arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

ماکرون در فرانسه وضعیت اضطراری اقتصادی اعلام کرد / افرادی که کمتر از 2000 یورو در ماه درآمد دارند، مشمول مالیات نخواهند شد

رئیس جمهور فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی در فرانسه، تاکید کرد: «از دولت و پارلمان می‌خواهم هر چه می‌توانند برای بهبود وضعیت زندگی مردم به عمل آورند». ماکرون ضمن اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند، گفت با اقدامات قاطع شامل کاهش مالیت به مبارزه با آن می‌روند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماکرون در فرانسه وضعیت اضطراری اقتصادی اعلام کردسخنرانی «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه درباره تظاهرات و اعتراضات اخیر «جلیقه زردها» آغاز شد.

ماکرون با درست دانستن خشم مردم فرانسه از بسیاری جهات، گفت: « ما همه با هم می‌توانیم راه برون‌رفت از این شرایط را بیابیم».

وی به وجود بسیاری از مشکلات در فرانسه اعتراف کرده و توضیح داد که در یک سال و نیم گذشته به خوبی به این مشکلات پرداخته نشده و شخص او نیز در این مساله مسئولیت دارد.

رئیس جمهور فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی در فرانسه، تاکید کرد: «از دولت و پارلمان می‌خواهم هر چه می‌توانند برای بهبود وضعیت زندگی مردم به عمل آورند».

ماکرون ضمن اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند، گفت با اقدامات قاطع شامل کاهش مالیت به مبارزه با آن می‌روند.

وی با بیان اینکه افرادی که کمتر از 2000 یورو در ماه درآمد دارند، مشمول مالیات نخواهند شد، تصریح کرد: «برخی از من می‌خواهند که در مالیات بر ثروت تجدید نظر کنم. این به نفع ما نیست. ما نمی توانیم به عقب برگردیم».

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
محفوظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
1
به حساب الان می شود 24 میلیون تومان.
نظرات بینندگان