arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۷۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

پمپئو خواستار آزادی زندانی‌های آمریکایی در ایران شد

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی مداخله‌جویانه نوشت: «در روز حقوق بشر، بیایید یک لحظه از تمام آمریکایی‌های بی‌گناهی که در ایران زندانی هستند و خانواده‌های‌شان یاد کنیم. نظام ایران باید فورا باب لوینسون و دیگر زندانیان آمریکایی را آزاد کند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پمپئو خواستار آزادی زندانی‌های آمریکایی در ایران شد

وزیر امور خارجه آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه خواهان آزادی هرچه سریع‌تر باب لوینسون و دیگر زندانی‌های آمریکایی در ایران شد.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی مداخله‌جویانه نوشت: «در روز حقوق بشر، بیایید یک لحظه از تمام آمریکایی‌های بی‌گناهی که در ایران زندانی هستند و خانواده‌های‌شان یاد کنیم. نظام ایران باید فورا باب لوینسون و دیگر زندانیان آمریکایی را آزاد کند.»

وزیر امور خارجه کشوری‌ که در مقابل جنایات صورت‌گرفته در سوریه، یمن و لبنان سکوت کرده‌ است، حال دم از حقوق‌ بشر می‌زند. این کشور خود عامل کشتار هزاران فلسطینی و یکی از عوامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
3
1
خفه بمیر چندش هر وقت سقوطی که خواستی رسید ازاد. میشن
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
جالبه انتخاب توهین ها به وزیر امور خارجه ی امریکا رو اجازه ی چاپ می ده، ولی انتقاد ها از مقامات جمهوری اسلامی رو سانسور می کنه! سانسورچی انتخاب فرقش با سانسورچی جمهوری اسلامی چیه؟ به جای اینکه مثل صدا و سیما از دنیا ایراد بگیرین، رو‌ مشکلات داخلی تمرکز کنید خیلی بیشتر به نفع ایرانه!!!!
ناشناس
|
China
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
سلام ؛
إز ديد انها فقط خودشون حق زندگي دارند؛اگر شما مفهومي إز حقوق بشر سرتون ميشه اول اين تحريمهاي ظالمانه را برداريد.
نظرات بینندگان