arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

ظریف از توافق اولیه میان طرف‌های یمنی در سوئد خبر داد / حامی ادامه گفت‌وگوها برای دستیابی به توافقات نهایی هستیم

وزیر خارجه ایران امروز سه‌شنبه (۲۰ آبان) در حساب کاربری‌اش در توئیتر از توافق اولیه میان طرف‌های یمنی در «استکهلم» سوئد حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر خارجه ایران امروز سه‌شنبه (۲۰ آبان) در حساب کاربری‌اش در توئیتر از توافق اولیه میان طرف‌های یمنی در «استکهلم» سوئد حمایت کرد.

به گزارش «انتخاب»، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «ایران از توافقات اولیه میان طرف‌های یمنی در استکهلم، زیر نظارت نماینده سازمان ملل متحد حمایت می‌کند و قویاً از ادامه گفت‌وگوها جهت دستیابی به توافقات نهایی در تمام موضوعات حمایت می‌کند. متجاوزان خارجی بایستی از مدت‌ها پیش به حملات هوایی و جنایت علیه بشریت پایان می‌دادند.»

طرف‌های درگیر در یمن دوشنبه با نظارت سازمان ملل با پیش‌نویس توافقی برای آتش‌بس کامل در استان تعز در غرب یمن و گشایش راه‌های منتهی به آن که از آوریل 2016 بسته شده بود، موافقت کردند.

مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن شامگاه دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در استکهلم سوئد اعلام کرد هرچند رایزنی‌ها شاهد پیشرفت است، اما به حمایت بیشتری نیاز دارد.

وی از دستیابی به توافقاتی در خصوص مبادله اسیران و وضعیت اقتصادی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که روزهای آینده بهتر از قبل باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0
0
ظریف جان تورا خدا شما دیگه در امر مذاکرات یمن دخالت نکنید که مثل برجام یمنی ها هم را نابود می کنید چون انها انقلابی و با دیپلماسی انقلابی بلدند کارشون انجام بدند که امریکا سرشون کلاه نذاره
نظرات بینندگان