arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

تمام نکات فهرست اولیه تیم ملی/ از حضور عجیب احمدزاده تا دردسر شیرین کی‌روش در خط حمله!

بعد از اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کی‌روش، نکات جالب توجهی در آن دیده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کی‌روش، نکات جالب توجهی در آن دیده می‌شود.

شب گذشته فهرست اولیه تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد. در این لیست ۳۵ نفر حضور دارند که در پایان ۲۳ نفر از آنها به فهرست اصلی تیم راه پیدا می‌کنند و در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت.

این فهرست دارای نکات جالبی است که در زیر می‌توانید آنها را بخوانید:

معمای بزرگ دروازه‌بان سوم
در بین دروازه‌بان‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی، نام علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی، رشید مظاهری و پیام نیازمند به چشم می‌خورد. با توجه به عملکرد خوب بیرانوند و عابدزاده حضور این ۲ بازیکن در فهرست ۲۳ نفره قطعی و باید دید دروازه‌بان سوم مدنظر کی‌روش کدام بازیکن خواهد بود. گفتنی است کمترین شانس در بین این ۳ دروازه‌بان را پیام نیازمند دارد و شانس مظاهری و حسینی هم برای حضور در لیست نهایی به یک اندازه است.

کدام دفاع راست جام ملت‌ها را از دست می‌دهد!
در بین بازیکن‌های دعوت شده به فهرست ۳۵ نفره، ۱۲ مدافع به چشم می‌خورد. همه مدافعان در مسابقات قبلی تیم ملی حضور داشتند و فقط نام سید جلال که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است دیده نمی‌شود. وریا غفوری، رامین رضاییان و صادق محرمی ۳ بازیکنی هستند که در پست دفاع راست بازی می‌کنند و باید دید کی‌روش کدام دفاع راست را برای جام ملت‌های آسیا انتخاب خواهد کرد.

حضور عجیب هافبک نساجی در فهرست ۳۵ نفره
حضور احمد عبدالله‌زاده، هافبک تیم نساجی مازندران یکی از نکات جالبی است که می‌توان به آن اشاره کرد. گفتنی است امکان خط خوردن این بازیکن و علی کریمی از فهرست تیم ملی بیشترین احتمال دارد. بقیه هافبک‌های دعوت شده به تیم ملی همان بازیکنان همیشگی هستند.

سورپرایز بزرگی به نام احمدزاده!
یکی از عجیب‌ترین بازیکنانی که در فهرست ۳۵ نفره دیده می‌شود نام فرشاد احمدزاده است؛ این بازیکن در لیگ درجه چندم لهستان هم روی سکو و نیمکت است. باید دید دعوت کردن از این بازیکن دلیل فنی دارد یا دلایل شخصی و لجبازی با برانکو ایوانکوویچ! البته خط خوردن احمدزاده از فهرست نهایی امری بدیهی است، اما حضورش در لیست ۳۵ نفره هم جای تعجب دارد.

دردسر شیرین کی‌روش در خط حمله
در بین بازیکنان دعوت شده به تیم اردوی تیم ملی ۹ مهاجم حضور دارند که منهای احمدزاده همه عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشته‌اند. حالا این دردسر شیرین کی‌روش است که بین این بازیکنان کدام یک را انتخاب خواهد کرد. گفتنی است فرشاد احمدزاده، علی علیپور و کاوه رضایی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا جایی نخواهند داشت.

منبع:میزان

نظرات بینندگان