arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۷۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

هشدار تهران به شهروندان ایرانی در مورد سفر به فرانسه

در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است: با توجه به درگیری ها و اتفاقات اخیر در پایتخت و برخی شهرهای فرانسه و به ‏خشونت کشیده شدن روند حوادث و با عنایت به احساس ناامنی شهروندان ایرانی ‏مقیم و خانواده های آنان، به شهروندان ایرانی مقیم فرانسه و مسافران و جهانگردان ایرانی که در حال حاضر در فرانسه حضور دارند یا طی روزهای آتی عازم این کشور می باشند، توصیه جدی می شود ‏ضمن مراقبت و هوشیاری لازم، از حضور در مراکز ‏و مکان‌های درگیری جداً اجتناب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه‌ای به شهروندان ایرانی که قصد سفر به فرانسه دارند، هشدار داد و توصیه های مسافرتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه وزارت امور خارجه در این ارتباط آمده است: با توجه به درگیری ها و اتفاقات اخیر در پایتخت و برخی شهرهای فرانسه و به ‏خشونت کشیده شدن روند حوادث و با عنایت به احساس ناامنی شهروندان ایرانی ‏مقیم و خانواده های آنان، به شهروندان ایرانی مقیم فرانسه و مسافران و جهانگردان ایرانی که در حال حاضر در فرانسه حضور دارند یا طی روزهای آتی عازم این کشور می باشند، توصیه جدی می شود ‏ضمن مراقبت و هوشیاری لازم، از حضور در مراکز ‏و مکان‌های درگیری جداً اجتناب کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
2
4
با خواندن این اعلامیه کلی خندیدم ! اینها با دادن این اعلامیه ها میخواهند بگویند ما هم آدمی هستیم و خودشان را با بزرگان دنیا در یک سطح قرار دهند ! اول از اینکه ایرانیهای غیر خودی میباشند به این اعلامیه دوم شاید برای دزدهای مفید باشد که نیست زیرا این دزدها میدانند کی و کجا و چه موقع باید وارد و خارج شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
3
ادای غربی ها در نیار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
1
5
آره بابا میرن فرانسه غیرت ومردانگی ومبارزه با گرانی را یاد می گیرند
نظرات بینندگان