arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۸۴۴
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

گزارشی از ٤ برج لاکچری تهران/ به قلمرو مولتی‌میلیاردرها خوش آمدید

این‌جا ورود مشتریان آزاد نیست! شما باید شأن اجتماعی ویژه داشته باشید، تحصیلکرده باشید، خوشنام باشید و حاشیه نداشته باشید و جمعیت خانواده‌تان کم باشد تا بتوانید خانه‌های لاکچری برج‌های معروف تهران را بخرید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارشی از کاخ‌نشینی در ٤ برج لاکچری تهران/ به قلمرو مولتی‌میلیاردرها خوش آمدید

این‌جا ورود مشتریان آزاد نیست! شما باید شأن اجتماعی ویژه داشته باشید، تحصیلکرده باشید، خوشنام باشید و حاشیه نداشته باشید و جمعیت خانواده‌تان کم باشد تا بتوانید خانه‌های لاکچری برج‌های معروف تهران را بخرید.

برج‌هایی که محل زندگی افراد سرشناسی مانند کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال، علی دایی، کریم باقری و دیگر چهره‌های سرشناس است. برج‌هایی که باند فرود هلی‌کوپتر اختصاصی دارند، پزشک ویژه و حرفه‌ای‌ترین مربی‌های ورزشی را برای اهالی ساختمان استخدام کرده‌اند و کارواش اختصاصی و باغ‌های عمودی جزو دیگر آپشن‌هایشان است. به‌جز اینها، برج‌ها مجهز به اینترنت اشیا هستند و شما با فرسنگ‌ها فاصله می‌توانید چراغ‌های خانه‌تان را خاموش کنید؛ مایکروفر را سر ساعت مشخصی راه بیندازید یا از راه دور فرمان شست‌وشو برای لباسشویی‌تان صادر کنید. در ادامه به تعدادی از معروف‌ترین برج‌های تهران و ساکنان مولتی‌میلیاردشان می‌پردازیم.

برج چناران
برج لاکچری چناران پارک رزیدنس در منطقه الهیه تهران قرار دارد که لوکس‌ترین خانه‌های تهران را در خود جای داده است. این برج زیبا در ١٣ طبقه و ٢٦ واحد مسکونی با امکانات فراوان در زمینی با وسعت حدود هشت‌هزار متر مربع بنا شده است. معماران این ساختمان منحصربه‌فرد از معروف‌ترین آرشیتکت‌های ایرانی هستند که معتقدند برج چناران، مجتمعی لوکس و تمام‌عیار است که به طرز غیرقابل تصوری طراحی و مهندسی شده تا بالاترین انتظارات افراد خاص را برآورده کند. این سازه‌ لوکس که در جمع پنج ساختمان برتر تهران قرار گرفته، دارای ۱۳ طبقه و ۲۶ واحد مسکونی است. متراژ این خانه‌های لوکس بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع است که برای ساخت هر متر از آنها بین ٧ تا ٩‌میلیون تومان هزینه شده است. در هر طبقه یک، دو یا سه واحد و در طبقه آخر آن‌ یک پنت‌هاوس قرار دارد و مشاعات این مجتمع شامل ۲۰۰۰ متر لابی با ارتفاع ۱۲ متر، استخر ۵۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی بسیار مجهز است. امکانات فراوان این برج از پیست پیاده‌روی گرفته تا استخر و آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت‌های آن افزوده است.

علاوه بر این، داخل واحدها نیز به زیبایی آراسته شده است. شیرآلات با روکش طلا برای واحدها ساخته شده است و گچ‌بری زیبایی در خانه‌ها به چشم می‌خورد. پارکینگ برای هر خودرویی که بخواهد وارد شود به‌طور اتوماتیک برای همان پلاک خودرو باز می‌شود. سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ای در برج اعمال و ورود و خروج از ساختمان کنترل می‌شود. علاوه بر اینها، از آخرین تکنولوژی‌های روز و بهترین‌های بازار برای تجهیزات آسانسور، تجهیزات ارتباطی و پنجره‌ها استفاده شده است.

نمای این برج به‌طور استثنایی زیباست و فضای سبز داخل آن هم به‌طور منحصر به فردی طراحی شده است. جالب اینجاست که مالک این برج تمام واحدهای آن را فروخته و هیچ‌کدام را اجاره نداده است. در حال حاضر قیمت هر متر مربع از واحدهای این برج لاکچری بین ٥٠ تا ٦٠‌میلیون تومان است.

برج آلتون کورت
این برج باند هلی‌کوپتر دارد. برجی که در منطقه نیاوران تهران ساخته شده است. آلتون در ٢٤ طبقه احداث شده و ٦٠ واحد در آن قرار دارد. این ساختمان دو پنت‌هاوس ٥٠٠ و ٧٠٠ متری دارد که امکانات منحصربه فردی در آنها تعبیه شده است.

واحدهای برج آلتون بسته به متراژ و امکاناتی که دارند از متری ٣٠‌میلیون تا ٦٠‌میلیون تومان به فروش رسیده است. واحدهای آلتون از ٢٥٠ تا ٧٠٠ متر احداث شده ‌است که امکانات هر واحد بنا به متراژ آن متفاوت است. از امکانات این برج می‌توان به لابی زیبا و لوکس آن، استخر مخصوص خانم‌ها و آقایان (٤٠٠ متر مربع برای آقایان و ٧٥٠ متر مربع برای خانم‌ها)، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، سالن ورزش، زمین تنیس، فضای مناسب برای پیاده‌روی، روف گاردن، باند هلی‌کوپتر و سه طبقه پارکینگ اشاره کرد. برج آلتون از مواد بااستقامت ساخته شده و دارای بیشترین مقاومت در برابر زلزله است.

سقف آن عایق صوتی است و دیوارهای داخلی و خارجی از جنس فولاد مقاوم در برابر زلزله ساخته شده است. سیستم خنک‌کننده بی‌صدا، سیستم اعلام حریق آمریکایی، سیستم تهویه هوای تازه و فن اکسپوز آلمانی هم از ویژگی‌های خاص این برج گران‌قیمت و میلیاردی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برج آلتون باغ ایستاده آن است که بزرگترین سرسرا و ورودی را بین ساختمان‌های لاکچری تهران دارد. جالب است بدانید که این ساختمان به‌گونه‌ای ساخته شده که نسبت به زلزله ٨,٥ ریشتری هم مقاوم است.

برج رولکس فرمانیه
از اسمش هم پیداست که برجی لوکس و گرانقیمت است که پزشک اختصاصی دارد. برج رولکس فرمانیه نیز یکی از باشکوه‌ترین و خارق‌العاده‌ترین برج‌های مسکونی در تهران است که قیمت‌های میلیاردی آن سر به فلک کشیده است. یکی از ویژگی‌های این برج این است که افراد خاصی در آن زندگی می‌کنند. یکی از این افراد علی دایی است که در پنت‌هاوس استثنایی و فوق‌العاده این برج زندگی می‌کند. علاوه بر علی دایی، کریم باقری هم یکی از افراد سرشناس است که در این برج زندگی می‌کند. برج رولکس فرمانیه ٥٢ واحد لوکس و تمام‌عیار از ١٣٠ متر تا ٣٠٠ مترمربع دارد که هر واحد آن به قیمت متری ٧٠ تا ٧٥‌میلیون تومان هم به فروش می‌رود.

مجتمع رولکس فرمانیه، دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد. علاوه‌بر استخرهای ویژه‌ای که در این برج وجود دارد، ساکنان رولکس فرمانیه می‌توانند از سالن‌های بدنسازی با امکانات ویژه در محل زندگی‌شان استفاده کنند. جالب اینجاست که در سالن‌های بدنسازی برج رولکس، مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک هم حضور دارند که هر خانواده‌ای می‌تواند در زمان‌های درنظر گرفته شده از حضور آنها استفاده کند.

این مربیان حتی مسائل پزشکی ساکنان ساختمان را هم به صورت مدام چک می‌کنند و این یعنی شما اگر مولتی‌میلیاردر باشید، حتی لازم نیست برای چکاپ به بیمارستان یا مطب دکتر مراجعه کنید. همچنین برج رولکس فرمانیه زیباترین و منحصربه‌فردترین لابی را بین برج‌های معروف تهران دارد. این برج کارواش مرکزی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم نیز دارد.

لابی شیک و مبله این برج ۶۰۰ مترمربعی و با دکوراسیونی بسیار عالی، میزبان ساکنان و میهمانان این برج فوق لوکس شمال تهران است که بیش از ١٠ لابی‌من به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به کار هستند. اگر بگوییم نمای خارجی این برج همچون قصری مجلل و باشکوه است که زیبایی و ابهت ویژه‌ای به شمال تهران داده، اغراق نیست. هزینه شارژ این ساختمان منحصربه‌فرد براساس متراژ خانه‌ها از ساکنان گرفته می‌شود. قیمت شارژ واحدهای این برج از متری ٢٥٠‌هزار تومان آغاز می‌شود و تا ٤٠٠‌هزار تومان ادامه دارد.

در واقع ساکنان برج رولکس براساس متراژ خانه‌های خود و امکاناتی که از آنها استفاده می‌کنند، شارژهای نجومی خود را پرداخت می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برج قرار گرفتن نمایندگی ساعت رولکس در کنار آن است که همین موضوع باعث شده سازندگان این برج نام «رولکس» را برای آن انتخاب کنند.

برج روما رزیدنس کامرانیه
این برج از هوشمندترین ساختمان‌های تهران است. لوکس‌ترین و هوشمندترین امکاناتی را که می‌توان تصور کرد در این برج تعبیه شده است. لابی ١٠٠٠ متری این برج از زیباترین لابی‌های برج‌های تهران است که جلال و شکوه آن شباهت زیادی به کاخ ورسای فرانسه دارد، همین موضوع هم از دلایل شهرت این برج است.

ساخت این برج هزینه‌ای از متری ١٠‌میلیون تومان به بالا برای سازنده آن‌ که گفته می‌شود پدر فولاد ایران است، داشته است. مساحت این برج ٧هزار مترمربع است که در خیابان کامرانیه شمالی قرار گرفته است. روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است که تمام واحدها جوری طراحی شده‌اند تا حتی ساکنان طبقه اول آن هم چشم‌انداز منحصربه‌فردی داشته باشند.

برج روما رزیدنس دارای سه طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف است که تمامی پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و سایر مشاعات را دربرگرفته است. سازندگان و طراحان این برج همه چیز را برای رفاه حال ساکنان آن در نظر گرفته و این برج لاکچری و لوکس را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حتی مشکل‌پسندترین میلیاردرهای ایرانی هم نتوانند ایرادی از آن بگیرند.

این ساختمان دو پنت‌هاوس در طبقات ١٤ و ١٥ با متراژهای ٩٢٦ و ١٤٠٠ متری دارد که گفته می‌شود ‌سال گذشته به قیمت‌های نجومی متری ٦٠‌ تا ٧٠‌میلیون تومان به فروش رفته‌اند. سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB در خانه‌ها، اتاق میهمان موجود در واحدها، وسایل خانه با بهترین کیفیت، سیستم اعلام حریق، دوربین‌های امنیتی مداربسته، آنتن مرکزی وWIFI از امکانات منحصربه‌فرد این برج هستند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و حتی روشنایی این برج استثنایی هوشمند است و ساکنان این برج می‌توانند از طریق نرم‌افزارهایی که در گوشی‌های هوشمند خود دارند گرما، سرما و نور خانه خود را کنترل کنند.

این ساختمان به گونه‌ای ساخته‌شده که در برابر زلزله‌های ٨ ریشتری مقاومت دارد و در همین راستا استاندارد ISO ٩٠٠١ در طراحی و ساخت برج‌های مسکونی را از سازمان نظام مهندسی گرفته است.

منبع:شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار: ۲۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
8
47
یک آپارتمان 13 طبقه اسم ش هر چی باشه قطعاً برج نیست.
ضمن اینکه مطابق یکی از مباحث مقررات ملی ساختمان از یک تعداد طبقه بیشتر جایگاه فرود بالگرد اجباریه وگرنه اصلاً تاییدیه نظام مهندسی نمیگیره. پس وجود هلی پد لزوماً به معنای لاکچری بودن نیست. بماند که در ایران هلیکوپتور اختصاصی وجود نداره و هلی پد هم فقط ممکنه کاربرد اورژانسی داشته باشه که همون رو هم نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
انحراف افکار عمومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
10
34
خوب که چی؟
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
دست آقایان درد نکند.آخر اینها همان پا برهنگان بودند.الحمدالله نه شهید دادند نه زحمت کاخ نشینی داشتند.اینها ژن های برتر این مملکند که حق دارند .
بررسی کنید که مسئولین با حقوق های نجومی قبل از انقلاب چکاره بودند.متاسفم برای خودم و خانوادهام که ِِ.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
2
57
سرمایه داری و شکاف طبقاتی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
48
26
ای جانم...
خیرشو ببینن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
41
19
ای جانم...
خیرشو ببینن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
12
72
اصراف
با شارژ ماهیانه این برج ها می توان افراد بسیاری را از درماندگی رها کرد. با هزینه ساخت و نگهداری آن می توان شغل های بسیاری ایجاد کرد. درآمد ساکنین هم که خدا را شکر عمدتا از بیت المال است (بازیکنان و مربیان باشگاه های دولتی و ...)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
67
20
حالا دایی و باقری حقشونه ولی بقیه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
اولاکه علی دایی وباقری چراحقشونه؟دومامگه بقیه ساکنانشومیشناسیدکه میگیدحقشون نیست پس الکی ..نزنید
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
چرا دایی وباقری حقشان است انها درباشگاهها دولتی از پول بیت المال ارتزاق کرده اند.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
2
20
دیگر چهره‌های سرشناس ????لطفا جند نفر از ديگران را نام ببريد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
باقری درمنی، وحید مظلومین ، بابک زنجانی ، شهرام جزایری، ..... بقیه هنوز معروف و سرشناس نشده اند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
3
58
خجالت هم که نمی کشید
به اسم برقراری عدالت کشور رو به غارتکده مشتی سرمایه دار تبدیل کردید و حالا با افتخار از گسترش بی عدالتی و شکل گیری مولتی میلیاردرها می گید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
50
چی فکر می کردیم ، چی شد ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
چی فکر میکردی ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
3
60
برای ساخت هر کاخی، کوخهای بسیاری هم بنا می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
5
38
فرمایش حضرت علی ( ع ) در مورد کاخ و کوخ چی بود ، یادم رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
دارند حدیث و روایت جدیدی درست می کنند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
20
18
اقا اینها را به جرم تجمل گرایی اشکار! بگیریدزندان کنید تا این یک متر اپارتمان را هم دیگه کسی نسازد(البته همه میدانند که هر چیزی پنهان ان شرعا مشکلی نداره مثل بزرگان و........
زریر عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
5
40
ذرهم یاکلوا و یتمتعوا و یلههم الامل فسوف یعلمون
وقتی تمام ثروت کشور در تهران متمرکز می شود نتیجه همین است که در 30 کیلومتری تهران مردم در قرچک در خانه های 50 و 60 متری زندگی می کنند و اینها در خانه های چند صد متری . انقلاب را مردم جنوب شهر تهران کردند و عوایدش عاید شمال شهر نشین ها شد . منتظر باشد که همین شمال شهر نشین ها چه بلایی به سرتان بیاورند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
وقتی هرکسی بهت دروغ میگه باورت میشه پس ساده نباشیدونذاریدبدتربشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
شمال شهر در برجهای لاکچری و ویلاهای آنچنانی خلاصه نشده . اکثر ساکنین این جور ساختمانها اصلا تهرانی و یا شمیرانی نیستند و عمدتا مهاجرانی هستند که در این بیست یا سی سال اخیر به آلاف و الوفی رسیده اند و ...... اکثرا هم از اهالی ..... هستند .
تهرانی و شمیرانی اصیل اینجور جاها خوابش نمیبره .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
50
11
نوش جانشون ، داداش کار کرده داره استفاده شو میبره
پاسخ ها
مهیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
هیچ پول حلالی اینقد درامد نداره که بتونی خونه ای مولتی میلیاردی بخری....بله....قطعا یه مشکلی هست....یا رشوه...یا دزدی...یا مال حروم در ان دخیله...!!! شاید شمام یکی ازونایی که بهتون برخورده انگاری.... مهم اینه همه مون تو یه وجب جا قراره بخوابیم!!
مهدی لاکچری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
زحمت کشیدیم لذتش میبریم چرا حسودیت میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
4
27
کاش فایده وجود ساکنین محترم این برجها رو برای کشور و مردم هم میگفتید.که مثلا اگه نباشن کجای کار این کشور میلنگه و اگر باشن چه نفعی به جامعه میرسونن...مثلا بیل گیتس یا کار افرین یا ...تشریف دارند؟ایا جز رانت و بیت المال و کلاهبرداری و دلالی این پولها به دست اومده؟تعداد معدود ادم ادم زحمتکش و کارخونه داری اگه هست من احترام میگذارم.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
5
39
چرا فکر میکنید فوتبالست ها خیلی زحمت کشیدن که حقشون باید این خونه ها باشه افراد زیادی هستن که سالها زحمت و مشقت زیادی کشیدن اما هیچ چیز ندارن و به نون شبشون محتاجن هیچ کدوم هم سواد درست وحسابی هم که ندارن هر چه بیسواد تر پولدار تر و زندگی مرفه تر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
3
46
لعنت بر هر کسی که میگه من مسلمانم و بویی از مسلمانی نبرده.

لعنت بر همه مسئولان بی کفایتی که به اسم اسلام بر پیکر اسلام ضربه زده اند.
پاسخ ها
صدف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
درود ،خدا ،خدایا از این لقمه های آتش زا نصیب هیچ خداپرستی نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
5
این برج بهشته در زعفرانیه.نه چناران پار فرشته
hadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
15
7
ما كه خوشحاليم نه تنها در مقابل شيخ هاي عرب خليج فارس با داشتن اين برجها سربلنديم بلكه راكفلر و صاحب ميكروسافت و گنده تر هم به گردشان نمي رسند ههههه
سید عبداللطیف لطیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
30
این دیگه شکاف نیست، به دره است به پهنای اقتصاد ویران ایران.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
8
15
اگر پولش حلال باشه به کسی ربطی نداره... از نظر اخلاقی مدیون هستند ولی از نظر قانونی جرمی انجام نداده اند
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
مگه قانونی هم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
2
18
ژن برترها برند امریکا واسه تحصیل یا تو این برجهای ژن برتری زندگی کنند واقعا این نتیجه انقلابی که والدین ماکردند حالا اگه شفاف سازی بشه مالکین اینها هم معلوم میشه کیا هستن
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
2
19
هیچ کدام از این اقایان که نام بردید حقشون نیست . کی گفته حقشانه از کجا اوردن .بیل زدن. کوه کندن .همش از پول مردمه فوتبال برای چه مانه نباشه هم اب از اب تکان نمی خوره . خیلی واجبتراشو. داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
13
حالا که چی؟دل مردمو سوزوندن خوبه؟مردم باید کل سال پولشونو جمع کنن تا بشه یه کاری کنن برای خونه اون وقت سرسال همه چیز گرون میشه دوباره میمونن بی خونه بعد این افراد اینطور زندگی میکنن جالبه دو قورت و نیمشون هم باقیه
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
8
6
اگه زحمت کشیدن حقشونه نوش جونشون
پاسخ ها
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آره.وحید مظلومین که خیلی خیلی زحمت کشیده بود.
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
9
7
چرا همیشه توقع داریم ثروتمند ها رو بگیرند و اموالشون رو هم مصادره بکنن بابا همینان که می تونن کارخونه بزنن و اشتغالزایی کنن باید توقع داشته باشیم سطح رفاه عمومی هم بره بالا باز اینها پولشونو داخل کشور هزینه می کنن این شکاف طبقاتی هم قطعا نتیجه بی کفایتی مسئولینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
یک نفر آمار بگیره ، ساکنان این برج و باروهای، شغل شریفشان چیست ، منبع درآمدشان چیست ، چقدر مالیات می دهند ، چند نفر زیر دست اینها کار میکنند و چقدر تولید و صادرات دارند و ....
شرط می بندم شغل های ، دلالی ارز و دارو و ملک و .... ، بسازوبفروشی ، وارد کننده اجناس غیر ضروری و امثال مشاغل کاذب و مضر و فراری از مالیات در اکثریت خواهد بود .
مثلا جناب فوتبالیست هرچقدر هم در زمین فوتبال بدود نمی تواند آنقدر از فوتبال در آمد داشته باشد که ارزش آپارتمان و چند دستگاه اتوموبیل اش این باشد . همه هم می دانند که دارند چگونه پول در می آورند .
مرجع رسیدگی به این شرایط اداره دارایی میباشد و متاسفانه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
21
از کی تا حالا دنبال یک توپ دویدن شده تحصیلات و شان و منزلت اجتماعی مقصر خودمونیم اینقدر به اینا بها دادیم به فوتبالیست های عزیز بر نخوره اینو میگم واسه اونایی که فکر میکنن پول یعنی شخصیت
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
7
یاد شب یلدا و پسته ۲۶۰ هزار تومنی و‌هشتک امسال یلدا آجیل نخریم ، افتادم .
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم !!!!
پولای مملکت چی میشه؟
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
1
14
خدایاشکرت...شوهرمن بایدصبح تاشب جون بکنه واسه چندرغاز،بایدچندین سال زحمت بکشه ک بتونیم ی خونه کوچیک اطراف تهران بخریم،باید افسردگی بگیره مشکلات روحی روانی پیش بیاد توخانواده مون بخاطر حقوق کم،اونوقت ایناروببین؟خداوکیلی چند درصد این افراد زحمت کشیدن چنددرصد دارن حق ماهارومیخورن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
8
ای کاش من هم درجوانی میرفتم چندصباحی بازی گوشی میکردم توفضای سبزکه بتونم العان تواین سن چهل وچهارسالگی برای این دوفرزندعزیزم یک چهاردیواری صدمتری توی یک روستامیخریدم اگربدونستم بازی چوقان اینقدرثروت بهمراه داره تمام وقتم روصرفش میکردم بازم شکرخدا
جامعه شناس
|
France
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
6
انسانیت مرز ندارد و کسانی در چنین مکانهانی زندگی میکنند از شعور انسانیت بدور هستند و فاقد روابط اجتماعی و فرهنگ اصیل هستند
ناشناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
9
اپارتمان هر چه قدر لوکس باشه به اندازه خانه ویلایی ارزش،نداره
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
8
من واقعا فکر میکنم بالا شهر تهران اصلا یه کشور دیگه ایه خداییش این اعداد و ارقام مغز ادمو متلاشی میکنه مخصوصا واسه یه معلمی با ۲۹ سال سابغه وحقوق ۳میلیونیو هزارجور مریضی .
ابراهیم توکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
13
ایخداکاش یکی بیاد 10 میلیون به من بده تاصاحب خونم بیرونم نکنه بادوتابچه کوچک
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
8
خدایا آیا ما بدبخت بیچاره‌ها اون دنیا هم مثل این دنیا باید مستأجر باشیم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
6
ما که بالاخره یه روز میمیریم ولی اینهایی که تو این برجها زندگی میکنن هم ممکنه یه روز بمیرن ؟؟
عزراییل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
6
بزودی بازلزله بزرگ تهران وفوران دماوند همه چی حل میشود
علینقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
3
4
هیچ نظری ندارم فقط تنها نظرم اینست که هرکسی بخدا وزندگی پس ازمرگ ودین ومذهب معتقده یک جمله ملاک والگوی زندگیشه
گرامیترین شما نزد خداوند باتقواترین شماست
نه برج نشین لاکچری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
5
در اینکه پولشویی و رانت خواری و... به طور کلی فساد بیشتر ازین برجها سربه فلک کشیده شکی نیست! اما بیچارگی بیشتر ما به خاطر بی لیاقتی خودمونه!
خوش خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
11
شاه رو بیرون کردیم که کاخ نشینی نباشه تا همه به مساوات زندگی کنن افسوس که یک کاخ تبدیل شد به چندین کاخ آنهم برای غیر مسلمانانی چون کی روش و... در کشوری که بهایش و آبیاریش خون جوانان پاک وطن بوده ، واقعا متاسفم بجای ساختن مملکت ، حالا بجای یک شاه کاخ نشین ، عده ای شده اند کاخ نشین!
و همچون کی روش و دیگران با دستمزدهای نجومی در کشور اسلامی ما حال میکنن ، تازه برامون ناز میکنن و به ریشمون میخندند!
آه و صد آه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
6
کجایی ای شهیدان خدایی؟
امیدوارم خدا به برکت خون پاک شما عزیزان ریشه هر چی ظلم و نامردی رو و انتقام تمام خونهایی که انقلاب رو آبیاری کرد تا حق مظلومان از ظالمان گرفته بشه و حالا عده ای با پول بیت المال و بادآورده حق مردم مظلوم رو پایمال میکنن و ککشان هم نمیگزه........خداااااا
يك ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
2
4
من يك مترخاك شهرم را (حدود1400كيلومتر فاصله باتهران)باهمه این ساختمان ها عوض نخواهم کرد.
عرض تاسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
3
کجایید این شهیدان خدایی
کاش این مرفهین بی درد کمی هم حال دیگر اقشار جامعه رو درک میکردن
کاش درک میکردن که .....،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
4
مملکت اسلامی یعنی به فکر دیگران بودن یعنی از خود گذشتن یعنی خبر از حال برادر ایمانی یعنی خبر از حال همسایه نه زندگی در برج لاکچری و بیخیال بقیه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
7
5
مبارکشون. به امید روزی که نه تنها همه ایرانیان دست از چشم تنگی بردارند بلکه روزی ساکن این برجها باشند و کل ایران پر بشه از این موهبت با ارزش خدا. موهبت اسایش و رفاه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
1
12
این اسمش چشم تنگی نیست بلکه صحبت سر زندگی با مساوات در کشور اسلامی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
برای زندگی در مساوات ما با خودمونو بکشیم بالا نه اینکه حسادت و لعن کنیم اونایی رو که تونستن و لیاقتش رو دارن، چرا باید با اینهمه پیشرفت علم و تکنولوژی نباید لاکچری زندگی کرد؟ اصلا مگه همه این پیشرفتها به خاطر بالا بردن سطح اسایش و رفاه انسان نیست؟! پس درست نیست که ما همچنان داشتن زندگی ساده رو نیک بدانیم و لاکچری بودن رو نکوهش کنیم! باید بپذیریم که هرچی که داریم در هر سطحی که هست عامل همه اونا نهایتا خودمونیم نه هیچ کس دیگه پس باید بجای نکوهش همیشه تلاش کنیم. با این حال شکی نیست که فساد هم فراوان اما با تلاش محاله ما هم به موفقیت نرسیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
2
9
و اسمش چشم تنگی نیست وقتی اینهمه فاصله طبقاتی هست و بیشتر مردم زیر خط فقر و عده ای در ناز و نعمت
Kiya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
6
3
لطفا همه چی وسیاسی نکنید حالا ای مولتی ملیاردام تو خونه لاکچری نشینن همه چی درسته تا وقتی که زحمت کشیدن یاداشتن از قبل که حقشونه فوتبالیستام مال کسیو نخوردن زحمت کشیدن دارندگیو برازندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اداره مالیات بر درآمد و اموال هم همینجوری مثل شما شل گرفته که اینجوری شده .
در همه جای دنیا که دارایی و مالیات ها کنترل میشود ، تکلیف مالیات این جور پولدارها کاملا معلوم و شفاف است .
شما یکی از ساکنین این برج و باروها را معرفی کن که مالیات درست و درمانی داده باشه .
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
7
1
مبارکشون باشه و همه شما حسودین هرچقدرم داشته باشید بازم حسادت میکنید خلاصه مبارکشون باشه چشم حسودشونم کور
پاسخ ها
طناز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
حسودی نیس که.ما نخاستیم که خدا از دستشون بگیره.خدا به ما هم بده.همین.بوقتش بیشتر هم تلاش کردیم ولی پول نباشه...
آرزوهای ما واسه خیلیا خاطره س
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
6
' خوش بهحالشون ما به نون شب محتاجیم اون وقت اونا به فکر تبلیغات این برجهان آخه یه کارگر فضلی تو این مملکت به حالش چه فرز میکنه که این برجها امکاناتشان چی
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
3
به نطرتون تو این مملکت چند درصد این مولتی میلیادرها حقشون هست که این دارایی ها رو داشته باشند؟؟
به نظرتون این مسئولین ما که همیشه میان و دم از قانون میزنند درصدشون به فکر رفع مشکلات مالی و معیشتی مردم فلک زده ی مملکت هستند؟؟؟

واقعا جای تاسف داره که فاصله ی طبقاتی هر روز بیشتر از دیروز میشه و مردم بیچاره اوضاع مالی شون هر روز بدتر از دیروز میشه.

و این مولتی میلیادر ها آقازاده ها و مسئولین ما هر روز بیشتر از دیروز پولدارتر میشن و هیچ هم فکر فقر در جامعه نیستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
6
شما عزیزی که میگی دست از لعن و حسادت بردارید اگه شخص عالی در این برجها زندگی نمیکنی و زندگی لاکچری نداری میشه بفرمائید با این بیکاریها و این درآمدها مردم چطور باید خودشون رو بالا بکشند؟! هچکس منکر خوب زندگی کردن و استفاده از امکانات خوب نیست ولی در مملکتی که اکثرا زیر خط فقر زندگی میکنن و خیلی ها نان شب ندارن آیا زندگی لاکچری معنا داره و اصلا جایی داره آیا فخر فروشی به هموطنان عزیز خودمون کار درستیه؟ مگه قسمتی از تهران جدای از ایرانه ؟!
پاسخ ها
طناز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
مرفهان بی درد جامعه اند.الحمدلله دستمون به دهنمون میرسه به لطف کمک خانواده و خدا رو شاکریم.ولی وختی تو یه خونه مث خونه ما،آقا لیسانس عمران از بهترین دانشگاه دولتی با بهترین معدل و خانم فوق لیسانس فیزیک هسته ای از بهترین دانشگاه دولتی رو داشته باشه و جفت بیکار باشن،واقعا دیدن اینطور چیزا ناراحت کننده ست.والله ما هم زحمت کشیدیم و شبا بیدار موندیم و درس خوندیم ولی کو؟یه نیم طبقه خونه هم به ما بدن
طنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
7
خوش به حالشون.کاش شده برا یه شب جای یکیشون بودم و میدیدم زندگی اینجوری چه حالی داره.ما که فکر قسط و بدهی نمیذاره آب خوش از گلومون پایین بره.ولی اون دنیا از خدا میپرسم عدالتش تو ایران کجا بود؟
نظرات بینندگان