arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

مطالبات شهرداری تهران از دولت 2 هزار و 700 میلیارد تومان است

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: میزان نهایی بدهی های دولت به شهرداری که مورد تایید حسابرسی کل کشور قرار گرفت، 2 هزار و 700 میلیارد تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مطالبات شهرداری تهران از دولت 2 هزار و 700 میلیارد تومان استزریر نگین تاجی شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح سی و نهمین فروشگاه شهروند در جمع خبرنگاران افزود: در دو حوزه بافت فرسوده و توسعه مترو نیز مطالباتی از دولت داریم که پیگیر دریافت آنها هستیم.
وی ادامه داد: بدنبال فروش اموال و دارایی هایمان از جمله فروشگاه های زنجیره ای شهروند نیستیم چراکه این فروشگاه ها ضررده نیستند.
نگین تاجی در خصوص واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی نیز گفت که این امر منتفی شده است و شهروند باید به صورت یک برند ملی حفظ شود.
به گزارش ایرنا، حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران امروز اعلام کرد که شهرداری 11 آذر امسال از محل هشت مورد طلب خود از دستگاه‌های دولتی توانست مبلغ ١٢٠میلیارد تومان سند تسویه خزانه را از سازمان حسابرسی دریافت کند.
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش تاکید کرده بود که دولت باید یکی پس از دیگری مطالبات شهرداری را حسابرسی کند و به حساب بنشاند تا بتوان تهاتر انجام داد.
وی افزوده بود: صحبت از تهاتر بدهی و مطالبه دولت و شهرداری بر سر رقمی بیش از 140 هزار میلیارد ریال است.

نظرات بینندگان