arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

وزیر اطلاعات: هدف از حادثه تروریستی چابهار، ضربه به اقتصاد منطقه بود

علوی وزیراطلاعات گفت: اخیرا شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن با هدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شدند. تروریست‌ها با روش‌های پیچیده اطلاعاتی عمل می‌کنند که به رغم وجود این شرایط، سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق را مانند ایران اسلامی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه یکی از اهداف سرویس‌های جاسوسی ضربه زدن به نظام اسلامی و آسیب رساندن به روان انسان‌ها است گفت: امنیت و آرامش مردم مهمترین هدف وزارت اطلاعات است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان البرز گفت: این حق طبیعی مردم است که امنیت برای آنان تامین شود.

علوی افزود: امنیت و توجه به کرامت انسانی بسیار مهم است و اگر کرامت انسان ها حفظ شود سراغ کار خلاف نمی‌روند .

وی ادامه داد: اگر این فرهنگ در جامعه پیاده شود، جامعه بیمه خواهد شد و امروز با رفتار درست از قبیل پرهیز از دورغ گویی، تهمت و حرمت شکنی می‌توان بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و انقلابی را درجامعه پیاده کرد.

علوی خاطرنشان کرد: اخیرا شاهد حرکت تروریستی در چابهار بودیم که دشمن با هدف ضربه زدن اقتصادی به این منطقه وارد عمل شدند.

وزیراطلاعات اضافه کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در مبارزه با تروریسم از سال های 92 تا کنون بیشتر بوده و بسیاری از اقدامات تروریستی با تلاش سربازان گمنام آقا امام زمان عج شناسایی و خنثی شده است.

وزیر اطلاعات یاد آورشد: اکنون تروریست‌ها با روش‌های پیچیده اطلاعاتی عمل می‌کنند که به رغم وجود این شرایط، سربازان گمنام امام زمان (عج )همواره موفق عمل کرده و هیچ کشوری در دنیا این نوع سرویس اطلاعاتی موفق را مانند ایران اسلامی ندارد.

علوی اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی اعم از سپاه، بسیج، ناجا، قوه قضائیه و نیروهای مسلح تحت فرماندهی هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی تمام این پنجه‌های امنیتی به صورت یک مشت درآمده و بر فرق دشمن وارد امده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه چند سالی از عمر تاسیس استان البرز نمی‌گذرد گفت: این استان با توجه به جوان بودن نیازمند مراقبت‌های خاصی است که باید مدیران با تلاش های جدی تر جهادی عمل کنند.

علوی گفت: با تلاش بیشتر باید البرز را به پای سایر استان‌های دیگر رساند که سابقه طولانی در استان شدن دارند.

نظرات بینندگان