arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو زودهنگام فعالیت گوگل پلاس تا ماجرای سقف شیشه ای جهان کامپیوتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

 

گوگل اعلام کرد علت تعجیل در عدم فعالیت گوگل پلاس یک نقص امنیتی جدید  است که باعث شده است این شبکه اجتماعی با مشکلاتی جدی رو به رو شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه گوگل برای کاربران ios نیز پیشنهادات مکان یابی را اضافه کرد. این توصیه ها به کاربران کمک می کند مکانهای دلخواه خود را راحت تر پیدا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماجرای سقف شیشه ای در سازمانهای مختلف موضوع جدیدی نیست. بسیاری از زنان در طول زندگی شغلی خود بارها با موضوع سقف شیشه ای رو به رو شده اند. اما به نظر می رسد این موضوع در حوزه فناوری غیرقابل تحمل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قلک هوشمند موسوم به Pigzbe با این هدف طراحی شده که به کودکان عادت پول جمع کردن را آموزش دهد. این قلک باهوش تفاوت های متعددی با قلک هایی دارد که ما در سیستم های سنتی می شناسیم و استفاده می کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جف بیزوس مدیرعامل خرده فروشی آنلاین آمازون، تصمیم گرفته بار دیگر شماری از کارمندان آمازون را که سوابق کلاهبرداری از مشتریان و اخذ رشوه را داشتند اخراج کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک وعده داده که در انتخابات آتی هند از هیچ تلاشی برای تامین صحت انتخابات این کشور فروگذار نمی کند. این وعده شامل بسیاری از موارد است که در صورت تحقق می توانند وجهه آسیب دیده فیسبوک را ترمیم کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از کارشناسان بازار فناوری و اقتصاد معتقدند ماراتن بین چین و ایالات متحده به حساس ترین دور خود  رسیده است. دوری که شاید بتواند چشم انداز جهان اینده را ترسیم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک مهندس نرم افزار 22 ساله گوگل در دفتر نیویورک این شرکت جان باخته است. این اتفاق در یکی از ساختمانهای اصلی این شرکت رخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان