کنند.

برچسب ها: نیکی هیلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
2
تعصب هندی بودن دارد
نظرات بینندگان